Kendra
Egy hét telt el Irina távozása óta, mikor egyik reggel Iker, Marcelo, Sergio és Benzema szinte ránk törték az ajtót.
- Hol van Roni? - kérdezte a kapus tőle szokatlan idegességgel.
- Még alszik. Miért? - néztem rájuk kérdőn.
- Ezt muszáj látnia, mielőtt utcára lép - lobogtatott egy újságot a kezében és öles léptekkel eltűnt az emelet felé.
- Mi volt ez? - kérdeztem a lent maradottaktól, akik szintén idegesen meredtek maguk elé.
- Az van... - kezdte volna Sergio, de ekkor az emelet felől kiabálás és káromkodás hallatszott. Kikerekedett szemekkel néztem a lépcső felé, mert még soha nem hallottam ilyen csúnyán beszélni a portugált.
- Az a rohadt, büdös ribanc ezt még megbánja! - csörtetett le boxerben, a dühtől eltorzult arccal. - Mit képzel ez magáról? Én hülye még próbáltam szépen lezárni a kapcsolatunkat és ezt kapom érte? - lépett a hűtőhöz és kivett belőle egy energiaitalt, majd jó nagyot kortyolt belőle. - Sziasztok - köszönt, miután oltotta a szomját.
- Hola Cris - feleltek a focisták egyszerre, amin mosolyognom kellett. Leültek az asztalhoz és Marcelo kiskutyaszemekkel nézte a tányért, amire a portugál reggelije volt készítve, így nekik is csináltam néhány szendvicset, amit hálásan fogadtak.
- Felmegyek Juniorhoz - mondtam halkan és magukra hagytam őket.
Nem tudtam, hogy mitől borult ki ennyire Cris, de sejtettem, hogy Irina keze is benne van a dologban. Belépve a kicsi szobájába, már ébren találtam őt.
- Jó reggelt - mosolyogtam rá miközben kihúztam a sötétítőt.
- Szia Kendra - ásított egy nagyot. - Apa miért kiabált?
- Rossz hírt kapott - mondtam, de azért az oldalamat fúrta a kíváncsiság, hogy mégis milyet.
Cris
- Roni, Roni - hallottam meg Iker hangját az ágyam mellől.
- Mi az? - ültem fel az ágyon hirtelen. - Edzés lesz?
- Nem - nézett rám komoran a barátom. - Van egy kis gond - nyújtott felém egy pletykalapot.
- Tudod, hogy nem olvasok ilyeneket - értetlenkedtem.
- Pedig most jobban tennéd, ha elolvasnád - erősködött és én sóhajtva vettem a kezembe az újságot, aminek a címlapján Irina és én virítottunk.
- " Irina Shayk lerántja a leplet Cristiano Ronaldoról. Miért is szakított az álompár?" - olvastam fel a hangzatos főcímet.
- Harmadik oldal - dünnyögte a kapus és leült az ágyam szélére.
Odalapoztam és olvasni kezdtem. Az első pár mondat után már legszívesebben megfojtottam volna az exemet, de ami a végére kisült belőle az teljese kiakasztott.
- Ezt nem hiszem el! - csattantam fel és kiugrottam az ágyból. Hangos káromkodások közepette robogtam le a konyhába, ahol Kendrán kívül ott találtam a barátaimat is. Első utam a hűtőhöz vezetett és hatalmasakat kortyoltam az energiaitalból amit kivettem belőle.
- Sziasztok - köszöntem ivás után a többieknek, akiknek az arcára volt írva, hogy mit gondolnak az orosz modellről.
- Hola Cris - ültek le velem az asztalhoz és Kendra nekik is csinált reggelit, majd Junira hivatkozva magunkra hagyott minket.
ESTÁS LEYENDO
Házasság Extrákkal
Fanfic- Kendra Froster, fogadod-e az itt megjelent Cristiano Ronaldo dos Santos Aveirot törvényes férjedül? Ígéred-e, hogy vele leszel jóban-rosszban, egészségben-betegségben, míg a halál el nem választ? - Igen - nyögtem ki elhaló hangon, miközben a feje...