EPILOG

225 15 1
                                    

*5 lat pozniej, Katie pov*
Pewnie zastanawiacie się jak potoczyły sie moje i Leo losy, a także oświecę was, bardzo dobrze. Akuratnie mieszkamy razem w LA, od 3 lat jestesmy małżeństwem, a rok temu urodziła nam sie mała córeczka, nazwaliśmy ją Stephanie, jest słodka i urocza, daje nam duzo szczescia i kolorow w zyciu. Co do duetu chłopaków, BAM rozpadło sie ponad rok temu, kiedy Leondre sie dowiedział ze bedziemy mieli dziecko, zrezygnował z kariery, zreszta przejdźmy do Charlsa. Ułożył sobie na nowo znow zycie z Chloe bardzo dobrze im się układa, również wzięli ślub i spodziewają się dziecka, ciesze się ze jego losy sie dobrze potoczyły. Leo zaś postanowił pójść w sport i zaczął trenować piłkę nożną, gra w bardzo dobrym i znamy klubie i cieszy sie z tego co robi, ja aktualnie niczym sie nie zajmuje, wcześniej pracowałam jako adwokat, lecz stwierdzialam ze to nie jest moje powołanie, teraz sie zajmuje nasza małą Stephie i staram sie spędzać jak najwiecej czasu z Leondre. Charlie rownież poszedł w sport, w sumie od dziecka jak i on jak i Leoś lubili grać w piłkę, grają w jednym klubie dzisiaj. Ja zaś nigdy nie pomyslałam ze tak potoczą sie moje losy, ale jak narazie jestem zadowolona z mojego zycia, mam nadzieje ze oby tak dalej.

Tak dobrze widzicie, EPILOG. Postanowiłam ze te ff nie ma sensu, bardzo mało osob je czyta, nie ma jakiegokolwiek sensu, lecz dziekuje wam bardzo za to ze byliście przy mnie, dawaliście mi motywacje do nowych rozdziałów, za wszystko. Możliwe ze niedługo zacznę pisac nowe ff, kto wie😌❣
Kocham was
Kasia x

"Just friends"//l.d.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz