23.

584 29 2
                                    

POHLAD EMMY:

Dohodli sme sa že si pozrieme všetky diely Harryho Pottera, a tým že je asi 18:00, a rodičia dojdu až v nedelu večer tak polovicu častí si kukneme dnes a druhú polovicu si kukneme zajtra. Lehnili sme a požierali všetko možné. Ja som si ujedala z môjho mega balíčku  macikov. V polke prvej časti sa Harry načiahol do MÔJHO balíku medveďikov. "Hej.." štekla som po ňom a capla mu po ruke. "Moje!"

"Alee.." zafňukal "..aj ja chcem." povedal ako dieťa. Zlaté. Počkať čo? Čo to trepem. "Kúp si!" povedala som, vyplazila mu jazyk a kukala ďalej telku. Cítila som jeho pohlad na mňa. Snažila som sa ho ignorovať ale keď zamrnčal musela som sa naňho pozrieť.

Oo môj bože. Spravil asi tie najdokonalejšie psie oči aké som kedy videla. Zavrčala som a dala balík medzi nás. Harry sa spokojne usmial a začal papať mocíkov. Pozrela som sa po ostatných. Niall sa napchával a bol totalne zažratý do filmu nad čím som sa musela uchechtnúť.

Louis sa nenápadne snažil pritúliť k Des. Ona si toho všimla, a sama sa k nemu pritúlila a trochu sa začerveňala. Louis bol jej skutkom prekvapený ale neprotestoval a objal ju okolo pása. Nad tým som sa len pousmiala. Liam a Zayn len sledovali a občas si niečo povedali. Po skontrolani som sa zase začala venovať filmu.

Už na začiatku tretej časti som začala byť ospalá ale chcela som to dokukať. Pozrela som sa na stav ostatných a zistila som že Niall, Mike a Des už spali.

Trochu som drgla do Louisovho ramena aby som ju nezobudila. Spytavo na mňa pozrel a ja som kyvla smerom ku Des. Prikývol a postavil sa. Vzal ju do náručia "Vezmem ju k sebe." pošepkal ešte. Prikývla som a usmiala sa. Asi v strede filme som už fakt že zaspávala. Hlava mi padla n Harryho rameno a kým som úplne zaspala zazrela som že už aj Zayn zaspal a Liam zaspáva. Zývla som si a vydala sa do ríše gumených medvedíkov.

----------------------------------

Prepačte že cez víkend nebola čásť ale bola som u babky a ona nema wifi :D
Dúfam že sa páčila. Ďakujem za každý vote a coment.

Margoo

Girl like boysWhere stories live. Discover now