-35- Unutulmaz

3.9K 169 12
                                    

Herkese iyi geceler. Biliyorum sizi çok beklettim. Böyle açıklamalar yapmaktan da nefret ediyorum. Ama yapmam gerektiğini de biliyorum. Öncelikle bölüm yazamamamın nedenini söyleyeyim : Biliyorsunuz Ygs'ye 1 hafta kaldı ve ben son sınıfım. Bu durumda herkesin bilebileceği üzere hikayeyle fazla ilgilenemiyorum. Sadece geceleri, serviste, stajda, teneffüslerde falan yazabiliyorum. Sizi bekletmek istemezdim ama elimden gelen bu. Ayrıca biliyorsunuz ki Ygs'den sonra da Lys var. Bu yine çok yoğunlaşamayacağım anlamına geliyor. Umarım anlayışla karşılarsınız. Vaktim oldukça yazacağım...

Multi : Tolun ve Ecrin
Bölüm şarkısı : Kygo & Selena Gomez - It ain't me

-Egemen Aydın-

Bardaktaki rakıyı kafama diktikten sonra Tolun'a döndüm.

"Ya işte böyle" dediğimde başını olumlu anlamda salladı. Onunla dertleşmeyi özlemiştim. Günlerce evinde kalmış, ama tek kelime etmemiştim. Şimdiyse içimi dökmüştüm.

"Çok seviyorum oğlum. Gelsin sırtımdan vursun, yine affederim" dediğimde gülümsedi. O da duygusallaşmıştı.

"Affetmekle en doğrusunu yaptın kardeşim. Gözde'nin gözlerinden anlıyorum, o da seni çok seviyor" dediğinde bende gülümsedim. Umarım Tolun yanılmıyordur ve Gözde gerçekten beni seviyordur. Ona daha önce onu sevdiğimi söylememe rağmen hala bana, beni sevdiğini söylememişti. Bunu duymak istiyordum. Duymaktan öte hissetmek istiyordum.

Gece eve geldiğimde onu yatağımda görüp mutlu olmuştum. Sarılıp uyumuştum. Ama Tolun şerefsizi sabaha karşı rakıları alıp gelmişti. Kovamamıştım da. Çünkü benimde ihtiyacım vardı. Saat 6'ya geliyordu ve Gözde hala odamda uyuyordu.

"Ben mutlu olacağınıza inanıyorum" dediğinde başımı olumlu anlamda salladım. Bende inanıyordum.

"O Yaman'ın da ağzına sıçacağım. Demek bardağa uyuşturucuyu o katmış" dediğinde kaşlarımı kaldırıp "Sorma" dedim.

Tolun "Sen onun için bi sürü şey yapmışken sana bunu yaptığı için şerefsizin teki" dediğinde sahiden de Yaman için çok şey yaptığımı düşündüm. Bana böyle mi minnetlerini sunuyordu?

"Hiçbir şey yapmadığım için kendime şaşıyorum" dediğimde Tolun "Bende sana şaşıyorum. Eski Egemen olsaydı Yaman bir daha güneşi göremezdi" dedi. Güldüm.

"Artık eski Egemen yok" dediğimde gülüp bardağımı doldurdu. Rakı uykumu açmış, çakırkeyif yapmıştı. Aslında biraz rahatlamıştım. Ama bi gerçek vardı ki, birkaç saat önce Gözde'yle uyurken çok daha rahattım. Saçlarının kokusuyla uyumak o kadar güzeldi ki.

Bardaktan birkaç yudum alırken "Ee sen anlat" dedim.

Başını olumsuz anlamda sallarken "Ben ne anlatayım ki? Aynı şeyler" dedi.

Kaşlarım çatılırken "Lan sen niye benim öğrencime takılıp duruyorsun?" diye sorduğumda "Başlarım öğrencine" dedi, ama gülmeden de edemiyordu. Nasıl da Ecrin'den bahsettiğimi hemen anlamıştı.

"Kız bana asılıyor abi. Ben ne yapayım?" dediğinde "Hadi lan ordan" dedim. O parti evinde Tolun'un Ecrin'e nasıl baktığını görmüştüm. Sinir davransa da onu beğendiğine emindim.

"Merak etme ben Gözde'ye söylerim aranızı yapar" diye dalga geçtiğimde bakışlarını üzerime dikti. Birkaç saniye ne diyeceğini bilemezken "İstemem ben" dediğinde gülüp başımı olumsuz anlamda salladım.

"Tamam güzel kız ama..." dediğinde sözünü kesip "Partide çirkin diyordun" dedim. Bu konu beni güldürüyordu. Ah keşke bunları ses kaydına alsaydım. Ecrin, Tolun'un onu aslında güzel bulduğunu bilse ne yapardı, kim bilir?

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin