Chvílku sme sa ešte prechádzali a rozprávali. Keď už bolo načase išli sme domov. Prekvapivo dom stál a dokonca ani nehorel. Otvorila som vchodové dvere a ticho. Všade bolo ticho. Prešli sme do kuchyne a tú nikdo. Do obývačky a tu nikdo ti.."Počkať" šepla som a stiahla Des späť k sebe keď už chcela odísť.
"Čo t.." rýchlo som jej dala ruku cez usta a druhou volnou rukov naznačila aby bola tíško. Ukázala som na skryňu v obývačke odkial trčalo kúsok svetra a bolo počuť šušťanie. "Poď Des pojdeme sa pozrieť ešte hore a potom sa keď tak vrátime." povedala som naschvál nahlas aby ma počuli. Prešli sme do kuchyne. Z pod linky som vybrala kýbel a napustila doň ladovú vodu ktorý som následne podala Des. Zo špajze som vytiahla dva balíky múky načo sa Des len uchechtla.
Prešli sme spať do obývačky. Tichými krokmi došli až ku skryni. "Auu, stojíš mi na nohe." ozval sa šeptom Niall. "Psst" napomenul ho Zayn? Harry? Neviem to posúdiť. Pizrela som na Des a na rukách jej odpočítavala. Tri prsty, dva prsty, jeden prst a "Aaaaaaaa" otvorila som dvere na skryni,
Des na nich vyliala kýbel načo začali pišťať a ja som na nich vykydla múku. Všetci povyskakovali zo skryne a otriasali sa zatial čo ja s Des sme dostali záchvat smiechu a zvalili sa na stàle rozložený gauč zo včera. Chalanom sa to očividne nepáčilo a tal na nás celý mokrý a špinavy skočili. "Aaa zlezte z nás vy hovadá. Za prvé, vážite asi jak 10 slonóv za druhé, ste mokrý a špinavý a za tretie, asi vás ogrcám." oznámila som priškrteným hlasom. "Si tehotná?" spýtal sa Harry pobavene keď z nás zliezly a my s Des sme sa konečne nadýchli..
"Ty si taký magor Harold" odpovedala som mu načo sa len zazubil. "Takže.." povedala som a postavila. "..upratať!.." ukázala som na bordel pri skryni. "..a umyť!" rozkázala som im načo s frflaním že si to máme upratať mi nakoniec poslúchli a ja s Des sme sa vybrali ku mne do izby.
"Posteeeeel." povedali sme naraz načo sme sa zasmiali a lahli na postel. No a čo že sme špinavé. "Chcem spať." "Uhmm." zakrili sme sa a ochvílku sme už boli v krajine oranžových jednorožcov ktorý vyprdkávajú gumených macikov(jak inak :D)
------------------------------
Síce je už neskoro ale aspoň jednu čásť dám keďže som vam to slúbila. Dnes som nemala na nič chuť takže som sa na vas chtiac nechtiac vysrala. Plepacte. Aj tak vás lubkám. :D :) (a viem že aj vy mna ;) :D)
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...