POHLAD HARRYHO:
Už na začiatku tretej časti Niall spal spolu s Des. Em jemne drgla do Louisa a naznačila mu že ma Des odniesť do spálne. Ten to pochopil a ešte pred odchodom s Des v náruči povedal že ju odnese k sebe. Emma sa len usmial. Je vidno že ju má rada a že za svojich kamarátov a rodinu by zabíjala. Neviem prečo o nej tak rozprávam. Nikdy som nič také nevravel. Neviem čo sa to so mnou deje. Počas rozmýšlania som zacítil tlak na ramene. Emma zaspala. Je taka zlatá keď spi.
Čo to zase trepem! Musím sa od nej držať ďalej. Nemôže sa zo mńa stať mekota. Aaaagr. Prestaň na ňu myslieť. Asi som sa zbláznil. Pozrel som na Liama a Zayna ktorý už spal. "Kde ma Emma izbu?" spýtal som sa Liama. "Na poschodí posledné dvere v lavo." povedal ospalo. Povzdychol som si a pomaly sa postavil. Vzal som Em do náručia načo sa len pomrvila ale spala ďalej. Prešiel som do jej izby kde som ju položil do postele a vyšiel z izby. Akurát vychádzal Louis s kúpelne typujem keďže mal mokré vlasy.
"Pojičáš mi niake tepláky na spanie?" spýtal som sa ho. "Jasné." povedal, potichu otvoril dvere na svojej izby kde sa nachvíla stratil v tme. Po chvíli vykukol z dveri a hodil mi tepláky. "Vďaka" povedal som a on zavrel dvere. Keďže mi nikto nepovedal kde mám spať prešiel som naspáť do Emmynej izby. Vyzliekol som si svoje ryfle a čierne tričko a natiahol na seba Louisové tepláky. Prešiel som k Emme a v tej tme sa ju snažil vyzliecť. Čo mi nerobilo žiaden problém.
Škoda že som si nezapol svetlo. Fňukol som si v duchu. Na spodné prádlo som jej obliekol moje čierne 3čko a zakril paplónom. Ja som ešte v rýchlosto prebehol sociálbe siete a lahol si k nej. Obkreslil som jej líniu tela od hora až k bokom (dúfam že chápete :D) za ktoré som si ju pritiahol bližšie k sebea zaspal.
----------------------------
Pohlad Hazzu...jeeej :D
Ďakujem za vote a coment. :)Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...