Ep 20 - ခါးနာေနေသာ္ျငား ^_^

9.1K 748 27
                                    

" အ .. ခ်ာတိတ္ ျဖည္းျဖည္း .. နာတယ္ဆို T~T "

" ဟင့္ .. အင့္ "

ေတြ႔လား ? ဒီကေလးဟာ အငိုကိုသန္လြန္းတာပါ .. အခုလည္း ခါးနာေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေဆးလိမ္းေပးေနရင္း တရႉံ႕ရႉံ႕ ငိုေနျပန္ျပီ ။ ကြၽန္ေတာ္ ငိုဖို႔ကို မရတာပါဗ်ာ ..

" ခ်ာတိတ္ေလး ဘာလို႔ငိုေနျပန္တာလဲကြာ ? "

ေမွာက္ရက္လွဲေနရာက ျဖည္းျဖည္းခ်င္းပက္လက္လွဲလိုက္ျပီး ခါးကိုကိုင္ကာ သတိျဖင့္ထရသည္ကလည္း တစ္ဒုကၡ ..

ပရုတ္ဆီကို ကိုင္ထားရင္း နွာေခါင္းမ်ားနီရဲလာတဲ့အထိ တရႉံ႕ရႉံ႕ျဖစ္ေနတဲ့ ခ်ာတိတ္ေလးရဲ႕ ဆံပင္ေတြကို ဆြဲဖြရင္း ေမးလိုက္မိသည္ ။

ခါးက နာေနေပမယ့္လည္း ခ်ာတိတ္ေလး ငိုေနျပန္ေတာ့လည္း ကိုယ္နာတာေတာင္ ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိ ။

" ပူလို႔ .. "

" အင္ .. "

ဘာပူလို႔ ငိုတာပါလိမ့္ ? မဟုတ္မွလြဲေရာ ဗိုက္မ်ားပူတာလား 😱😱😱 ..

" ပရုတ္ဆီနဲ႔ မ်က္လံုးပြတ္မိသြားတာ ပူလို႔ "

ဪ .. O_o ငါ့နွယ္မွတ္သားေလာက္ပါတယ္ ။ နွႉတ္ခမ္းကို ေထာ္ရင္း မေက်မနပ္နဲ႔ ရႉံ႕မဲ့ရင္း ေျပာေနလိုက္တာ .. ကြၽန္ေတာ့္မ်က္လံုးထဲေတာ့ ခ်ာတိတ္ေလးဟာ ဘယ္လိုေနေနခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းေနတာ ..

ကြၽန္ေတာ္က ရပါတယ္ေျပာတာကို လုပ္ေပးခ်င္ပါတယ္ဆိုျပီး အတင္း ပရုတ္ဆီဗူးကိုယူျပီး လိမ္းေပးေနတာ .. အခုေတာ့ပူျပီေပါ့ ..

" ကဲကဲ မငိုနဲ႔ေတာ့ .. အဲဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ေျပာတာေလ ခ်ာတိတ္ရယ္ .. မလုပ္လည္း ရပါတယ္လို႔ "

မ်က္ရည္ေတြ သုတ္ေပးရင္း ၾကင္ၾကင္နာနာဆိုေတာ့ ခ်ာတိတ္ေလးက ပိုေတာင္ရႉိက္လာသလားလို႔ ..

" အဟင့္ baek baek ေၾကာင့္ အင့္ .. လူၾကီးခါးနာသြားတာကို ေဆးေလးေတာ့ ဟင့္ လိမ္းေပးခ်င္တာေပါ့ "

ၾကည့္ပါဦး .. ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ကေလးေလးလဲဆိုတာ ..

" ဟုတ္ပါျပီဗ်ာ .. ကိုယ့္ရဲ႕ ပါပီေပါက္ေလးက ကိုယ့္ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္လဲဆိုတာ သိပါတယ္ကြာ .. အရမ္းခ်စ္တယ္ ကိုယ့္ရဲ႕ခ်ာတိတ္ေလးကို "

❤❤My Cûtē Bõyfrïend//Completed//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin