-13- 'Seninim'

10.3K 367 57
                                    

Multi : Egemen - Yaman - Tolun
Bölüm şarkısı : Ariana Grande - Into you

Sanırım Ömer'le konuşma günü bugündü ve hazırlanmak için sadece yarım saatim vardı. Zaten 10 dakikam Ecrin'e saçıma fön çekmesi için yalvarmamla geçmişti. Saçlarım hazır olduğunda siyah kot pantolonumu bacaklarımdan geçirip üzerime bol, beyaz bi tişört geçirip ön tarafını belime sokup arkasını bıraktım. Üzerime siyah deri ceketimi geçirdikten sonra ayaklarıma da beyaz patik çoraplarımı geçirdim.

Merdivenlerden seslice inip mutfağa girdim ve Selin'le Nisa'nin hazırladığı kahvaltı masasından salam alıp ağzıma attım. Ev sahibi Ecrin'se yayılmış oturuyordu.

Ayaklarını masaya uzatıp "Sahi sen nereye gidiyorsun?" diye sorduğunda salamı yutmadan "İşim var" deyip öpücük attım.

Selin, Ecrin'in ayaklarını masadan attığında gülüp "Hadi afiyet olsun" dedim ve kapıya doğru yöneldim.

Nisa peşimden "Erken gel, alışverişe gideceğiz" dediğinde dudak büzüp siyah botlarımı ayağıma geçirdim ve "Denerim" diye seslenip küfrünü duymadan evden kaçtım.

Soğuk havada ellerimi ceketimin cebine koyup hızlı adımlarla caddeye doğru yürüdüm. Evin önünden alırsa bizim kızların görme ve yanlış anlama ihtimalleri vardı, o yüzden caddeye gelmemi istemişti. Yarım saatim dolmuştu, yani biraz bekleyecekti. Caddeye indiğimde kalabalıkta pek birşey göremesemde Egemen'in kenara çektiği siyah arabasını görebilmiştim. Adamın arabası bile fiyakalı olduğundan dikkat çekiyordu, kendisi gibi.

Sürücü koltuğunun yanındaki koltuğun kapısını açıp bindiğimde konuşmadan motoru çalıştırdı.

Birkaç dakika sonra dayanamayıp "Noldu?" diye sorduğumda bana bir bakış atıp tekrar yola döndü.

Ardından "Pek iyi uyuyamadım" diye ekledi.

"Gece napıyordun?" diye sorduğumda gözünü yoldan ayırmadan sırıttı ve "Çok özel şeyler" dedi. Sinirden kudururken koluna yumruğu geçirmemek için kendimi zor tutuyordum. Şimdi ben kızdıktan sonra birde 'seni ne ilgilendirir ki' demesine katlanamazdım.

"Sanırım sizde pek uyuyamamışsınız" dediğinde "Evet. Çok özel şeyler yaptık" dedim.

"Kız kıza mı?" diyip kahkahayı basıp beni kapak olmuş bir halde bırakırken dilimi ısırıp imayla "Kız kıza olduğumuzu nereden biliyorsun?" diye sordum.

Ben sinirlenmesini beklerken o gülmeye devam edip "Sokakta adamlarım olacak demiştim" deyip yine beni kapak etti.

"Tabi ya, Tolun" dediğimde onaylar gibi bi ses çıkarıp "Tanışmanızı anlattı" dedi.

Sinirim yavaş yavaş giderken sırıtarak ona döndüm ve "Kapıyı kırdığı için Ecrin ona fena saydırdı" dedim.

Başını olumlu anlamda sallayıp "Tolun'da Ecrin için fena şeyler dedi" dediğinde sinirim yine tepeme çıktı.

"Arkadaşını döverim" dediğimde başını olumlu anlamda sallayıp "Döversin tabi" dedi.

Şuan ne kadar tatlı göründüğünü es geçip "Dövemez miyim?" dediğimde yüzündeki eğlenen ifade gitmişti.

"Geldik" dediğinde önüme döndüm ve hastane binasına baktım. Çoğu hastane gibi rengi açık tonlardaydı. Boyu orta boyda bi devlet hastanesiydi. Ama burada Ömer'e nasıl baktıkları umrumda değildi.

Binaya bakarken "Doktorun söylediklerini anlattım. O... Ömer'in neden bu halde olduğunu biliyor mu?" diye sorduğumda yine olumlu bi mırıltı çıkarıp  "Ömer'lerin tanıdık doktoruymuş. O yüzden iki tarafta istemediği için polise başvurmamış" dedi.

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin