Cris
Miután beszéltem Ikerrel, még mindig nem értettem, hogy miért tűnt el Kendra, de megnyugodtam, hogy semmi baja sincs.
- Na? Nem rabolták el az ufók? - nevetett rajtam anya, aki végig asszisztálta a kiakadásomat, mikor a feleségem nem vette fel a telefonját.
- Nem, Ikerrel és Sarával vásárol - húztam el a számat.
- Apa, mi az az ufó? - nézett rám az ekkor felbukkanó Juni kíváncsian.
- Na már csak ez hiányzott- sóhajtottam fel frusztráltan.
- Az ufók kicsi zöld űrlények és csak a mesékben léteznek - vette át a szót anya.
- De akkor hogy tudnák elrabolni Kendrát, és miért? - pislogott ránk értetlenkedve a kicsi.
- Nem tesznek olyat - ráztam meg a fejemet immár vigyorogva. Juni ragaszkodása a lányhoz megmosolyogtatott.
- De a mama azt mondta - görbült sírásra a szája.
- Azt csak úgy mondtam - simogatta meg a fiam fejét anyám, miközben mérges pillantásokkal bombázott, bár nem értettem miért. Nem én mondtam ekkora hülyeséget.
- De miért? - makacskodott tovább Juni.
- Mert...mert ez egy mondás.
- Mi az a mondás?
Anya lemondó sóhajjal ült le az asztalhoz majd az ölébe vette az unokáját és hosszas magyarázatba kezdett. Mosolyogva hagytam magukra őket és elindultam felfelé a szobámba, ahonnan a telefonom hangos csörgését hallottam meg. Ahogy felkaptam és tekintetem a kijelzőre tévedt, a szemeim elkerekedtek. Kíváncsiságomnak eleget téve nyomtam rá a fogadás gombra.
- Halló!?
- Szia Baby - hallottam meg az exem túlzottan kedveskedő hangját.
- Mit akarsz Irina? - ültem le az ágy szélére és érdeklődve vártam a magyarázatát.
- Hé, miért vagy ilyen mufurc velem?
- Ezt komolyan kérdezed? - ráztam meg hitetlenkedve a fejemet, amit ő nem láthatott.
- Jaj, Cris cicám, még mindig amiatt az idióta cikk miatt vagy így kiakadva? Elismerem, igazad volt, tényleg nem kellett volna akkora ostobaságot nyilatkoznom, de annyira megbántottál - szipogott a készülékbe.
- Térj a tárgyra - közöltem vele szenvtelen hangon.
- Találkozzunk - váltott hirtelen hangszínt és az előbbi megtörtsége már sehol sem volt.
- Hogy találtad ki, hogy ez minden vágyam? - röhögtem fel cinikusan.
- Kérlek. Felnőtt emberek vagyunk. Lépjünk túl a sérelmeinken és kezdjünk mindent tiszta lappal.
- Te miről beszélsz Irina? Ha nem tűnt volna fel, akkor én már túl léptem rajtad és lezártam életemnek azt az időszakát. Nem olvasol újságot? Meg-nő-sül-tem! - tagoltam el neki a szót.
- Ja igen - hangzott fel gúnyos hangja. - Elvetted a kis házicselédet. Kendra vagy hogy is hívják? Nem értelek, miből gondolod, hogy bárki elhiszi, hogy jelent is neked valamit?
- Mert aki egy csöppet is ismer az tudja, hogy mit érzek iránta - emeletem fel a hangomat.
- Miért mit?
- Szeretem - válaszoltam hevesen és még én is meglepődtem, hogy milyen egyszerűen ki tudtam mondani. Baromi jó érzés volt, amitől vigyorogni kezdtem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Házasság Extrákkal
Hayran Kurgu- Kendra Froster, fogadod-e az itt megjelent Cristiano Ronaldo dos Santos Aveirot törvényes férjedül? Ígéred-e, hogy vele leszel jóban-rosszban, egészségben-betegségben, míg a halál el nem választ? - Igen - nyögtem ki elhaló hangon, miközben a feje...