Multi : Gözde ile Egemen
Bölüm şarkısı : The Chainsmokers ft. Halsey - CloserDireksiyonu tekrar kırdıktan sonra ona bi bakış attım. Yan koltukta oturmuş öylece önüne bakıyordu. Onu o tepeden eve gitmek için ikna etmek çok zor olmuştu. En sonunda üşüdüğümü farkedip o kalkmak istemişti. Arabamı orada bırakıp onun arabasıyla onun evine doğru gidiyorduk. Üşüyordum. Arabanın ısıtıcısı yetmemişti. Belki o da üşüyordu. Konuşmuyordu ki. Üşüyorum deseydi, sarılırdım ben ona. Hem belki öyle ikimizde ısınırdık. Üşümemi istemezdi ki, sadece şuan kendinde değildi. Herşey düzelecekti. Bunu atlatabilirdik, birlikte.
Ağlamaya devam etmemek için dudaklarımı sıkıca birbirine bastırdım. Şimdi sırası değildi. O kendine geldiğinde eve gider saatlerce ağlardım. Ama onun yanında ağlamamalıydım. Güçlü durmalıydım.
Arabayı evinin önüne çektikten sonra bizim evin önünü kontrol ettim. Sanırım bugün iyi olan tek şey Yaman''la karşılaşmamaktı. Onunla yine kavga etmek istemiyordum.
Arabadan indikten sonra Egemen'in kapısına yöneldim. O çoktan inmişti bile. Ama ayakta duracak hali yoktu. Bu uyuşturucunun değil onun yıkılışının göstergesiydi. Arabadan destek aldığı elini alıp omzumdan geçirdim. Yine de bana yüklenmeden yürümeye çalışıyordu. Kapının önüne geldiğimizde bi elimle cebindeki anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım.
Anahtarı rastgele yere atarken onu merdivenlerden zorlukla yukarı çıkarmaya başladım. Ne kadar yük vermese de yürüyemiyordu işte. Bi eli duvarda bi eli omzumdayken sonunda çıktığımızda onu direk banyoya soktum. Klozet kapağının üzerine oturduğunda küvete geçip sıcak suyu ayarladım. Su beni de ıslatırken Egemen'e döndüm. Öylece oturmuş duvardaki fayanslara bakıyordu. Yanına gidip kolundan tuttuğumda bana baktı. Başımla küveti gösterdim. Sıcak su iyi gelecekti.
Yerinden kalkıp küvete yöneldiğinde tutmak için yeltendim ama izin vermeden tişörtünü çıkardı. Bana döndüğünde çıkmak için yelteniyordum ki elimden tutmasıyla başarısız oldum. Gözlerime öyle bakıyordu ki...
Elleri gömleğimin düğmelerine gittiğinde başımı olumsuz anlamda salladım. Ama umursamadan çözmeye başladı. Karşılık veremiyordum ki. Sadece gözlerim dolu dolu bakıyordum. Gömleğimi ve eteğimi çıkarıp astığında karşısında siyah askılı ve gri mini şortla kalmıştım. O ise sadece kotu ile duruyordu.
Sigarasını ve çakmağını aynanın önüne koyup beni dolu olan küvete çektiğinde itiraz etmeden onunla ilerledim ve küvete girdim. Duş başlığından gelen sıcak su ikimizinde bedenini ıslatırken soğuk bedenim ürpermişti. Oturduğunda onunla birlikte oturdum. Küvet dolmuştu ve taşıyordu, ama hala başlıktan su geliyordu.
Bacaklarımı kendime çektiğimde başını omzumda hissettim. Kalp atışlarını hissedebiliyordum sanki. Yorgun bedeni artık hiçbir şeyi gizleyemiyordu. Başımı omzuma yasladığı başına yaslayıp sessizce ağlamaya başladım. Umarım su sesinden duymuyordur. Nolmuştu böyle? Bunu yapan kişi şuan mutlu muydu acaba? Bizi bu hale getiren kişi nasıl bi insandı?!
Egemen kalkıp sigarasını aldığında ıslak ellerle nasıl yaktığını ve pantolonundan akan suyu izledim. Astımım vardı ama şuan umrumda değildi. Yeterki kendine gelsindi. Suyu kapattığımda sigarasını suya sokmayarak tekrar suya girdi. Bu sefer ben yasladım başımı, koluna.
Çeneme kadar gelen suyu umursamadan ağlamaya devam ettim, sigara dumanına karışan su buharında.
Yanaklarımdan akan şey su mu gözyaşı mı bilmiyordum. Yanımda sigara içen adam ne düşünüyor bilmiyordum. Bildiğim tek bişe vardı. Bunu yapan kişiyi bulacaktım ve gerisini Egemen'e bırakacaktım. Başının hareket ettiğini hissettim. Bana bakıyordu sanki. Gözyaşlarımı durdurmaya çalıştım ama olmadı. Umarım o da ağlamazdı. Onun tek bi gözyaşı bende ömür böyü etki bırakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
Teen FictionTAMAMLANDI 02.07.2021 #caradelevingne 1. 02.07.2021 #felixbujo 1. ❌Uyarı : Erkek karakter gerçekten öğretmen değildir. Yani öğretmen öğrenci hikayesi değildir. ⚫️⚫️⚫️ Kötü biriydim evet. Kimseyi sevemezdim, kimseye değer vermezdim; tabi önceden. On...