אוטובוס הקסמים, אני לא רואה שום דבר קסום בלהקיא... אבל אוקיי

87 4 16
                                    

נסענו באוטובוס היתנגשנו קלות במכוניות בקטנה, רוב הבנות שרו אוטובוס הקסמים, אני לא הבנתי מה זה אבל אוקיי
הלכתי לאזור האחורי והוצאתי את הטלפון שלי, שכחתי שהבאתי אותו אל תידאגו, מיפעל הינ... לא אמרתי כלום, סורי לא יכול לגלות אבל מה שאני כן יכול זה להגיד שהחליפו לי כרטיס סים ועכשיו מותר לחצויים טלפונים, יש תוכנה מיוחדת שגורמת לזה שהוא לא ימשוך מפלצות.
ניכנסתי לשיחות וראיתי מלה מאבא שלי.
אחת מהלן ושתי שיחות מדניאל.
לקחתי לירון את האוזניות והיתקשרתי לדניאל.
"מה אתה רוצה?" הוא שאל
"מה אתה רוצה ממני?" עניתי בחצי שאלה
"אני רק רציתי להגיד לך שאתה עוד תשלם על זה!" הוא אמר וניתק
אחרי כמה דקות נישלחה לי תמונה ממנו, שלו ושל הלן מיתנשקים, כל הספקות שהיו לי אם הלן לא בגדה בי נעלמו היתמלתי כעס, אבל כמו תמיד הובלתי את הרגשות שלי למקום של פירגון וכיף כמה שאני יכול, 'תישמור עליה' כתבתי לו דאגתי להלן, לא היה לי אכפת מי איתה רק שתהיה בסדר, ואולי קיוויתי שהוא יתעצבן קצת מזה שהוא לא הרגיז אותי... אבל בעיקר הראשון.
ואז עידו צעק על החבורה ששרה "אולי די" היא צעק
הן המשיכו לשיר ואזזז הוא הקיא, לא יודע למה אבל הוא כעס על שני בגלל זה "שנייייי" הוא צעק,
כולם שתקו ואז הבנות המשיכו לשיר כאילו לא קרה כלום.
כולם דיברו ביניהם טוב לפחות ניסו לדבר, השירה של הבנות קצת הפריע.
החלתנו לעצור כי מישהו אהמ ירון אהמ אהמ היה צריך לשירותים דחוף.
יוני החליפה את סאני והיה שעות לילה אז הלכנו לישון, היתחרנו על המושב האחורי דחפנו זה את זה... שני תפסה אותו. היא הוציע לשון,
"המשחק מכור" היתלונן עידו
"אוי סתום כבר" היא אמרה תוך כדי מיתמתחת ונישכבת על 5 הכיסאות בהיתגרות.
הלכתי ליתפוס מושב מלפני שני אולי שהתורנות תהיה שלה לישמור אני יתפוס לה את המקום.
נישכבתי על השני הכיסאות מכווץ מחוסר מקום אבל הייתי עייף ונירדמתי תוך 3 דקות לכל היותר.
"עידן" לחשה עדי והעירה אותי
מזל שלא שני, סבתא, סאני או עמית לא רציתי להיתעורר עם שיער כחול או משהו.
וכן חיכתה לי הפתעה כולם היו מכוסים בנוצות חוץ מעמית אפילו עדי קצת אבל ניראה שהיא ניקתה אותם.
"וואט דה הרה למה?" שאלתי
"לא משנה זו עמית זה עוזר לה להיתגבר על ההורים שלה, קום התור שלך" היא אמרה
קמתי ועדי ישנה במקום שלי.
בינתיים סבתא נהגה מהר מאוד, ונראה שהיא טובה בזה, היא כמו נהגת שודים היא זיגזגה בין מכוניות. ואני סיירתי באוטובוס בשמירה אחרי שעה הערתי את סאני "סאנייי" לחשתי לה,
"סאנייי" לחשתי שוב
"אני קמה אני קמה" היא אמרה
הלכתי לישון ונידמה שהחליפו כבר משמרות בנהיגה.
היתעוררנו כולנו בבאמפר כולנו היתעוררנו בצעקה קטנה מהקפיצה של האוטובוס.
קמתי והייתי מכוסה בבוץ ונוצות גם כל השאר, אחרי שעדי הרגיע את כולם
סאני באה אליי,
"חלמתי את החלום היום רק היו שם שתי ילדות שונות אחת הייתה בלונדינית שיער חלק עם עיניים אפורות היא הפכה לשיער חום ועיניים חומות בהירות ושיער גלי,
