Bölüm şarkısı : Christina Perri ft. Jason Mraz - Distance
Not : Arkadaşlar bu bölümde hikayeye Ahu ve Serdar adlı iki kişi konuk oluyor. Kendileri benim Nefret Dolusu Sevgiler adlı hikayemden karakterler. Pek önemli değil yani sadece konuklar onu belirtmek istedim hshshs. Merak edenler profilimden bulabilir.
Bi sürü elbisem vardı ama ne giysem bi türlü karar veremiyordum. Acaba Egemen ne giyerdi? Ona uygun giyinmek istiyordum. Büyük ihtimal siyah giyerdi, yani bende siyah giymeliydim, değil mi?
Bugün birlikte dışarı çıkacaktık ve gitmek istediğim yer belliydi: bar. Herşey bar ile başlamıştı. Benimle bara gitmek istemişti. O zaman istememiştim ama şimdi istiyordum. Onunla bu gece eğlenmek istiyordum.
Siyah elbiseyi askısından çıkarıp yatağın üzerine attım. Sanırım bu olabilirdi. Hem herkes bana siyahın yakıştığını söylerdi. Acaba Egemen beğenir miydi? Gözlerimi kapatıp kanepeye oturdum. Yaman dün çıkıp, eve gelmemişti. Nerede olduğunu bilmiyordum. Ama belkide bugün evde olsaydı gece dışarı çıkmama izin vermezdi. Yani sevinmeden edemiyordum. 'Sabah geleceğim' diye mesaj attığından merak edecek birşey de yoktu. Bu gece Egemen'le olabilirdim. Acaba bara gitmeyi kabul edecek miydi?
Ayağa kalkıp saate baktığımda 6'ye geldiğini gördüm. Egemen '6.30'da kapındayım' diye mesaj atmıştı. Yani artık hazırlanmalıydım.
Duştan sonra saçlarımı kurutup elbiseyi üzerime geçirdim. Elbisemin alt kısmı tül ve çok güzeldi. Tül kısmı içini gösterdiğinden dizimden bi karış yukarısına kadar bacaklarım ortadaydı.
Saçlarımı da dalgalandırdıktan sonra çok hafif makyaj yaptım. Olmuştu sanki. Tabi bu havada sadece böyle çıkamazdım. Üstüme de siyah ceket alıp giydikten sonra ayna karşısına geçtim. E şimdi ayakkabıyı başka renk giyersem çok sırıtacaktı, bende ayakkabıyı da siyah giydim. Sarı saçlarım, beyaz tenim ve yeşil gözlerim haricinde simsiyahtım. Egemen gibi.
Birkaç dakikaya kalmadan Egemen 'Kapıdayım' diye mesaj attığında iyice heyecanlanmıştım. Onu özlemiştim. Bu yaşadığımız günlerden sonra onun yanında olmak nasıl hissettirecekti, kim bilir? Derin nefes alıp çantama ıvır zıvırları, telefonumu anahtarımı ilacımı falan koyduktan sonra evden çıktım. Egemen arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Tahmin ettiğim gibi siyah giyinmişti ve yine tahmin ettiğim gibi ona doğru yürürken çok utanıyordum. Gözleri gözlerimdeydi ama ne düşündüğünü kestiremiyordum. Keşke düşüncelerini duyabilseydim. Ne güzel olurdu...
Karşısına geçtiğimde doğrulup beni incelemeye başladı. Beni domatese mi çevirmek istiyordu?
"Bacakların görünecekse uzun giymenin ne anlamı var?" dediğinde ona boş boş baktım. Söylemesini istediğim şey bu değildi.Omuz silktiğinde derin nefes alıp gülümseyerek "Teşekkür ederim. Sende çok şık görünüyorsun" dedim. Dünkü olanları konuşmak istemiyordum. O yüzden birşey dememesi beni rahatlatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Novela JuvenilTAMAMLANDI 02.07.2021 #caradelevingne 1. 02.07.2021 #felixbujo 1. ❌Uyarı : Erkek karakter gerçekten öğretmen değildir. Yani öğretmen öğrenci hikayesi değildir. ⚫️⚫️⚫️ Kötü biriydim evet. Kimseyi sevemezdim, kimseye değer vermezdim; tabi önceden. On...