Pozrela som sa mu do tvare a ptm na jeho rozkrok ktory začal stúpať. Začala som sa smiať "Sorry, ja som nechcela " ospravedlnila sa a smiala sa ďalej. "Čo ti je vtipné?" spýtal sa zamračene. "Tvoj Hazza junior sa zobudil." a začala som sa smiať ešte viac. Harry sa prestal mračiť a uškrnul sa. "Tak za prve Hazza junior? To je Hazzakonda a za druhe to je tvoja vina." povedal stále s uškrnom a ja som sa začala smiať ešte viec. "Že Hazzakonda." smiala som sa a zvalila sa znova na postel.
"A ako to myslíš že to je moja vina?" spýtala som sa pobavene. "Ty si po ňom skakala a potom si sa oňho obtrela." "Či už je to moja vina alebo nie. Je to tvoj problém tak si ho vyrieš, ale hlavne nie u mňa v izbe" povedala som pobavene a postavila sa. Prešla som ku skyni odkial som si vzala spodné prádlo a prešla do kúpelne. V ktorej som sa osprchovala. V spodnom prádle som prešla do izby. "Ty si ešte tu?" spýtala som sa nezaujato a znova prešla do skryne.
Odkial som si vybrala tepláky a tielko. Zavrela som skryňu keď som ucítila Harryho ruky na mojich bokoch. Ztriasla som ich zo seba a začala sa obliekať. "Nedotýkať. Choď si za niakou štetkou ktora ti dá. Ale mne daj pokoj " povedala som pokojne a spravila si chaoticky drdol. Za moju poznámku ma zpražil pohladom na čo som sa len zazubila a vyšla z izby rovno do kuchyne kde som začala pripravovať palacinky. Na 2 taniere som dala po 6 palaciniek a na 6 tanierov po 3 palacinky.
Dala som to všetko na jedálensky stôl a do stredu dala nutellu, lekvár a džem. Každému dala pohar a do džbánov pripravila čaj, kakao a čistú vodu. Ja som si naliala kakavko a zakričala. "JEDLOO!" behom 5 sekúnd boli všetci v jedálni. "Niall tvoj tanier je tamten a ostatný si sadnite kam chcete." oznamila som a sadla si ku svojim 6 palacinkám. "Prečo máte vy dvaja viac palaciniek." spýtak sa Harry. "Lebo Emma rada papá a ako som si všimol aj Niall čo si pravdepodobne všimla aj Emma
a spravila im viac." ozval sa Louis na čo som len prikývla. "Ale kto ma málo v kuchyni su ešte na tanieri." povedala som, zapriali sme si dobrú chuť a začali jesť.----------------------------
Dnes rovno 4 či kolko častí :D. Ale tak dneska som si ich predpísala u babky aby ste nemuseli čakať do zajtra. No nie som na vás dobrá (Narcis :D) ale nie. Maam vas rada a ďakujem za všetku podporu..:)
Margoo
YOU ARE READING
Girl like boys
Teen Fiction!!!POZOR!!! Pridávanie časti je nepravidelné. Niekedy je aj 5 za deň a niekedy nieje aj týždeň. Ale snažim sa to zmeniť :D haha Dievča ako chalani... Dievča ktoré je krásne, drzé, impulzívné a omnoho viac sa presťahuje z Maimi do Anglicka ..presnejš...