"Páči sa mi."

591 30 2
                                    

POHLAD EMMY:

O chvílu na to vychádza riaditelová asistentka s rozcuchanými vlasami a nedozapínanov blúzkou. Ani sa na mňa nepozrela len zahanbene povedala. "Pán riaditel vás čaká." a rýchlo odišla. Ja som vstúpila do riadietelne. Jimmy riaditel sedel za stolom a viazal si kravatu. "Tak čo Jimmy? Kolko to už spolu ťaháte?" povedala som pobavene. "Si tu prvý deň a už sedíš v riaditelni. Čo si viviedla?" spýtal sa nie vo svojej koži. "Vrazila som Lynn." povedala som nezaujato a obzerala sa. "Tak bež na hodinu a keby sa ťa niekto pýtal za trest si mi pomáhala triediť spisy." povedal na čo som prikývla.

"Oo a Emma?..." zastavil ma vo dverách "..bol by som ti vďačny ak by si o tom čo si videla pomlčala." ja som sa drzo usmiala a odišla.

PO ŠKOLE:

S Des som na dvore čakala Louisa a Liama. Predsa len im robím taxík. Rozprávali sme sa. Trošku som sa zamyslela a asi aj Des. Keď zrazu prehovorila. "Páči sa mi." trhla som k nej pohladom. Pozerala sa niekam do neznáma. Nasledovala som jej pohlad. Pozerala na Louisa ktorý práve vychádzal z dvery spolu s Mike-om, Liamom a jeho chalanmi (skôr Harryho chalanmi lebo on je ten hlavný rebel :D). Uškrnula som sa na ňu na čo len prekrútila očami. To už u nás boli. "Tak, ideme?" spýtala som sa mojich bračekov. Nič nepovedali a rozbehli sa k dverám auta spolujazdca. S Des sme sa na nich smiali ako sa všemožne strkali a predbiehali. Prišli sme k nim. "Tak chlapci dnes a aj každé iné dni máte smolu. Vezieme aj Destiny. A ona bude v predu!" oznamila som im a na ich výrazoch sme sa rozosmiali ešte viac.

"Tak šup šup nasadať." povedala som a zatlieskala. Sadla za volant a čakala kým si nasadňu. Celú cestu sme si posmevovali pesničky v rádiu. Des povedala že stačí keď ju vyhodím pred naším domom. Tak som zaparkovala na príjazdovej ceste domu. Povysadávali sme a ja som ho zamkla. Objala som sa s Des a chalani ju len pozdravili. Liam vbehol rýchlo do domu ako nám oznamil zapnuť fifu. Išla som pomaly k domu ale.. "Páči sa mi." povedal Louis a pozeral na Des ktorá práve otvárala bráničku. Usmiala som sa ako debil a vošla do domu. "Nič mi na to nepovieš?" spýtal sa. "Nie!" odpovedala som so stále priblblým úsmevom. Prešla som do kuchyne kde som si vzala jablko a išla do izby.

Prezliekla som sa do domáceho, spravila úlohy a nachystala tašku na zajtra. Spravila som si 'rozgajdaný' drdol a sadla na postel ku notebooku. Mobil zapojila so nabíjačky. Prešla som na skype kde bol zapnutý len Matt. Hneď som mu zavolala. "Ahoooj!" povedali sme na raz na čo sme sa zasmiali. "Ako sa máš? Čo baba?" (nepamätám si či som jeho dievčaťu dala meno :D) "V pohode, ale chýbaš nám a ***** sa má výborne. Kebyže ju spoznáš. Určite by sa ti páčila." povedal. A ja som mohla cítiť jeho k nej. A aj vidieť, jeho oči boli plné iskričiek. "To ti verím. Aká som šťastná že si si našiel dievča ktoré miluješ. Som na teba hrdá určo si si vybral správne" povedala som šťastne a úprimne. Kecali sme asi hodinu. "Prepáč Minney ale ideme s chalanmi a ***** (fakt musím pozrieť to meno :D srry) von." povedal. Jeho prezývku zbožňujem volá ma tak už dlho a ani neviem prečo. "Pohode. Pozdravuj a vyboškávaj ich za mňa. Papa!"

"Paa!" a tak sa skončil náš hovor. Som rada že sa im darí a že to zvládaju.

"Strašne mi chýbate!"

Hellou.
Takže slúbila som že dnes ju dám. Síce je neskoršie a je kratšia (o 100 slov)prepáčte ale som vyšťavená. Dnes sme mali aj doučko a vlastne to je jedno na čo vám to je :D :D (výhovorky). Ale ne vážne je toho dosť.

Na meno Matt-ovej baby si fakt nespomínam. Dala som jej vôbec meno? A ako si predstavujete Des? Ja som si ju predstavovala ako Miley Cyrus.

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now