"Nepodceňuj moju sestričku"

775 33 0
                                    

POHLAD EMMY:

To je taký idiot. Čo si o sebe mysli. Celá nazúrena som vbehla do domu. Vyzula som sa a trielila do izby. Rozrazila som dvere na izbe a následne dvere na terase. "To je bastard. Nevie udržať svojho vtáka v nohaviciach a ešte mne bude nadávať. To teda nie. Zaslúžil by si viac než len facku. Čo si má čo otvárať tu jeho nevymáchanu hubu na moju mamu. Nevie o ná..." "Skončila si už. Snažim sa premýlať tak láskavo zalez do vnútra." prerušil ma hlas. "Paráda, ešte aj izbu ma na rovnakej strane." povedala som plná sarkazmu. "Ty mi nemáž čo rozkazovať. A pochybujem že niečo v tej hlave máš takže asi ťažko môžeš premýšlať." "Láskavo stíchni. Mohla si mi povedať čo sa stalo."

"Jak som ti to asi mala povedať keď si si stále tvrdil svoje a nepočuval ma. Tak sa to nesnaž hodiť na mňa lebo sa ti to kurva nepodarí." povedala som nasrane. Pozrela som na hodinky na ruke. "Kurva.." je 16:15 čo znamená že pred 5 minútami som už mala byť na skype. Vbehla som so izby. Mala som 6 zmeškaných videohovorou. Vzala som notebook a znova si sadla na terasu a zavolala im. " och bože, tvoje vykecávačky s tvojimi 'naj kamoškami' nemusím počúvať" povedal znechutene. "Zdochni." odpovedala som mu a akurát to zdvihly. "Až po tebe" pretočila som nad ním očami. "To čo bolo?" opýtal sa Thomas. "Aale nič, ako sa máte? Čo nové?" snažila som sa to zahovoriť čo sa mi aj podarilo. Bolo 16:45 keď som sa s nimi rozlúčila aby som sa prichstala na večeru.

Obliekla som si jednoduché bordové šaty ktoré mi siahali do pólky stehien. Na nohy obula čierne lodičky na menšom opetku. Vlasy som si po bokoch zopla, inač nechala volne padnuté v jemných vlnách. Outfit som doplnila zlatými doplnkami. Hotovo!

Mala som ešte 5 minút tak som sa išla vyvetrať na terasu. "Čo sa chystáš na svoje prvé rande a si nervozna?" výsmešne sa spýtal "Sakra...zlakla som sa!" len sa uchcechtol "Tak..?" "Čo ťa do toho?" "Ni.." "Zlatko? Poď dole..už je tu?" prerušila ho moja mama na čo sa zasmial. "Pako." povedala som a išla dnu. "Krava." počula som ešte tak som strčila hlavu do dveri "Buzerant." hlavu strčil tiež do dveri "Šťetka" povedal na čo som mu len vyplazila jazyk čo mi samozrejme vrátil. Zasmiala som sa a zaliezla.

Zišla som dole. Na chodbe stál postarší pán okolo štyridsiatky a vedla neho stál mladý chalan asi v Louisovom veku. Prešla som k ním "Dobrý večer" povedala som slušne a trochu otrávene. Čo si všimol mladý a pozdvihol obočie na čo som prektútila očami a ďalej si ho nevšímala.

"Ahooj ty budeš tá slávna drzá a krásna Emma. Vela som o tebe počul." povedal a snažil sa byť vtipný. "Hej hej, to budem ja." povedala som a pozrela sa na mamu ktorá sa mračila. Povzdychla som si "Chcela som povedať že som rada že vás spoznávam." povedala som na čo sa mama usmiala. " Toto je môj syn Liam." predstavil ho "Zdarec" povedal Liam. Keď sme sa zoznámili prešli sme k stolu. Jedli sme a pri tom debatili. Moc som sa nezapájala. Ich rozhovor ma niako nezaujímal. A podla výrazov tvári chalanov ani ich. "Tak..mi vás necháme a pojdeme hore a trochu sa spoznáme." snažila som sa nás nenápadne dostať preč čo Louis pochopil a pridal sa. " Áno, presne tak. Veď sme odteraz súrodenci." povedal s predstieraným natešením. Mama a Rob na nás ohromene pozerali. "Samozrejme, bežte hore a zabavte sa." povedala mama a všetci traja sme vybehli na poschodie do Louiho izby. Zvalila som sa na jeho postel. Načo na mňa Louis škaredo pozrel. " Tak to bola totálna nuda." ozvala som sa. Obydvaja so mnou súhlasili. Po chvíli ticha sa Liam ozval. "A čo teraz?" posadila som sa "Mám to!" povedala som a oby dvaja na mňa spytavo hladeli. "Čo tak súboj vo fife?" spýtala som sa. "Súboj? Vo fife? S babou? Prehraš" ozval sa Liam. "Ty ma podceňuješ?" spýtala som sa pobavene. "No Liam moju sestričku nikdy nepodceňuj." poradil mu Loui. "Prezlečiem sa a rozdáme si to" oznamila som im a vyparila sa do mojej izby.

...

Hellou.
Ako si predstavujete Roba, Liamovho otca?
Dúfam že sa páčila.
Love yaa

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now