Emma tiš tiš do zubov :D

649 34 8
                                    

Keďže náš Liam chodí tiež na našu školu navigoval ma kade mám ísť. Po 10 minútach som už videla školu. A hádajte čo? To je tá škola ktorá má ten dokonalý školák. Auto som zaparkovala na školskom parkovisku. Vzali sme si tašky, vystúpili a ja som zamkla auto. Liam sa od nás oddelil a šiel k skupinke chalanov kde som spoznala jedine môjho susedka. Ja s Louisom sme museli ísť ešte do riaditelne. Po chvílke hladanie sme došli ku dverám s nápisom 'RIADITELNA'. Zaklopala som na čo sa ozvalo tlmene 'ďalej'. Vstúpili sme. Za stolom sedel postarší pán mohol mať okolo 45 rokov.

"Oh..vitajte ty budeš určite Emma Sinder a ty jej brat Louis." postavil sa a povedal celkom milo. Potriasli sme si rukami. "Takže tu máte rozvrh hodína čísla skriniek. Učebnice už máte v nich." povedal a vyháňal nás. "Idiot." zamrmlala som potichu ale asi nie dosť lebo Louis vedla mňa sa zasmial.

Rozdelili sme sa každý na prieč chodbou plnej deciek. Tak ide sa hladať. Číslo skrinky? 387. Okey teraz som pri... Podišla som ku najbližšej skrynke. 225. Dobre ideme. 227..231..277..301..325..385 aaa 387. Aleluja. Fajn prvú hodinu mám angličtinu. Vybrala som si učebnice. Táto škola je obravska. Kde mam nájsť 2.A. Práve zazvonilo a do piatich sekund nebolo na chodbe ani nohy.

Pomaly som prechádzala po chodbách a pospevovala si. Ahaa 2.A našla som ju. Zaklopala som a vstúpila. "Dobrý, som tu nová a nevedela som nájsť triedu." povedala som otravene. Všetci na mňa zazerajú. "Čo ču míte? Nemate niečo zaujimavejšie na práci?" povedala som nazúrene. "Pochybujem že je tu niečo zaujímavejšie než tvoj zadok." ozval sa chalan zo zadu. Šlahla som po ňom pohladom "Ticho!' zakričal učitel angličtiny. "Takže ty budeš Emma. Môžeš si sadnúť ku Destiny." ukázal na dievča vzadu. Prikývla som a sadla si ku nej. Má blond vlasy zviazané v cope na temene hlavy. Krásne modré oči ktoré skrývaju okuliare a ofina. "Ahoj som Emma." prekvapene na mňa pozrela. "Ehm ja som Destiny." usmiala som sa na ňu.

Keď zazvonilo otočila som sa na Destiny. "Nemohla by si mi to tu poukazovať? Teda ak chceš." spýtala som sa jej. "Jasné, možem." usmiala sa na mňa. A tak mi cez prestavku poukazovala čásť školy. "Tu je jedáleň. Obed je po 4 hodi.."

"Ale ale..že by sa Emma začala baviť s našou šprtkou školy?!" ozval sa za nami hlas. Spoznala som v ňom chalana z triedy. Stál tam ešte s ďalšimi troma chalanmi. "Čo si to povedal ty idiot? Nemáš pravo ju tak volať tak drž hubu!!" povedala som nasrane. "Ouu Luke..mačička si vyskakuje." ozval sa chalan vedla neho. "Láskavo ma nevolaj mačička ty vygumovaná hlava. Myslite su že ste páni školy? Tak to asi ťažko. Nesprávajte sa jak frajeri lebo nimi nie ste."

"Som hráč vo futbalovom tíme" ozval sa Luke hrdo. Len som naňho kukala a neskor sa ozvala. "Jááj ja som sa ti mala hodiť k nohám však?.." zmetene prikývol. "..tak to máš smolu že na mňa to neplatí. Skús to na tamtu pipku v ružovom ona ťa hltá pohladom." povedala som nezaujato. Chytila som Destiny za ruku a ťahala ju za sebou. Keď sme okolo nich prechádzali jeden z nich potkol Des. Kebyže ju nedržim spadne. Nasrane som sa naňho otočila. "Ty kretén to si nemal.." povedala som nasrane a jednu mu vrazila. Až sa zapotácal. "Láskavo si nevyskakuj. Tvoje IQ je nižšie ako moje podpetky a to nosím tenisky. Za to tvoje ego je až niekde v tramtárii. Neviete o nej nič tak jej dajte pokoj, tak chápeme sa?" nič nepovedali čo som brala ako súhlas o idišla do triedy. Po ceste som si zo skrynky vzala učebnice

Destiny šla za mnou. "Páni, ty si im teda naložila. Vďaka ale nemusela si už som si zvykla."

"Musela som si moja kamarátka. Nebudu o tebe hovoriť ako o handre." povedala som a akurát zazvonilo.

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now