אז התעוררתי ממים תודה עידו.
"היי עידן רוצה להעיר את הבנות?" עידו לחש
"על מה חשבתם?" שאלתי את ירון ועידו
"עידו הפך לאבן, מדוזה כאן!!!" ירון צעק בשקר.
כל הבנות בקושי ראו משהו כי קמו מייד סאני ולילי ירו חצים לכל מקום, עדי התיזה מים לכל מקום, עמית הצמיחה קרניים ונגחה בכל דבר שבקושי ראתה, שני דיברה בדיבור הקסמה, אפרת הבעירה את עצמה, אנני הצמיחה קקטוסים והישתמשה בקוצים, אפרת ואטלנטה הניפו את החרבות, יוני זימנה מתים, וסבתא זרקה שיקויים לכל עבר.
הן היו כל כך מנומנמות שלא שמו לב שעובדים עליהן ואז אני ירון ועידו התפקענו מצחוק הבנות שפשפו עיניים.
"רעיון גדול" אמרתי צוחק.
"קרדיט לעידו על הרעיון" ירון אמר
כל הבנות חייכו חיוך זדוני ועשו קליקים בידיים.
כל מה שאני זוכר זה שראיתי את ירון ועידו מתעלפים משני עדי וסאני אליי באו כל השאר והתעלפתי.התעוררתי על מיטה נוחה להפליא נראלי במלון.
ירון עוד היה מעולף.
"עידו? עידו?" קראתי
"פה" שמעתי קול מדלת שכנראה המקלחת.
הוא יצא משם עם בגד ים.
"איפה אנחנו?" שאלתי
"במלון פיקאסו. אני הולך לבריכה אתה בא?".
"הבנות עילפו אותנו כנקמה והלכנו בעקבות המטבע של ארס." הוא אמר
"אוקי אני ילך להסתובב פה" אמרתי
"ותגיד לכולם אל תקחו ממה שעובדי המלון נותנים לכם לאכול" אמרתי
"אוקי..." עידו אמר
יצאתי מהחדר ומתברר שהיינו בקומה 3.
ירדתי במעלית וראיתי הלובי הוא היה פשוט לא מפואר מדי יצאתי החוצא ראיתי בריכה, מגלשות מים ענקיות, אזור עם משחקי מחשב, אזור לסנוקר ופינג פונג.
ראיתי את סאני מנצחת מישהו בסנוקר.
נגשתי אלייה, "נו כבר למדתם לא להתעסק איתנו?" היא שאלה.
"סתמי ותעני לי איפה כל הכסף שהרווחנו?" שאלתי
"בזבזנו חצי ממנו על השינה במלון." היא ענתה
"את באה משחק?" שאלתי
"בוא נראה אותך" היא אמרה בהתגרות
אחרי משחק קצר הייתי צריך להכניס רק כדור אחד וסאני שתיים היה תורה.
היא הכניסה את הכדור הראשון אבל פספסה את הכדור השני.
היה תורי פגעתי עם הכדור הלבן בכדור שמונה השחור, הוא עמד על הקצה.
תור סאני היא פגעה בשחור והכניסה אותו אבל איתו גם את הלבן היא הייתה עצבנית קצת אז החלתתי ללכת לעמית שהייתה במשחקי מחשב (מי שלא מכיר סנוקר זה אומר שניצחתי כי סאני הכניסה את הכדור שהיא לא אמורה להכניס).
"הי עמית" אמרתי תוך כדי היא משחקת קול אוף דיוטי גואוסט.
"סוף סוף התעוררתם, כנראה עילפנו אתכם חזק מדי" היא גיחחה.
לקחתי שלט והצתרפתי לעמית למשחק.
אחרי כמה פעמים שהרגנו כמה אנשים ששיחקו מולנו מן הסתם אני מכיר את המפה הזו בעל פה.
הלכנו לחדרים היה חדר לבנים ואחד לבנות.
הייתה דלת פנימית שמקשרת בין החדרים.
פתאום ראיתי עציץ על החלון שלא היה קודם הלכתי אליו והיה שם פתק ורוד עם ציורים של גיטרות ישר חייכתי.
פתחתי את הפתק והיה כתוב בכתב יד 'מתגעגעת מאוד קטנצ׳יק💋' הייתה שם נשיקה כזאת מצוירת, מי שלא הבין אני די נמוך יחסית להלן ולעוד הרבה חצויים אז כן היא קוראת לי קטנצ׳יק (לא ישמע פה שום אוווו הבנתם אותי?!).
הלכתי לישון עם קינדר במיטה שלי משום מה הכניסו אותה, התבוננתי בתקרה וחשבתי, חשבתי על הלן על כמה שאני מתגעגע אלייה כמה בא לי לחבק אותה, לבסוף נרדמתי לשינה נטולת חלומות.
YOU ARE READING
יומן חצוי(1)-והאלה החדשה
Hayran Kurguסוווווו היי אני עידן ותמיד חלמתי שמה שאני קורא בספרים יקרה גם לי משהו מגניב ולא חיים משעממים, ושזה קרה לא ציפיתי לזה בכלל... האנשים שמשתתפים הם מהחיים הרגילים שלי ואני עוקב אחריהם הם כותבים מדהימים הכל פרי דימיוני המוזר