רגע ברו? אני כבר לא בכור יותר מדי זמן

95 5 72
                                    

עצרו את האוטובוס, והיו שם שתי ילדות בערך בגילנו אולי קצת פחות, אלה היו הילדות מהחלום.
החלפתי עם סאני מבטים והבנו שמשהו קורה, משהו גדול.
ירדנו כולם מהאוטובוס אל שתי הילדות,
"ראינו שילדה נוהגת אז עצרנו אתכם, זה לא חוקי" אמרה הילדה המתולתלת מהחלום שלי ושל סאני.
"אממ ניראלי הם חצויות" אמר עידו
"הם רואים דרך עירפול ואני יכול כבר לנחש מי ההורה שלהם" הוא המשיך
"אתן מכירות את אמא ואבא שלכם?" שאלתי כי קלטתי שאני וסאני בוהים בהם.
"אין לנו הורים אנחנו גרות בבית יתומים" האחת שהופיע לי ראשונה בחלום אמרה.
"אוקיי חברים יש לכם פעם אחת לנחש מי ההורה האלוהי שלהם תמורת סכום סימלי של דולר, מי שינחש נכון יזכה בכל הקופה" אמרתי בקול מנחה טלוויזיה.
"אוי סתום כבר..." אמרה שני
"אני רק צחקתי" הפרעתי לה באימצע מישפט
"שלא תפריעה לי שאני מדברת" היא אמרה וסטרה לי, אוקיי שתי האחיות עדי ושני יודעות להרביץ.
"איפה הייתי? אא יש לכן קראש? יש לכן בן זוג? יש לכם בן חתיך להכיר לי? יש לכן..." שני הציפה אותן בשאלות
"שני עזבי אותן" אמר ירון
שני באה ליסטור גם לירון אבל הוא עצר את היד שלה שלוש סנטימטרים מהלחי שלו, ואז נתן לשני סטירה כמו שרק ירון יכול.
היתפקענו מצחוק "זה החבר שלי" אפרת אמרה, אוקיי ממתי הם זוג? רק אני הכחשתי ששני החברים הכי טובים שלי הם זוג? אוקיי וואו.
נתתי לירון כיף נירגענו, "אוקיי בואו לאוטובוס נסביר לכן הכל" אמרה סבתא
"לא רוצות חבורת פסיכופטים" אמרה זו שהייתה בלונדינית בעבר.
"כן אנחנו פסיכופטים..." לא גמרתי את המשפט וכבר היתפרצו 10 קארפוי.
נו באמתתת, "מ... מה זה?" שאלה זאת עם השיער המתולתל.
רצנו לקרב מהר, אחרי דקות קשות של קרב הרגתי קארפוי אחד עשוי מנגו, איכ לא סבלתי מנגו זה מגעיל.
אחרי שהרגתי אותו מסתבר שחלק עדיין נילחמו אז הסחתי את דעת הקארפוי כדי שיקטלו אותם.
"אנחנו פסיכופטים שהצילו אתכן מזה" השלמתי את המשפט מיתנשף
"עכשיו בואו" יוני אמרה
ניכנסנו לאוטובוס ואפרת נהגה, היינו אמורים כבר להגיע לשם אבל מסתבר שזה רחוק מאוד חצינו כבר חצי אמריקה.
הסברנו לשתי החצויות על המיתולוגיה הן היו בשוק כמו כולם.
"אז איך קוראים לכן?" שאלה סאני
"אני גל" הילדה המתולתלת אמרה
"ואני מיטל" אמרה השניה עם השיער הגלי.
"אוקיי אלה ירון עידו לילי סאני יוני שני עידן סבת..." עדי התחילה להציג אותנו ואז מעל ראש שתי החצויות הופיעו סמלים, מעל גל הופיע כוס יין בסגול כמה צפוי, אני ראיתי כבר את הסטלנות בעינייה, היא בת דיוניסוס.
ומעל מיטל זרח ינשוף, עלה חיוך על פניי "סיסססססס" צעקתי בעוד מיטל מבולבלת
"אם לא הבנת את אחות של היצור הזה שנקרא עידן" אמר ירון ונתתי לו מכה קטנה בעורף שישתוק
"סאפ ברו" היא אמרה מופתעת, הרבה זמן עבר מאז שאטאל וחכמולוגית עזבו (חכמולוגית היה הכינוי שנתנו לה בעצם קוראים לה רוני) שיעמם לי קצת בזמן הזה.
סוף סוף להיות עם מישהו שפוי כמו בן אתנה, תודה לאלים.
"בואי יש לנו הרבה על מה לדבר" אמרתי
"אוקי..." היא אמרה וגררתי אותה לחלק האחורי של האוטובוס.
שאלתי אותה על עכבישים, הסברתי לה על אתנה, וגם על המי...*צונזר באדיבות ביתן אתנה😊*... סורי אסור לי לספר לכם על זה זה פרטי לבני אתנה וגם קצת לא חוקי, אוקיי סיפרתי מספיק גם ככה.
אחרי כל זה דיברנו על אסטרטגיות ושיחקנו שח מט, תודה ליוני שהביאה... שיחקנו ומיטל הייתה יריבה לא פשוטה בכלל, "שח" היא אמרה בעוד הצריח מאיים על המלך שלי, ראיתי שהיא רוצה שאני יזיז את המלך למקום היחיד שיכולתי כדי שתעשה עוד כמה מהלכים  לי שח מט, "איי איי איי סיס יפה" אמרתי והיא העלתה חיוך על פנייה
"אבל ממך ציפיתי ליותר" אמרתי ירד לה החיוך והיתחלף לפרצוף שואל הזזתי את הפרש שאכל את הצריך לעשה שח מט.
אז היא שוב חייכה ואכלה לי את הפרש עם המלכה, ועשתה לי שח מט, ואז אכלתי לה את המלכה ואז אכלו לי, המשחק המשיך כך שנישארו רק המלכים.
"משחק יפה" אמרתי
"הממ" היא לא ענתה לי בכעס, הבנתי אותה אף פעם לא ניצחו אותי בשח חוץ מהמשחק מול אתנה בחלום שלי, אני לא משוויץ אבל זה כאילו אני מישהו אחר כאילו מישהו משחק בימקומי, שאלתי את אטאל פעם והיא אמרה שזה גם ככה אצל כל בני אתנה.
דיברנו קצת ומתברר שיש לי עוד אחות גדולה, אוף שנאתי להיות אח קטן, בחיים הרגילים שלי הייתי הבכור הייתי כבר רגיל להיות האחראי, מסתבר שאני לא קרוב אפילו.
הסברתי לה על מיפלצות קצת ועל המסעות שעברנו בינתיים, ועל העירפול ואז שני לקחה אותה ממני.
"תיחקרתי את גל לגבי אהבה עכשיו תורך" אמרה שני
"בנות אפרודיטה" סיננתי
שני נתנה לי עוד סטירה זה כאב, וואו שני יודעת להחתיף, אל תזלזלו בבנות אפרודיטה הן מסוכנות.
ישבתי עם גל לספר לה על העירפול ואמרתי שכנראה בני האדם רואים נהג אטובוס אחראי בוגר.
ואז האוטובוס עצר...

סליחה על הפרק הקצר פשוט אני מנסה ליכתוב פרקים כמה שיותר ארוכים אבל לישמור על קצת מתח...

יומן חצוי(1)-והאלה החדשהWhere stories live. Discover now