באמת?! עכשיו?! כבר הקדימו אתכן

138 13 41
                                    

אחרי שהפסדנו הלכתי לביתן היפסטוס, לא היה לי אכפת מזה, היתבעסתי שלא הכירו בי ושאני רק כנראה בן היפסטוס.
הלכתי ביתן היפסטוס נשארו לי שעתיים לשעת העוצר ושיעמם בביתן, אז הלכתי לים המקום הכי יפה בעולם יכולתי להתבוננן בוא שעות, הים סוג של 'לא אהב אותי' כמעת טבעתי 3 פעמים ודולפין נשך אותי בגיל שלוש.
לא אכפת לי זה תמיד יהיה המקום הכי יפה שיש.
שמעתי פעמון מוזר כנראה זה הזמן של שעת העוצר אז הלכתי לביתן היפסטוס ונרדמתי שינה נטולת חלומות.

שקמתי הייתי קשור לכיסה, דפאק?.
הסתבוננתי סביב ראיתי חדר גדול חשוך מאוד הקירות היו בצבע שחור עם נגיעות ורוד, כנראה הוא ורוד באור.
(אתם כבר מנחשים מי זה?).
מתוך החושך צצו זוג עיניים יפות ציבעוניות, ועוד זוג ועוד ועוד...
הן הדליקו את האור וראיתי מי אלה, כמה צפוי ביתן אפרודיטה.
ראיתי את בנות אפרודיטה שמחות מאוד שסוף סוף הן חתפו בן, כנראה זה לא קרה הרבה זמן, לא פייר ישנתי.
הן התחילו לקרב אליי דברים די מוזרים ניענעתי את הראש כדי שלא יצליחו לשים לי איפור אבל שתי ילדו תפסו בראשי חזק. הסתכלתי סביה ראיתי את שני קוראת ספר בצד ולועסת מסטיק,
"שנייייייי" צרחתי לה. היא הרימה מבט לשנייה וחזרה לספר.
"שני תגידי להן לעזוב אותי" אמרתי לה בזמן שהן התחילו לבחור לי צבע לשיער, אוי שיט.
"בנות" היא חייכה חיוך זדוני,
"תתפרעו". היא אמרה אוי היא הולכת לחתוף.
פתאום שמענו פיצוץ ואיזו צרחה.
כל בנות אפרודיטה יצאו אחרי שכולם הלכו אחת קטנה בערך בת חמש שיחררה אותי.
רצתי החוצה אחרי שהודתי לה ראיתי את עמית רצה אחרי בני ארס, ביתן ארס נהרס לגמרי, כירון נירתה אחורה קצת לבה נשפכה לכל עבר.
בקיצור עמית עשתה עוד תעלול.

אחרי כל הבלגן הלכתי לכולם שצחקו ודיברו על עמית ומה שהיא גרמה לכירון.
ואז שני אמרה "מי רוצה אמת או חובה" "מושלם" חייכתי בחיוך זדוני והבאתי בקבוק...

הערת הכותב זה לא כמו שהיה אצלכם בפאנפיק יוני ועדי

יומן חצוי(1)-והאלה החדשהWhere stories live. Discover now