POHLAD EMMY:
Heelp mee! Nemôžem spať. Pozrem sa na hodinky na nočnom stolíku. Je krátko po polnoci. To už väčšinou spím. Mama mi vždy vravela: "Keď nevieš zaspinkať sprav si čajík. Ten ťa upokojí "
Tak a preto teraz strašim v kuchyni a robim si čaj. Do čajníka vložím dva sáčky kamilkového čaju. Pridala cukor a citrón. Vybrala som sa späť do izby. Na terase mám skrynku s niakymi taniermi, príborom takže sa tam určite nájde aj šálka.
Po ceste na terasu som zo stoličky vzala deku. Čajník som položila na stól a išla si po šálku ku skrynke. Zababušila som sa do deky a naliala si čaj. Na to že je len začiatok marca nieje až tak chladno. Potichu som si pochlipkávala čajik. Už je to asi trištvrte hodiny. Čaj ma síce trochu upokojil ale zaspať nezaspím. Prešla som späť do izby a hladala krabičku v mojom ruksaku. Keď som ju našla vrátila som sa na terasu. Sadla si a zapálila cigaretu. Niesom niaky fajčiar. Nikotýn ma jednoducho upokojuje. Túto krabičku mám už mesiac a pol a stále je zväčša plna.
Prvý krát som si po dlhom čase potiahla. Cítila som ako mi nikotýn zaplňa plúca a nasledne výdychom vychádza. Bolo to upokoj... Započula som rachot. "Sakra.." niekto zaklial. "Kurva..prestaneš s tým už?" spýtala som aa Harryho. "Auu..s čim kurva?" spýtal sa a držal si ruku. "Strašením ma.." prekrútila som nad ním očami "..čo nevieš chodiť?" dodala som následne pobavene. "Hahaha. Fakt zábavne." povedal ironicky. "No neviem ako ty ale mňa to pobavilo." povedala som a zas si potiahla z cigarety. "Nevedel som že fajčiš. A vôbec prečo si ešte hore?" spýtal sa. "Nefajčim. Len sa potrebujem ukludniť a čaj moc nezaberá a nemôžem spať." vysvetlila som. "Vieš zlo nikdy nespí. Náš nečisté svedomie?" povedal a zasmial sa. "Spln ty kretén" odpovedala som mu. "A čo tu strašíš ty?"
"Však vravím že zlo nikdy nespí" povedal a ja som sa zasmiala. Z vačku teplákov vybral krabičku cigariet. Vybral si jednu a zapálil. A tak sme si tam v tichu pofajčievali. Dofajčenú cigaretu som odhodila a vybrala sa do vnútra. "Dobrú noc susedko."
"Dobrú noc susedka" povedal nad čim som sa pousmiala. Zvalila som sa do postele. Zavrela oči a snažila sa zasp...
Ráno ma zobudil strašny rachot na chodbe a krik. "Vstávame je pondelok. Šup do školy!!" vrieskal Louis. Vyskočila som z postele a prudko otvorila dvere dobre že neviletely z pántov. Louis akurát prechadzal okolo mojich dveri tak sa zlakol a na mieril na mňa panvice. "Louis Wiliam Sinder tebe už načisto jebe? Trieskaš tu jakeby zombie na nás útočili. Okamžite zalez do izby a tie panvice si dakam strč. A neukazuj sa mi na oči dokým nebudeš mať v rukách moje raňajky." povedala som nasrane. Liam sa valal na zemi vo dverách jeho novej izby. "Padám!!" zvrieskla som naňho načo sa zlakol a jednou panvicou si jebol rovno po hlave. Na čo sa Liam začal smiať ešťe viac. "Auu..Kurva" sykol Louis ale odišiel do kuchyne? Asi. "A ty sa nerehoc. Nevieš inač tešiť." povedala som Liamovy a zabuchla dvere. Odpoveďou mi bol len ďalší zachvat smiechu. Hodila som sa do postele a zaspala. O asi 40 minút mi zazvonil budík. Povzdychla som si a zišla dole do kuchyne. Na tanier som si dala 4 tousty a ziedla ich. Liam na mňa prekvapene hladel. "Čo kukáš?" spýtala som sa nazúrene. Neznášam keď ma niekto budí. "Ehm..nič len som si myslel že budeš dve hodiny zavretá v kúpelni a radšej nič nezješ aby si náhodou nepribrala. A ty sem dojdeš rozospatá o 7:50 a zješ 4 tousty?" povedal. Len som nad ním prekrútila očami a odišla do izby. Je 7:53. O 9:00 začína škola, to mám ešte času.
Dala som si sprchu a spravila rannu hygienu. Moc som toho teda nenaspala tak som svoje kruhy zakrila korektorom a celú tvar prepúdrovala. Naniesla špirálu a balzam na pery s príchuťou višne.
Obliekla som si čierne legýni, volne 3čko vínovej farby a na vrch riflovú bundu (obrázok hore, 1.) . Outfit som doladila zlatými doplnkami a obula si béžove bagandže. Vlasy som si len prečesala a nechala volne padnúť na chrbát. 8:37. Paráda. Vzala som svoj čierny ruksak a zišla dole. "Halooo. Chalani pohnite s tými vašimi lenivými zadkami inač pojdete pešo." zakričala som na nich na čo už boli pri mne. No jasné boja sa že pojdu pešom.
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...