"Fuuj!!"

743 28 10
                                    

Konečne zazvonilo na obedovú prestávku. Celé tri hodiny na mňa nenávistne hlaďeli Luke a 'jeho chalani'. Ja som sa na tom len zabávala. S Des sme išli na obed. Vzali sme si šalát s kuracím mesom, minerálku a müffine (nwm jak sa to píše :D). Sadli sme si ku volnému stolu a rozprávali sa.

Dozvedela som sa že sa celým menom volá Destiny Grace Witner(ovà). Má 17 rokov. Má dvoch mladších súrodencov. Dylan má 13 a Claire 7. Má psa menom Harley. A čo je úžasne býva asi 3 domy odo mňa.

Práve som jej vravela o chalanoch z New Yourku keď si k nám prisadol Louis aj s niakym chalanom. "Čafko." pozdravila som ich. Odzdravili a Louis nám predstavil Mike-a jeho spolužiaka. "Toto je Destiny. Destiny toto je môj retardovaný braček Louis Mike ktorého nepoznám ale je mi povedomí." povedala som a jemne sa zasmiala. Všimla som si ako Des pokukuje po Louisovy. A vždy keď sa naňu usmeje začervená sa. S úškrnom som ju jemne kopla pod stolom. Načo sa na mňa spytavo pozrela. Kyvla som na Louisa ktorý sa bavil s Mike-om. Prekrútila nado mnou očami a uškrnula sa tiež.

"Ehm..Mike nemáš ty sestru Emily?" spýtala som sa ho lebo mi bol povedomý z tej noci čo som zachránila to dievča a včera ich spomínal aj Liam. "Jop..ako vieš?" odpovedal. "Však som ju zachránila." povedala som a žmurkla naňho. "To si bola ty? Páni Zayn ma do teraz modrinu pod okom." povedal a ja som sa zasmiala. Loui a Des na nás zmetene pozerali. Nad čím som mávla rukou. Rozprávali sme sa a obedovali v príjemnej atmosfére dokým k nán neprišla niaka pipina aj s dákymi babami. Zastavili sa pri stole a ja som sa na ne spytavo pozrela. "Láskavo daj Lukovy, Harrymu a ich chlapcom pokoj. Oni su moji." povedala s uškriekaným hlasom. "Myslím že neviem o čom hovoríš. Ak si si nevšimla mi sa o niečom bavíme takže by si mohla odcupitať na tých svojích ihličkách tam z kade si prišla skor než si ublížiš." povedala som otrávene a rukou ju odháňala. "Tak ty nevieš hej? Videla som ako si ho vyzliekala pohladom na chodbe. Aj s touto tu šťetkou." odfrkla si a ukázala na Des. Počula som ako Louis zaškrípal zubami no to už som stála na nohách. "Jaká malíčká." povedala posmešne. "Tak počúvaj ma ty nádhera. Pakuj sa odtialto preč dokým ti nezlomim nos a nevyhodím ťa sama. A vezmi so sebou aj svoje prívezky a ty ju nebudeš nazývať šťetkou ty kurva nevymáchana." povedala som nasrane. Celá jedáleň stíchla. "Ja ju budem volať ako chcem. Je to šťetka, šťetka, šte..." to už som nevydržala a jednu jej vpálila. Zacúvala a spadla pri čom si zlomila opátok.

Tie dve baby ju hneď zdvíhali. "Lynn si v poriadku?" spýtala sa jej jedna z nich. "Čo si to dovoluješ? Nevieš kto som?" škriekala na celú jedáleň. "Stíš volume ty suka z tvojho škrekotu sa okna trasu. A neviem kto si. A ani ma to nezaujíma." povedala som plná hnevu. "Kurva" povedala na čo som jej vlepila ďalšiu a aj by som po nej skočila ale Louis ma chytil. "Louis okamžite ma pusť nech tej barbie dolámem kosti."  trhala som sa mu. On začal cúvať a upokojovať. Ale vytrhla som sa mu. Išla som k nej ale predomnou sa objavil Liam. "Ahoj Liam, neviem čo potrebuješ ale práve mám niečo na práci." povedala mu a chcela ho obísť ale chytil ma za pažu.

Chcel niečo povedať ale nestihol.
"Čo sa to tu deje?" skríkla učitelka a rozhliadla sa po jedálni. Keď zbadala ako Lynn leži na zemi, drži si nos a plače a ako ma Liam drží jej to asi docvaklo. "Emma Sinder okamžite do riaditelne!!" podišla ku mne, schmatla ma za ruku a ťahala preč. Vytrhla som sa jej. "Chodiť viem aj sama!" povedala som drzo. "Nebuď drzá"  prekrútila som očami a išla sama do riaditelne. Ani som neklopala a rozrazila dvere. No to čo som videla nebol moc pekný pohlad. "Fuuuj!" povedala som a rýchlo zavrela dvere.

Hellou.
Tak čo? Páčila sa? Z hlasu Lynn sa okna triasli aj tu! :D
Love yaa

Margoo

(Lynn hore- Amanda Seyfried)

Girl like boysWhere stories live. Discover now