POHĽAD LOUISA:
Emma niekam odišla. Bohvie kam, nadá ani vedieť kam. Však načo nie? Ale už som si zvykol. Po asi pol hodine nás fifa omrzela a tak sme zišli dole do obyvačky kuknúť niaky film. Mama s Robom sú ako inak v praci. "Vyber dáky film, ja idem spraviť jedlo." oznamil som Liamovy a odišiel do kuchyne. po asi 10 minutách som sa vratil s pukancami, čipsami pitim a ďalšimi somarinkami a sadol si k Liamovy na gauč, ktorý už stihol zatiahnuť všetky elektrické žaluzie(snáď viete čo myslím) na oknách. "Mňaaaaam.." povedal len Liam a vzal si odomňa misku s čipsami. "Čo si vybral?" spýtal som sa. "Strážcovia galaxie." povedal rýchlo a hneď na to sa spustil film.
PO 2 HODINÁCH:
"To bolo super." povedali sme naraz,načo sme sa zasmiali. Pustili si MTV a začali spievať pesničku od Eda -Shape of you-. Spievali sme a tancovali dokým nás neprerušil hlas. "Tak oni si robia žúrku a nás nepozvu." ozvala sa moja sestra. Kedy došla? " Neboj mi sa len zahrievame . A kto je toto?" spýtal sa Liam a ja som vedel že tým myslí osobu ktorú by som spoznal vždy a všade. "Des.." Zašepkal som potichu s vyklulenými ošami sankou niekde na koberci ale asi dosť nahlas lebo ma počuli. "V celej svojej kráse." povedala a zachichotala sa rozkošne. Je tak krásna! Liam niečo vravel ale ja som ho nevnímal. Vnímal som len Des ale prebrala ma Liamova veta. " Ale si krásna." povedal načo som naňho nepriemne zagánil. On mi iba vyplazil jazyk ale všimol som si že Des sa červeňa. How cutee!
VEČER, POHĽAD EMMY:
Rozhodli sme sa že si spravíme filmový maratón keďže zajtra je sobota a mama s Robom písali že ich na poslednú chvíľu poslali do Walesu na 2 dni. Každý si mohol zavolať jedného kamaráta. Ja som tu mala Des a Liam s Louisom sa vyparili zavolať svojich zatial čo ja s Des sme pripravovali občerstvenie. Pripravili sme 7mis pukancov, 5mis čipsov rôznych druhov, dali niake tie koláče na tácku a niake tie flaše s minerálkou, colou a tak. Všetko sme preniesli do obývačky kde už bol roztiahnutý gauč a okolo neho matrace aby sme mali dostatočne veľkú plochu na lehnenie. S Des sme si zabrali najlepšie miesta spolu s 2 misami pukancov a jednou misou s paprikovými čipsami a 2 flaše minerálky.
Keď došli chalani len na nás zazerali. Pchaa, smola chlapci tu ležime my, povedala som si v duchu. Zas sa rozprávaš sama so sebou, si blázon. Ale kušuj! Zas to moje podarené svedomie. Zrazu zazvonil zvonček a chalani bežali otvoriť. Dolahola k nám vrava chalanov a pochvili sme mohly vidieť majtelov neznámich hlasov. Boli tu 4 chalani. Náš susedko, Zayn ak si dobre pamätám, Mike a niaky blonďačik. "Neviem či že trpíte rozdvojenou osobou bračekovia, alebo len neviete počítať." musela som sa ozvať. "Bla, bla, bla.." počula som hlas Louisa načo som naňho zazrela.
Keďže sme sedeli s Des v strede, vedľa nej si sadol Louis, prekvapivo. Vedľa neho Mike, Zayn. a vedľa mňa si sadol susedko a vedľa neho neznámi blonďačik, ktorý sa ku nám nahol. "Som Niall." povedal frajersky ale aj kamarátsky. "Emma a toto je Des." kývla som ku Des. Zrazu bolo ticho. "Čo je?" spýtala som sa nechápavo. "Toto je Destiny? Šprtka školy?" spýtal sa prekvapene a šokovane Zayn. Nenávistne som naňho pozrela a zaškripala zubami. "Drž hubu. Ak nechceš skončiť v nemocnici alebo rovno v márnici!" povedala som výhražne. "A čo mi spravíš maličká. Zavoláš oteckovy?" spýtal sa. Tak to nemal, neznášam keď niekto hovori o našom "ocovy". "Oouu, tak to si nemal." ozval sa Louis a prikrčil sa na sedačke. Postavila som sa predneho načo sa postavil automaticky tiež. "Tak počúvaj ma ty nagelovaná hlava. Nepotrebujem volať žiadnemu oteckovy nato aby som ti mohla jednu pridrbať. Ešte raz povieš niaku prijebanú vetu smerovanú na Des prisahám že si už nikdy nezasunieš. Tak rozmýšlaj čo nabudúce povieš aby si to neoľutoval." povedala som mu nasrane. "Už len ty by si mi dokázala vraz.." už som mu chcela jednu jebnúť keď ma niekto zo zadu chytil. " Už som to raz spravila, prečo nie aj druhý krát, a ty ma pusti Harry." povedala som nasrane. Zarazene na mňa Zayn pozeral. " Tak to si bola ty?" spýtal sa šokovane. " Páááni. Ten monokel vážne bolel. Ty máš ale ranu ženská. Sorry nič som nepovedal." povedal a zasmial sa. Ja som sa naňho nenávistne pozrela zatiaľ čo ma Harry pustil. Zrazu som pocítila chlad na mojej pokožke. Jeho dotyk príjemne hrial. Sadli sme si na gauč a zhasli. "Môžme začať?" spýtal sa Liam. "ANO!" "NIE!" všetci súhlasili až na mňa. "Hneď som späť." oznamila som a preskočila gauč. "Tak to bude trvať tak hodinu." zamrmlal si Harry. Aby nebol prekvapený. Rýchlo som vybehla schody, vtrhla do izby a vzala balík gumených medvedikov. rýchlo som zbehla schody dole, preskkočila gauč a ani sa nezadýchala. "Že ma to neprekvapuje." ozval sa Louis načo som len prekrutila očami. "Môžme." povedala som a Liam hneď zapol film. "Tak čo, bola to hodina?" spýtala som sa pobavene Harryho potichu. Načo sa len urazene usalašil na gauči a ja som sa uškrnula.
--------------------------------------------------------
Tak dnes trošku dlhšia..:D
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...