השנייה הייתה עם שיער שחור גלי ועיניים כחולות על גבול הסגול ,ועור חיוור היא הפכה לילדה מתולתלת עם שיער שחור עיניים חומות, זה מוזר מאוד" אמרה סאני וניצוץ של פחד בעינייה
"תרגעי הכל יהיה בסדר אנחנו נגלה מה זה" הרגעתי אותה היא ניראתה מפוחדת מה שלא אופייני לה, אני לא יגיד שלא חששתי, חששתי מאוד מזה, כניראה נגלה בהמשך המסע.
היא הינהנה והמשכנו לדבר מיתברר שהיא אוהבת לצייר והיא טובה בזה מאוד, היא הראתה לי ציורים שלה ואני הראתי לה את שלי ואז קראו לי לינהוג.
היה תורי קצת חששתי מזה אבל תמיד אבא שלי נתן לי לינהוג בספארי וטיולים אז זה לא כל כך שונה, טוב ככה חשבתי עד שתפסתי בהגה.
היו שם כל כך הרבה כפתורים ניסיתי להבין מה הם אבל לא הבנתי כלום, הנהיגה הייתה קשה אבל היתרגלתי, הלכתי בעיקבות המטבע ואחרי 3 שעות החליפו אותי.
הלכתי ושמעתי מוזיקה ראיתי כמה מאיתנו מיתלחשים כאילו יש להם סודות, אבל זה בסדר גם לי היו, הרגשתי שאני לא יודע רבע מהדברים שקורים פה אבל זה לא הפריע לי...
שמעתי מוזיקה ואיכשהו נירדמתי
בחלום קרה בדיוק אותו דבר שסאני אמרה. התינוקת עם השיער הבלונדיני והעינים האפורות שיחקה על הרצפה וקרה אותו קונספת, הפסקת חשמל בלה בלה בלה אישה אפלה בלה בלה בלה שינויי מראה בלה בלה בלה...
זה קרה גם לילדה עם השיער השחור והעיניים הכחולות סגולות היא הייתה עוד יותר חיוורת והפכה שזופה קצת, זה בטח משהו גדול.
שהיתעוררתי האוטובוס להפסקה לא היה לנו כסף אבל פייטון שלף מהתיק שלו 1000 שקל זה יספיק לאוכל ודלק.
נישכבתי במושב האחורי והזזתי את התיק של שני בניסיון קלוש לישון, לא נירדמתי אז לקחתי את האוזניות ושמעתי מוזיקה עד שנירדמתי שוב, וואו אני ממש עייף לאחרונה.
קמתי היה כבר לילה חיכיתי ביחד עם עדי שהיה לה משמרת, לפתע עמית קמה עינייה היו אדומות ולידה דלי של של ביצים היא שברה אותם וכל נוזל החלבון, היא שפכה על מי שישן, "זה בסדר שפכי גם עלינו" אמרתי
היא דפקה לי ולעדי ביצה במצח וחזרה לישון.
"טוב ניגמרה לי המשמרת אני אלך להעיר את בל" אמרה עדי בל היתעוררה אחרי חמש דקות, דיברנו על איך זה שהמטבעות זה חרא גדול ושיארנו השארות מה יצא לנו מזה שנאסוף את כל המטבעות.
בל חזרה לישון ועידו נהג אני הלכתי לישון גם אני כי מסתבר שאני עדיין עייף.
קמתי בבוקר אחריי סבתא וסאני ולילי נהגה,
ישבתי וציירתי לצד סאני שציירה גם היא.
הצצתי בציור שלה וזה היה זאב היא בדיוק גמרה את האף שלו, זה היה מהציור הקלסי של זאב מילל עם ירח מלא, אני ציירתי גם זאב אבל גור בן שנה פחות או יותר ומנסה להרוג ארנבת באמצע יער לבדו.
לאחר כמה זמן כולם היתעוררו וחלקם היו עדיין מכוסים חלבון. ואז האוטובוס עצר...

סורי על פרק קצר אין לי כוח
bookitslife
LyliJackson
SunnyApolloChild
endermoonsavta
ypaosr
shani_somech
ennigrin
nfch3131
adi1somech
im_a_magicol
efrat2909
amitmalfoyn a user
הייתי צריך לתייג אותכם מזמן פשוט לא ידעתי איך😅, בבקשה אל תיפגעו בי

יומן חצוי(1)-והאלה החדשהWhere stories live. Discover now