10. Bölüm Parti

1.2K 45 7
                                    

Medya: Can

Ertesi sabah çok heyecanlı bir şekilde uyandım. Daha önce bir çok partiye gitmiştim ama bu parti benim buradaki ilk partim olacaktı. O yüzden bugün pazar olmasına rağmen ilk defa saat 7 de kalktım. Hemde hiç direnmeyerek. Bazen kendime de şaşırıyordum. İstediğim zaman her şeyi yapabilecek güçteydim.

Yataktan kalktıktan sonra hemen banyoya gidip bir duş aldım. Bugün yorucu olacağını seziyordum. Çok işimiz vardı. İlk olarak Başakla birlikte Uzay'a yardım etmeye gidecektik. Meğersem bu partiyi Uzay yapıyormuş. Parti yerinde biraz yardım ettikten sonra Uzayla birlikte gidip kıyafetlerini alacaktık. Oradan da Başakla birlikte kuaföre gidip hazırlanacaktık. O yüzden hemen hazırlanıp kahvaltı ettikten sonra Başak ve Uzayla buluşacaktık. Uzay gerçekten çok cana yakın biriydi ve hemen onunla arkadaş olabilmiştim. İlk defa bu kısa sürede biriyle arkadaş olmuştum. Duştan çıktıktan sonra bornozumla odama gittim. Çamaşırlarımı giydikten sonra hemen dolabımı açıp içinden mini kot şortumu ve krem bluzumu çıkardım ve hızla üzerime geçirdim. Takı dolabımdan uzun kolyemi çıkardım ve boynuma taktım. Ayakkabılarında beyaz spor ayakkabı tercih ettim. Makyaj aynasının karşısında hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçlarımı maşa yaptım. Evet artık hazırdım. Şortumla aynı renk sırt çantamı alıp aşağıya indim. Annem salonda oturmuş televizyon izliyordu. Yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum. "Günaydın benim prensesim sen bu kadar erken uyanır mıydın?"
" Ya anne dalga geçme uyandım işte biliyorsun bugün parti var ona hazırlanacağız."
"Şimdi erken uyanmanın nedeni belli oldu."dedi ve güldü. Ben 'anneee' bakışlarımı atarken annem gülmeye devam etti.
" Tamam ama babam daha uyanmadı. İstersen sen yap kahvaltını ondan sonra istediğin yere gidebilirsin."
"Tamam anneciğim." dedim ve mutfağa doğru yola çıktım. Ayrıca bu arada Başağa 'Ben kalktım birazdan hazır olur çıkarım.' diye mesaj attım. Mutfağa vardığımda kendime bir kahvaltı hazırladım ve afiyetle yedim. Yediklerimi toparladıktan sonra tekrardan salona döndüm. Bu sırada telefonuma mesaj geldi. Elime aldığımda Başak'tan olduğunu gördüm. Hemen açtım 'Ben hazırım eğer sen de hazırsan çıkabiliriz.' yazıyordu. Hızlıca 'Tamam ben hazırım çıkıyorum evden' diye mesaj attım. Annemi yanağına bir öpücük kondurdum ve

"Anneciğim ben çıkıyorum" dedim. Koltuğun üzerinden çantalarımı alarak bahçeye çıktım. Başak da evden çıkıyordu hemen ayakkabılarını giyip yanıma geldi.
"Günaydın tatlım. Bugün çok eğleneceğiz."
"Biliyorum canım. O zaman eğlence başlasın." dedim ve Başağın kolundan tutup sürüklemeye başladım.
"Dur kızım ya sakin ol,"dedi beni durdurarak. "O kadar heyecan yapma. Daha Uzay mekana girmemiştir bile. Önce ona haber verelim." derken telefonunu çıkardı hemen Uzay'ı tuşlayıp kulağına koydu. Kısa süre içinde Uzay telefonu açtı.
"Günaydın maviş. Hazır mısın Biz mekana geçiyoruz?"
"Hazırım güzelim. Ben de şimdi geçiyorum mekana. Gelirsiniz siz de."
" Tamam gidiyoruz biz de." deyip telefonu kapattı ve bu sefer o benim koluma girdi. Yavaş yavaş yürümeye başladık.
Mekana geldiğimizde Uzay'da daha yeni geliyordu. Kapıda onu bekledik.
"Günaydın bayanlar. Umarım bekletmemişimdir." dedi güler bir yüzle. Gerçekten çok sempatikti. İnsan onu görünce sanki bütün sıkıntıları gidecek gibiydi.
Uzay Kapıyı açınca hep birlikte içeriye girdik. Mekan oldukça büyüktü, insan rahat hareket edebiliyordu. Her yerde küçük masalar vardı. İkinci kat gibi ayrı yukarıda bir bölme vardı. Orada da koltukta ve önlerinde masalar vardı. Eğlenmek için gerçekten ideal bir mekandı. Hemen işe koyulup mekanı süsledik. Tavana disko ışıkları astık. Müziği ayarladık. Bir de birkaç süs astık. İşimiz 2 saat içinde bitti. Saat 10 olunca hep birlikte mekandan ayrıldık. Şimdi sıradaki işimiz Uzay'ın kıyafetlerini almaktı. Hemen takım elbisesini aldığı yere gittik. Elbise tadilat gerektirdiği için almamış Uzay. Mağazaya girdiğimizde Uzay hemen bir bayana
"Benim takım elbisem geldi mi?"
"Evet Uzay bey geldi. Ben hemen getireyim."dedi ve yanımızdan uzaklaştı. Biz de bu arada mağazadaki kıyafetleri inceledik. Kız çok geçmeden elinde bir paketle geldi.
"Buyurun Uzay bey."dedi ve yanımızdan uzaklaştı. Biz de çıktık mağazadan. Uzay'dan ayrılıp Başak'la birlikte kuaföre gittik. Kuaförde bir müşteri haricinde 4 çalışan vardı. Hemen kabine gidip üzerime elbisemi giydim. Çıktıktan sonra hemen bir koltuğa oturdum. Bu sırada da Başak giyinmeye gitti. Kuaföre istediğim saç modelini anlattıktan sonra hemen yapmaya başladı. Bu sırada da Başak çıktı kabinden. O da hemen anlattı istediği saçı. 1 saat içinde saçımız tamamlandı. Ben üstte örgüsü olan bir topuz yaptırdım.

Komşumun OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin