POHĽAD EMMY:
Zastavila som pri veľkom obchodnom centre. Našla som voľné parkovacie miesto a zaparkovala. Vystúpili sme a ja som zamkla auto. Ako prvé som sa rozhodla že pojdeme Des zmeniť šatník. Tým že moja mama je právňička a je skoro stále v práci máme peňazí dosť a ja ich nemám kde míňať a plus Des mamina mi dal dosť peňazí so slovami že Des nikam nikdy nechopdila a nemíňala peniaze tak to máme minúť. Takžeee...
prešli sme asi 5 obchodov kde som Des ponakupovala nové jeansy či už deravé alebo normálne, 3čká, crop topy, sukne, ktratase, šaty a podobne. Des všade protestovala a ja som jej vždy vravela že to platíme z peňazí jej mamy. Ešte sme jej dokúpili niake tašky a topanky. Poodnášali sme tašky do auta. Des si sadla na miesto spolujazdca a ja na ňu len prekvapene pozerám.
"Ešte sme neskončili tak sa postav z tej lenivej riti a ideme. Neznášam nakupovanie a trochu relaxu nezaškodí." povedala som, vytiahla ju z auta a zamkla. "Ale mne sa už ne.." pozrela som sa na ňu a hneď stíchla. Ver že ani mne sa nechce povedala som si v duchu. A zasmiala sa. Smeješ sa sama sebe ty si fakt psychopat. Jeej svedomie moje milé. Zalez!!
Vzala som ju do salónu *****. "Čo tu sakra robíme?" spýtala sa ma Des. "Ideme ťa upraviť. Si násherna ale tvoja ofina a okuliare zabraňuje tomu aby to niekto videl. Ale ja to vidím." povedala som a žmurkla na ňu. Asi bola ohromena z toho čo som povedala a sadla si do kresla.
"Mama ma zabije.." povedala si sama pre seba."Ona o tom viem" povedala som a sadla si do kresla vedľa nej. Len na mňa prekvapene pozerala. "Ty si fakt neskutočná." povedala na čo sme sa zasmiali. "Ja viem." povedala som ešte. Došla milá paní ktorej som povedala čo má robiť. Ona sa celá rožiarená pustila do práca zatiaľ čo ja som si písala s chalanmi.
PO DVOCH HODINÁCH"
"No do riti." povedala som keď som zbadala Des. Je to vôbec ona?
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...