POHLAD EMMY:
Na čom sa ty idoti do pekla smejú? "Čo je vám smiešne?" spýtala som sa nechapavo. Ani jeden mi neodpovedal len sa ďalej smiali. Ach. Mám taký pocit že sa zbláznili, mali vy ich zavrieť niekde do cvokhouse-u. "A ty od nej odstúp" zakričala som chalanovy ktorý klačal pri tom dievčati. Pozrel sa na mňa "Som jej brat" odkričal mi späť a pomohol jej vstať. Neverila som mu tak som sa spytavo pozrela na to dievča. Tá vycítila môj pohlad. Jemne prikývla na znak že vraví pravdu. Ty traja sa tam stále smiali a celkom mi to už liezlo na nervy. Otočila som sa a chcela sa rozbehnúť domov ale zastavil ma hlas: "Ďakujem že si mojej sestre pomohla. Zayn je fakt blbec jeď sa najebe. A týchto troch si nevšímaj už maju čo to v sebe."povedal milo a jemne sa usmial. "Za málo" povedala som len a už ma nebolo.
Cestov domov som trochu blúdila ale trafila som. Vošla som do domu a dala vedieť že som tu. Vyzula som sa a vybehla na poschodie do mojej izby. Mobil som pychla do nabýjačky a zo skryne vybrala niečo na spanie a zároveň ba doma. Zvolila som biele teplákove kraťasy a čierne volné 3čko, spodne prádlo. Prešla som do kúpelne kde som sa vyzliekla a oblečenie hneď hodila do koša na prádlo. Odlíčila som sa a vliezla do sprchového kúta. Tepla voda mi stekala po tele a ja som cítila ako sa mi každý sval na tele postupne uvolnil. Zvolila som svoj kakaový šampón, jeden s mojich oblúbených a ovocný sprcháč. Všetku penu som zo seba zmila. Vyšla som von a obmotala som okolo seba uterák a s druhým som si spravila turbán na hlave.
Vyčistila som si pleť peelingom a celé telo potrela jahodovým telovým mliekom. Vlasy som si pretrela uterákom a nechala volne padnúť na ramená.Obliekla som sa a zišla dole. Mama akurát nakladala večeru. Poslala ma ešte pre Louisa. Zavolala som ho a všetci traja si sadli k stolu. Keď už sme mali dojedene mama sa postavila že odprace riad. "Pozajtra idete do školy nezabudnite. Je síce Marec ale vybavila som aby ste mohly nastúpiť aj teraz" povedala a začala umývať riad. Otrávene som zafučala a nevyjadrovala sa. Vybehla som hore do izby kde som sa hodila do mojej postele. Chvílu som len tak ležala a rozmýšlala som. Ako sa majú chalani v New Yourku?, Chýbam im?. Neviem dlho som si s nimi nepísala. Vzdala som rozmýšlanie nad nimi a radšej šla spať. Dobruu
...
Hellou.
Takže ozývam sa po dlhej dobe. Dúfam že sa vám príbeh páči. Neviem prečo ale Emmynu a Louisovu mamu si predstavujem ako Penélope Cruz. Ako si ju predstavujete vy?.. Ďakujem _rebeke_04 ktorá mi vždy spraví radosť jej komentárom. Aj keď zatial boli len dva. :)
Love yaa <3Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...