EMMA:
Ja nemám slov. Ona. Ona je tak nádherna. Louis sa zblázni. "Pááááni" vypískla som ohromene. "Tak ako vyzerám?" spýtala sa hanblivo. "Vyzeráš úžasne." pochvalila som ju a jej sa rozžiarili oči. "Poď" vzala som ju za ruku a dotiahla ku veľkému zrkadlu. "Wow" vydýchla len. Aby som vám to objasnila. Z Des ktorá večne nosila cop a jej blond ofinou a okuliarami zakrývala svoju krásu sa stala Des s krásnymi vlnitými hnedými vlasmi po lopatky. Okuliare nahradili čočky a na trvári mala len jemný make up, linku špirálu. Ale nič viac nepotrebovala.. Des patrí k tým ktoré sú krásne aj bez make upu a iných kraviniek.
Zaplatili sme, poďakovali a odišli. Cestou domov sme na plno spievali pesničky spolu s rádiom. Bola sranda. Zaparkovala som pred jej domom a vystúpili sme. Vošli do domu a prešli do kuchyne. Kde sedela jej mama spolu s Dylanom a Claire (Des mladšia sestra). Ktorý keď si nás všimli kukali jak puci. "No ty vole." ozval sa Dylan. "Vyzeráš úžasne srdiečko" pochvalila ju mama a objala.
"Dúfam že sa jej zmena páči a chcela som sa spýtať či by u nás dnes Des nemohla prespať. Bývam len tri domy odtiaľto." spýtala som sa zvedavo. "Ale samozrejme deti, tak si bež zbaliť veci" potešila som sa. Poďakovali sme sa a vybehli hore. Vybalili sme Des veci a do menšej tašky jej zbalili pyžamo, tepláky s 3čkom a niečo na prezlečenie do školy. Ešte som jej vzala tašku do školy a prehodila si ju cez plece.
"Vďaka." len som sa na ňu usmiala a spolu zbehli dole. Rozlúčili sme sa s jej mamou a súrodencami a nastúpili do auta aby som ho mohla zaparkovať pred našim domom a nezavadzal pred ich domom. Vyšli sme, zamkla som auto a prešli ku dverám. Uškrnula som sa keď som počula ako si Louis spieva. Robili sme to vždy keď nikto nebol doma alebo sme sa nudili. Otočila som sa na Des s krátkym "Psst.." načo sa zahihňanala.
Potichu sme sa vyzliekli a tašky položili v chodbe na zem a prešli ku dverám do obývačky. Na moje prekvapenie tam bol aj Liam a spolu si spievali. "Tak oni si robia žúrku a nás nepozvú." povedala som na oko urazene. "Neboj mi sa len zahrievame. A kto je toto?" spýtal sa načo som sa zasmiala.
"Des.." zašepkal potichu Louis s papulou až niekde v pivnici. Des sa len zachichotala "V celej svojej kráse." dodala ešte. "No ty kokso." povedal Liam "ja som ťa nespoznal sorry." povedal ospravedlnujúco.
"Ale si krásna." načo naňho Louis zagánil a Liam mu vyplazil jazyk zatial čo sa tam Des červeňala až niekde na zadku.
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...