-6- Parti

16.9K 484 72
                                    

Bölüm şarkısı : Pixie Lott - Nasty

Selena Gomez - Me & my girls

Multi; Gözde'nin partideki elbisesi

İpe balonu bağlarken bir elimle de merdivenden tutunuyordum. Aslında merdivenin altından da Selin tutsa da düşeceğim diye endişelenmeden duramıyordum. En sonunda ipi dişimle koparıp aşağı iniyordum ki ipin elimden düşmesine engel olamadım. E kendim düşmeyeyim diye uğraşırken ipi umursamamıştım. Aman diye düşünüp indim ve ipi elime alıp Selin'e uzattım.

"Oldu mu?" dediğimde tavanda asılı balonlara bakıp gülümsedi ve "Çok güzel oldu" diye bağırdı.

Gülümseyip ilerlemeye başladım. Saat öğleden sonra 3'tü ve biz son düzenlemeler için spor salonuna -yani partinin yapılacağı yere- gelmiştik. Bardak dizilişlerini son kez kontrol edip masanın başındaki Savaş'a "İşin hala bitmedi mi? Gitmek istiyorum" dedim.

"Bitti" diyip elindeki son şişeyi yerine bıraktı ve bana doğru ilerlemeye başladı.

Selin yanımıza varıp "Tuvaletlerde tuvalet kağıdı yerine sigara paketleri var" deyip güldü.

Savaş parmağını kaldırıp "Unutma! Bir daha içmek yok" dediğinde gülümseyip "Yok" dedi.

Onlara gülümserken gözüm fener takmak için öğrencilere yardım eden Egemen hocaya takıldı. Şirketten beri onu pek görememiştim. Cuma günü sadece bir öğrenciyle birlikte parti müziğini benim yapacağım haberini göndermişti.

Tüm cumartesiyi de Yaman'la bowling ve bilardo oynayarak geçirmiştim, tabi böylece evi temizlemekte yalan olmuştu. Bugünse pazardı ve benim bugünkü görevim Egemen hocayı araştırmaktı. Artık öyle gizemli havaları olmayacak, onunla ilgili herşeyi öğrenecektim. İlk merak ettiğim ise kendini neden meşgul ettiğiydi.

"E parti saatine kadar n'apacağız?" diyen Selin'e "Ben kahvaltı etmedim, önce birşeyler yesek" dedim.

Daha o cevap vermeden Savaş "Niye daha önce söylemedin?" diye atladı.

Selin "Bende açım ya. Hadi gidip birşeyler alalım" dediğinde hep birlikte çıkışa doğru yöneldik.

Salon gerçekten de çok güzel olmuştu. Süslemeler çok güzeldi ve eminim hava karardığında yanacak olan ışıklandırmalar da çok güzel görünecekti.

Büyük kapıdan çıkarken yanımdan geçen Egemen hocaya öküzün trene baktığı gibi baksam da o bakmamıştı. O sırlarını öğreneceğimi hissetmiş olabilir miydi? Ama kaçış yok Egemen hoca! Kafama taktım bir kere. Sen dilediğin kadar benimle konuşma.

Selin Savaş'ın arabasının ön koltuğuna binerken bana da arka koltuk kalmıştı. Buraya gelirken ikimizi de Savaş aldığı için kendi arabamı almamıştım. Ama partiye gelirken arabamı alacaktım ve bunun kesinlikle erken sıkılıp partiden ayrılmak isteyeceğimle alakası yoktu(!).

Savaş arabayı çalıştırıp okul bahçesinden çıkarken ön koltukların arasından başımı uzatıp "Ne yiyeceğiz?" diye sordum.

Selin "Kürt böreği" derken, Savaş aynı anda "Su böreği" dedi.

Onlara gülümseyip "Börekten bıktım" dedim.

Yine aynı anda "Bizde menemenden bıktık" dediklerinde onlara şaşkınlıkla baktım. Onlarda birbirlerine şaşkınca bakıyordu.

Gülüp "Zaten menemeni kahvaltı da seviyorum, öğle yemeğinde değil" dediğimde dikkatlerini birbirlerinden alabilmişlerdi. Ki alamasalar etraftaki ağaçlardan birine çarpacağımız kesindi.
Uzanıp müzik çalardan şarkı açtım ve arkama yaslandım.

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin