ים של דמעות בשתי עיני

161 14 37
                                    

אז הלכתי לביתן היפסטוס שנראה מוזר נכנסתי לשם וראיתי את אפרת בונה סכין. "שלחו אותי לכאן" אמרתי נבוך, "מן הסתם" מישהו אמר תוך כדי בנייה. כל הילדים שם נראו אותו דבר בערך לכולם עיניים חומות כמוני ושיער חום כהה מתולתל כמוני, אולי היו תספורות שונות וכווי פנים שונים אבל נראנו די דומים כולם. אפרת באה אלי והציגה אותי בפני כולם שאני כנראה בן היפסטוס. היא הובילה אותי למיטה ריקה ומדף ליד מברזל, הנחתי את הדברים שלי שם התבוננתי בחדר, "בוא אני רוצה להכיר לך את חברים שלי" אמרה אפרת. יצאנו לכיוון היער והיא הראתה לי כמה חצויים שדיברו יחד היא הציגה אותי בפניהם קצת מביך, יוני שני סבתא וירון היו כבר שם. היא הציגה את עמית בת הרמס עדי בל ועידו בני פוסידון חכמולוגית ואטלנטה בנות אתנה אנני בת דמטר וסאני בת אפולו. "אני צריך ללכת" תירצתי לאפרת והלכתי לים. שוב פעם שמעתי שירה זיהיתי אותה. הלכתי לאגם שוב פעם וראיתי את אותה ילדה שלימדה אותי גיטרה. היא לא שמה לב אלי ושרה "לאורך הים". באתי מאחוריה ואמרתי את הדבר הכי מטומטם שיש "אמממ המורה לא הבנתי משהו בשיעורים", "הבהלת אותי, בוא שב" היא אמרה. ישבתי איתה על ספת האגם ודיברנו. "אגב קוראים לי הלן בת דמטר" היא אמרה"קוראים לי עידן בן של כנראה היפסטוס". המשכנו לדבר עוד, היתבוננתי לה בעיניים, עיני הדבש היפות שלה. הפיות שלנו היו במרחק תות אחד (מה אני רעב). פתאום עבר חץ בינינו. הסתכלתי על מי שירה זו הייתה סאני היא הייתה נסערת וכועסת. "זה בסדר תלך" הלן אמרה. רצתי אל סאני שבכתה מול הים. "מה קרה?" שאלתי. היא הסבירה לי שיש לה משולש אהבה מסובך מאוד. ניחמתי אותה קצת ניסיתי לתת עצות זה לא עזר, בכל זאת אני לא בן אפרודיטה. אז ניסיתי להצחיק אותה צחקנו וצחקנו (בעיקר בגלל דברים מטומטמים שלי). הלכנו ביחד למחנה תוך כדי שאנחנו צוחקים על מקרה שקרה לי בכיתה ג׳. פתאום שמעתי קול של מקל נשבר ראיתי את הלן דומעת בן השיחים רצתי אלייה הכי מהר שלי מעדתי וקמתי לא היה אכפת לי אני לא מתכוון לוותר עלייה...

אל תעזו לשפפ אותי ואת סאני כי רק ניחמתי. אותה אני רציני

יומן חצוי(1)-והאלה החדשהWhere stories live. Discover now