"Pako!"..

510 29 0
                                    

To boli časy. Strašne rýchlo to ubehlo. Čas uteká a uteká a človek sa ani nenazdá a už je jeho nejlepšia čásť života, detstvo, dávno preč. Tak už to je a my s tím nič nespravíme.

+++

Domov som dobehla okolo 18:30. Pozdravila som všetkých v obyvačke a pochvalila že nepodpálili dom. Vybehla som na poschodie do izby. Zo skryne som si vybrala čisté spodné prádlo a prešla do kúpelne. Rozčesala som si vlasy a všetko oblečenie zo seba som hodila do koša na pranie.

Vliezla som do sprchy keďže som nemala chuť a ani čas na nieky dlhý kúpel. Nastavila som si teplu vodu a nechala ju stekať po mojom tele. Cítila som ako sa mi stiahnuté svaly po celom dni konečne pod návalom teplej vody uvolňujú. Je to úžasný pocit. Vlasy som si umyla svojim čokoladovým šampónom a telo broskyňovým sprcháčom. Vyšla som zo sprchy a zabalila sa do osušky a druhu obmotala okolo hlavy do turbánu.

Telo som si usušila a natrela mliekom tiež s broskyňovou vôňou a obliekla si svoje čierne čipkované pradlo.  Vodu z vlasov som sa snažila čo najviac odstrániť uterákom. Uteráky som následne prevesila a pustila vetrak nech sa to dusno z vodnej pary vyvetrá. Prehodila som cez seba svoj saténovy župan a vyšla z kúpelne. Prešla som ku skryňi a vybrala si spaco-domaco oblečenie. Jednoducho teplakové kraťasky a čierne tielko, a hodila som to na postel.

Mobil som si strčila do nabyjačky a išla sa obliecť. No vravím že išla. "Kurva.." vyjakla som, "..mohol by si už sakra prestať s tým strašením a čo kurva robiš v mojej izbe?" spýtala som sa naštvane Harryho. No ten ma plne ignoroval a prezeral si ma od hlavy až po päty. Zavrčala som naňho. "Čo chceš?!"zakrútil hlavou." Louis ti odkazuje že o hoďku začíname s filmami."

Len som prikývla lebo keby som odpovedala nebola by to moc prívetivá odpoveď. Otočil sa a  keď vychádzal z izby ešte sa na mňa otočil. "Videl som aj krajšie telo." zazubil sa. "Pako!" hodila som po ňom prvú vec čo som mala po ruke načo rýchlo zavrel dvere a začal sa smiať. Musím uznať že mi mykalo kutikmi.

Obliekla som sa a skočila aj s notebookom do hojdacej siete a prihlasila na skype. Konečne ich zas budem počuť a vidieť.

Margoo :)

Girl like boysWhere stories live. Discover now