מה אתה עושה שאתה קם בבוקר? מגלה שכל חייך הם שקר

156 14 3
                                    

אז עזרנו לירון לקום והלכנו מבית ספר. מיד אחרי שהוא הזמין מונית צרחתי עליו "מה זה היה?". ירון נאנח ואמר "נכון הספרים של פרסי ג׳קסון שאתה חופר עליהם כל יום?!" עניתי לו את האמת "כן". "אבל איך זה הגיוני יש לי אמא ואבא אח ואחות..." אמרתי. "אבל מה זה חשוב היה שם כלב שאול!" צרחתי עליו. "ויותר חשוב לא הייתה לך סוכריה כחולה" אפרת נדחפה. פתאום הופיע ענן סגול מולנו בדיוק שהמונית הגיע. הופיעו מולנו שתי בנות אחת עם שיער ורוד משום מה. "הי אני שני בת אפרודיטה" אמרה זו שהפיע ראשונה "הי אני יוני בת האדס" אמרה השנייה ( עם השיער הורוד). חשבתי "רגע ההסכם בין שלושת הגדולים נקבע שאתם הייתם אמורות להיות בנות ארבע לא?! איך זה הגיוני?".
"אל תשאל אותי" היא ענתה.
"ואיך הופעתם בענן סגול?" שאלתי.
שני ענתה לי "מסע צללים הסגול זה סתם לאפקט הדרמטי". צחקנו "אוקי בואו נלך למחנה" אמרה אפרת. "אבל רגע יש לי עוד שאלות... מה עם קינדר?" ניסיתי למשוך זמן יוני ושני דחפו אותי למונית.

במונית די שיעמם היסתכלתי על מפגיון שלי שהפך שוב לשרשרת משום מה היא בצורת מזוזה נגעתי במגן דוד שהיה עליה היא זהרה והפכה לפגיון. יוני ישבה בשקט והביטה בחלון. היא אמרה לי "שמעתי שהרגת בדרך יצירתית את כלב השאול. חכמולוגית דומה לך" "זה היה פוקס" עניתי זה לא היה נכון!, אני יודע בדיוק מה עשיתי.אני פשוט יודע שאני צריך להשתלב בדרך שלי. בינתיים ירון ואפרת דיברו, והחזיקו ידיים? Wtf.  בינתיים שני ערכה תמונות שלהם ביחד עם לבבות וחדי קרן. המונית עצרה ירדנו ממנה וראיתי את השער למחנה החצויים ראיתי את קינדר בצורתה הרגילה ורצתי אליה היא הייתה בתוך השער כבר מסתבר שהיא יכולה לעבור. יוני באה ואמרה לה שלום "הי קינדר", "את מכירה אותה?" שאלתי "כולם מכירים אותה, היא הגורה של גברת אולירי" אמר ירון "אוקי..." לא ידעתי איך להגיב. "בואו פשוט ניכנס" אמרה שני שגמרה עוד תמונה של אפרת וירון ונכנסנו למחנה...

יומן חצוי(1)-והאלה החדשהWhere stories live. Discover now