Ráno som sa zobudila na to ako sa mi ranné slnko snaži skaziť spánok. Čo sa mu aj podarilo. Vstala som a strapatá, v pyžame a neumytá, načo keď ešte budem raňajkovať, a zišla do kuchyne. Nikto tu nebol a všade bolo ticho. Do misky som si nakrájala ovocie všeho druhu a poliala bielym jogurtom. Do pohára som si naliala pomarančový džús a prešla do obývačky. Zapla som telku a v klude jedla. Keď som dojedla vypla som telku, riad uložila do myčky a išla do izby. Dala som si rýchlu sprchu a rannú hygienu. Prezliekla som sa (obrazok hore) a s notebookom si sadla na terasu. Napísala som chalanom nech idú na skype. Suhlasili a o 5 minút sme už spolu volali. "Ahoooj" slova sa hneď ujal Thomas. "Čawtee chlapcii. Ako sa máte? Čo máte nové? Čo niake baby? Ach strašne mi chýbate." rýchlo som zo seba vychrlila.
Chalani sa len zasmiali a odpovedali. Zistila som že Matt si našiel dievča. Volá sa Sárah a má 16. Ostatný su stále vo vzťahu iba s futbalom. Takto sme kecali asi hodinku až kým ma Louis nevyrušil. "Em máme isť do obchodu" povzdychla som si a rozlúčila sa s chalanmi. Zbehla som dole obliekla sa, vzala od mami lístoček klúče od auta a šli sme. Sadla som za volant a Louis na miesto spolujazdca. Možno sa čudujete prečo môžem jazdiť aj keď nemám 18. Odpoveď je jednoduchá. Vodičák mám už rok a za týždeň mám 18. Mama mi to už dovolila, dôveruje mi.
Išla som podla navigácie k najbližšiemu obchodu ktorý je 10 minút cesty autom od domu. V obchode sme kúpili všetko čo sme mali aj čo sme nemali. Zaplatili sme a tašky s nákupom naložili do auta. Sadli a išli dom. Doma sme nákup vyložili a mama začala pripravovať obed. My sme zatial kukali telku. "Obeed" zakričala na nás mama po chvíli. Všetci traja sme si sadli za stôl a začali jesť "Tak ako sa vám tu zatial páči?" spýtala sa mama po chvíli. "Je to tu úžasne" odpovedala som s iróniou. Mama na mňa škaredo pozrela nad čim som prekrútila očami. "O 17:00 by mal prísť Rob tak budte doma a láskavo sa správajte slušne, hlavne ty Emma!" povedala prísne. "Kedy som sa ja nesprávala slušne?" spýtala som sa nevinne. "Vážne chceš vedieť odpoveď?" ozval sa Louis na čo som naňho len sykla. Dojedli sme v tichosti. Postavila som sa a začala som zpratávať riad. Mama sa na mňa vďačne usmiala a prešla do práčovne. Louis sa zavrel vo svojej izbe. Ja som doupratovala kuchyňu a vyška do izby.
Odpojila som mobil z nabýjačky, vzala slúchatka a vyšla pred dom. Sadla som si do hojdacieho vajca a pustila hudbu do sluchátok.
Takto som si tam relaxovala a sledovala okolie. Strom, tráva, dom, kvety, malé dievčatko ktorej vybehla lopta na cestu a práve ide auto, zas dom, za..počkať? Dievčatko ktorú zachvílu zrazí auto. Rýchlo som sa postavili a utekala za ním. Auto bolo už blízko a ja som zrýchlila. Rýchlo som vzala malé asi 2 ročne dievčatko do náručia a utekala na druhú stranu cesty. Jej mama zhýkla a utekala ku mne. Ja som si lahla na trávu a vydychavala sa. Malá ležala na mne. Zdvihla svoju malú hlavičku a rozkošne sa zasmiala.
Pomaly som sa postavila. To už pri mne stàla jej mama. "Panebože, ďakujem ti velmi velmi. Si v poriadku?" spýtala sa ma a už držala svoju dcéru v náruči a vyzerá to tak že ju dlho nepustí. " Áno som v poriadku, aj nabudúce. Snáď už ale žiadne nebude." jemne sa zasmiala. "Ja som Anne. Ty si naša nová susedka od vedla čo?"
"Áno to som ja celá v svojej kráse. Som Emma Sinderová." predstavila som sa a podala jej ruku. Anne sa zasmiala. "Na Vio mal dávať pozor moj starši syn ale niekam zas zmyzol. Zabijem ho!" zasmiala som sa. "Ja by som ju mohla postrážiť ak chcete?" spýtala som sa milo. Prekvapene na mňa pozrela. "To by bolo od teba velmi milé. Ďakujem ti a prosím ťa tykaj mi." usmiala som sa. "Ako chcet...uhm ako chceš Anne." podala mi Vio. Ešte raz mi poďakovala a povedala že zachvílu dokonči obed a vyzdvihne si ju. Ja som sa vybrala späť do hojdacieho vajca aj s malou. Možno som 'drsňačka' ale deti milujem.
...
Hellou.
Tak? Páčila sa?
Em záchranárka kto by to povedal. A Vio, no není rozkošna? :D
Love yaaMargoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...