Multi : Egemen ile Gözde (Yine benden amatör bi shop 😄)
Bölüm şarkısı : Teoman - RomantikKoşar adımlarla okula girdikten sonra dersimize Egemen girmediği için küfrettim. Onunla hemen konuşmam gerekiyordu. Hangi sınıftaydı acaba? Emir'in dedikleri beni gerçekten korkutmuştu. Egemen hapse girecek bi suç işlemiş miydi ki? Of bilemiyordum.
Egemen'i cepten arayıp ulaşamadığımda sırayla tüm sınıfların kapı deliğinden bakmaya başladım. Böyle yaparak vakit kaybediyordum ama yapacak başka bir şeyim de yoktu. En az 10 sınıfa baktıktan sonra oflayarak koridorun diğer ucuna yöneldim. Tam bi kapıya daha eğiliyodum ki köşede, yere oturmuş olan Ömer'i görmemle duraksadım. Çenesini dizine yaslamış, sabit bi noktaya bakıyordu.
"Hey. Napıyorsun?" diye seslendiğimde başını kaldırıp bana baktı. Aramızda 5-6 metre falan vardı. Ona doğru bi adım attığımda "Oturuyorum" dedi.
"Neden derste değilsin?" diye sordum. Gerçi duyduğuma göre Ömer'in derste olduğu sayılı anlar vardı. Sınıfı nasıl geçiyordu anlamıyordum.
"Çünkü ders edebiyat" dediğinde kaşlarım kalkarken "Sınıfın neresi?" diye sordum. Başıyla tam yanımdaki kapıyı gösterdiğinde bişe demeden kapıyı açtım ve başımı içeri uzattım. Öğretmen masasında oturan Egemen'le direk göz göze gelirken kaşları çatıldı. Ah canım sevgilim. Hemen nasıl endişelenmişti.
Herkes bana bakarken kendimi toplayıp "Hocam bi gelebilir misiniz?" diye sorduğumda ayağa kalktı ve bana doğru yürümeye başladı. Benimle kapının dışına çıktığında tam kapıyı kapatacaktı ki, Ömer'i gördü. Ömer'de ayağa kalkmıştı.
Egemen başıyla sınıfı gösterip Ömer'e "Sınıfa" dediğinde Ömer "Tabi. Keyfinize bakın" dedi ve ağır adımlarla sınıfa girdi. Çok garipti. Eski Ömer bi sürü soru sorar yanımızdan gitmez, kavga çıkarırdı.
Egemen Ömer'in ardından kapıyı kapattıktan sonra bana dönüp "Noldu?" diye sordu. Yüzüm düşmüştü. Neden hayatımız bi türlü düzene girmiyordu? Birazcık mutlu olsak sonra hemen bi bokluk çıkıyordu. Biz mutlu olmayı haketmiyor muyduk?
"Emir aradı" dediğimde kaşları daha fazla çatılırken eliyle saçlarını geriye attı.
Ofladıktan sonra "Ne dedi?" diye sordu.
"Egemen. Eğer gece 2'ye kadar, eski işlerini yaptığın depoya gelmezsen günün sabahında tutuklanacağını söyledi" dediğimde Egemen'in bakışları donuklaştı. Gerçekten tutuklanacak bi suç işlememişti, değil mi? Bu kadarını kaldıramazdım.
"Onu da patronunu da..." dediğinde "Kim bu patron?" diye sordum.
"Orospunun biri" dedi sinirle. Küfretmesi hoşuma gitmese de sesimi çıkarmayıp "Tanıyo musun?" diye sordum.
"Sadece bi kadın olduğunu biliyorum ve onu tanıdığımı düşünüyorum. Çünkü benim hakkımda çok şey biliyor" dedi.
"Gerçekten tutuklanacak bir suç işledin mi?" diye sorduğumda gözlerini gözlerimden alıp etrafta gezdirdi. İçim daralıyordu.
Gözlerime bakmamayı sürdürürken "Hayır. Yani basit suçlar. Beni en çok 2 ay hapiste tutabilirler" dediğinde gözlerim büyürken "2 ay mı?" diye sordum. 2 ay bence uzun bi zamandı.
"Kefaretle halledilebilir" dediğinde birazda olsa rahatlamıştım. O zaman bize hiçbir şey yapamazlardı.
"Yani bu gece oraya gitmemize gerek yok" dediğimde "Gitmemize?" diye sordu.
"Tabiki gitmemize. Seni oraya tek başıma göndereceğimi sanma" dediğimde güler gibi oldu.
"Bu geceki planı bozmak yok. Anlaştığımız gibi birlikte olacağız" dediğinde gülümsedim. Umarım bi sorun çıkmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen FictionTAMAMLANDI 02.07.2021 #caradelevingne 1. 02.07.2021 #felixbujo 1. ❌Uyarı : Erkek karakter gerçekten öğretmen değildir. Yani öğretmen öğrenci hikayesi değildir. ⚫️⚫️⚫️ Kötü biriydim evet. Kimseyi sevemezdim, kimseye değer vermezdim; tabi önceden. On...