קמתי בבוקר שלישי אחרי שני וסבתא החלתנו ללכת ללובי היום ולתת להם את המטבע של ארס.
"אוקי אתן רוצות להעיר את האחרים?" שאלתי,
"לא נראלי" סבתא אמרה
"אוקי אתם באים?" שאלתי
הלכנו ללובי שם ונתנו את המטבע של ארס.
הפקיד הנהן ולא עשה כלום חיכינו וחיכינו הוא הסתקל עלינו במבט של 'מה אתם עדיין עושים כאן?'.
החלתנו ללכת לחדרים.
ראינו את כולםמחזיקים נשקים בוחנים חרבות ומגנים.
"וואט דה הל מה קורה פה?" שאלה שני
"התעוררנו והחדר פשוט היה ככה" סאני אמרה בעודה מנסה להשתמש בחרב.
"זה בטח כי נתנו את המטבע" סבתא אמרה
"כמה קומות נשק סודיות יש בארץ לעזעזל" עידו שאל
התבוננתי ברצפה ראיתי מטבע של אפרודיטה עם יונה. הרמתי אותו ושמרתי אותו, כדי לנסות לפצח מה הקטע עם המטבעות אני לא צריך שיתערבו לי בזה, תודה אבל אני עובד לבד.
הלכתי ומדדתי שריון קרב עם ציור של ירח עליו.
אחרי שהחדר חזר לקדמותו ישבתי במרפסת המלון וניסיתי לראות מה הקטע עם המטבע.
העיניים של אפרודיטה במטבע נצצו באור השמש.
ניסיתי לשרוף את המטבע הוא חסין אש, זרקתי עליו את אחד השיקויים של סבתא כלום לא עבד, ניסיתי לחשמל אותו לא קרה כלום. מה הקטע של המטבעות האלה.
ניסיתי אפילו לשפוך דם חצוי לתוך היונה זה לא עבד.
הלכתי לנקות את הראש עם איזה ספר.
שכחתי מהמטבע והלכתי אל עמית ואל שני.
"אוקי נכנעתי מה אתן רוצות לעשות בעניין צ׳רומה?" אמרתי
הן הובילו אותי אל חדר הבנות שלא היה שונה כל כך רק גדול יותר.
נעלנו את הדלתות סגרנו חלונות, "אוקי זה מחשיד אותי אנחנו לא יודעים למה יצאנו ועכשיו נולדה אלה חדשה זה חשוד אולי היא אחת ממחשיכות העולם בנבואה" עמית אמרה.
"צ׳רומה... צ׳רומה זה לא צבע ביוונית?" שאלתי.
"כן זה זה" שני אמרה
"והסמל שלה הוא מכחול צבע והחיה שלה היא זיקית..." עמית התחילה להגיד.
"ואבא שלה זה אפולו אל האומנות ואמא שלה אלת הקשת..." המשכתי אותה.
"בואו נתקשר לכירון" שני אמרה
"כירון הקנטאור מחנה החצויים" עמית השליחה את המטבע על רסס המים בכיור האמבטיה.
"היי שני עידן ועמית" הוא אמר
"איפה השאר?" הוא שאל
"זה לא חשוב עכשיו גילינו מה היא צ׳רומה..." אמרתי
"אלת אומנות הציור הצבע ושילוב" הוא אמר.
"גיליתי לפני כמה ימים" הוא המשיך
"יוץר מזה אנו חושדים שהיא מחשיכת העולם מהנבואה שהייתי בתפוס את הדגל העולם הפך שחור לבן והיא דיברה אליי" עמית אמרה
"גם לי זה קרה" הוספתי
"מוזר..." כירון שיחק בזקנו "אבל יש עוד מחשיכות עולם מי את חושבת האחרות?" הוא שאל.
"אני האמת חשבתי על ניקס כאילו לילה היא מחשיכה את העולם חצי מהזמן" שני אמרה
"זה יכול להיות..." כירון אמר.
"אתם יודעים מה זה אומר אם העולם יהיה חשוך כל כך הרבה אלים ימותו הם תלויים באור הסטיה והיפסטוס בלי האור לא תהיה אש, או אפולו וארטמיס אם הכוכבים שהם מסמלים לא יהיו מוארים זה כאילו גם להם לא יהיה חשיבות והם ימותו כמו פאן, אוי וגם הברק של זאוס אוי אלים זאוס ימות" כירון אמר מודאג.
ואז נזכרתי איך פאן מת לא ראו את הנופים הפראיים והרסו אותם אם לא יראו את האור של הברק של זאוס או האש של היפסטוס או הירח של ארטמיס או השמש הם ימותו.
"אוקי סוף סוף אחנו יודעים מי האויב שלנו" אמרה שני.
"צריך להזהיר את זאוס" אמרתי
"הוא לא יקשיב לנו אפרודיטה מורדת וומשתמשת בדיבור הקסמה על האלים" כירון אמר.
ואז נפרצע הדלת וראינו את כל השאר כועסים.
"על מה אתם מדברים?" היא שאלו במקהלה...סליחה שהפרק קצר אבל בפרק הבא יהיה יותר דרמה
YOU ARE READING
יומן חצוי(1)-והאלה החדשה
Fanfictionסוווווו היי אני עידן ותמיד חלמתי שמה שאני קורא בספרים יקרה גם לי משהו מגניב ולא חיים משעממים, ושזה קרה לא ציפיתי לזה בכלל... האנשים שמשתתפים הם מהחיים הרגילים שלי ואני עוקב אחריהם הם כותבים מדהימים הכל פרי דימיוני המוזר