PODĽAD EMMY:
Rozhodla som sa že brnknem Des. "Čawkoo kočka. Za 5 minút u tebaa." oznamila som jej a zložila. To som ja nikdy sa nepýtam. Muhaha. Zišla som dole v tom čo som bola aj v škole. Obula som sa vzala mobil a vyrazila. prišla som k jej domu a zazvonila. Otvoril mi niaky chalan. To bude jej brat. Dylan a pri nohách sa mu motala Harley. "Ahoj, prišla som za Des. Som Emma." povedala som a prešla dovnútra hneď ako ustúpil od dverí. "Posledné dvere v pravo, a ja som D.." "Diki a Dylan ja viem." poďakovala som a vybehla schody. Otvorila som jej dvere a usmiala sa na ňu. "Vôbec ma neprekvapuje tvoje správanie." povedala a zasmiala sa. "Hold dievča, zvykaj si." povedala som a zasmiala sa s ňou.
"Priprav sa ideme na misiu ala Des je kočka." povedala som a ľahla si vedľa nej na postel. "Počkať ČO? Jaká misia a jaka Des je kočka. Des neni kočka." povedala zmetene. "Des je kočka a Des budé poslušná a pojde sa rýchlo prichystať. Zajtra máš narodeniny a netvár sa prekvapene ja viem že si mi to nechcela povedať ale ja si zistím všetko. Takže ideme ti kúpiť môj darček pre teba tak padám padám" dohovorila som a tlačila ju ku skryni ktorú som následne otvorila. Ooo dievča sorry ale máš otrasný šatník. Povedala som si v duchu a vybrala jej obyčajne legíny a dlhé 3čko.
Obliekla sa na moje prekvapenie bez protestov a vydali sme sa dalo. Obuli sme sa a Des ešte zakričala mame že ide von. Vyšla z domu no ja som rýchlo strčila hlavu do dverí od kuchyne a povedala "Dobrý som Emma. S Des ideme nakupovať a je dosť možné že ju ani nezpoznáte. Nevadi?" spýtala som sa nevinne. "Ale iste srdiečko som rada že si našla kamarátku. Len sa bavte." YEES. Rýchlo som poďakovala a vybehla za Des. "Kde si bola? "aale pokecala som si s tvojou mamou." povedala som neutrálne a vydala sa k mojmu autu. Des nachvílu zamrzla ale dobehla ma. "Ako to mys.." "Uvidíš. Nechaj sa prekvapiť!" povedala som a nastupíli sme. Smer obchoďaaaak.
------------------------------------
Ja viem. Dlho nebola žiadná čásť. Nezabi te ma a dúfam že to ešte niekto bude čítať. Pokúsim sa to napraviť a znova začnem aktivne písať. Je mi to naozaj veľmo ľúto ale mám isté dôvody. dúfam že sa aspoň trocha páči. idem sa napapať a písať ďalej :D. Zas ma to chytilo.
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...