Όλοι η χωρική μάζευαν τους νεκρούς τους και έχτιζαν απ την αρχή τα σπίτια τους δείχνοντας ποσο δυνατή άνθρωποι ηταν η ειζια γιατρευε τον Δημήτρη με όση αγνή δυναμη βρισκόταν μέσα της μπορεί να ηταν μάγισσα μα είχε δυνάμεις σκότους η μια της μεριά ηταν η φωτιά και κάπου μέσα της υπήρχε ενα αγνό σημείο μαγείας οπου μαυτο τον βοηθούσε κοιμόταν βαριά καθώς η εφιάλτες τον έκαναν να ιδρώνει και να φωνάζει μα και πάλι δεν ξυπνούσε ,προσπάθησε να μαθει τι έκανε αυτό το μαχαίρι μέσα σε ενα σωμα όταν κατάφερε να καταλάβει ένιωσε μια βαριά δυστυχία δεν σε σκότωνε εξωτερικά αλλά εσωτερικά κανοντας σε να βλέπεις παραισθήσεις και να κοιμάσαι ασταμάτητα βλέποντας αυτους τους εφιάλτες.
Ακούμπησε το χέρι της στην καρδιά του προσπαθώντας να μπει στο μυαλό του και να δει τι ακριβως έβλεπε αυτό όμως που αντίκρισε την σόκαρε με κλειστά ματια πέρνοντας ενέργεια απο πανω του μπήκε στο μυαλό του βλέποντας εκείνην στην παιδική της ηλικία ριγμενη μέσα σε εκείνα τα τριαντάφυλλα να φωνάζει βοήθεια απο τον πόνο τον αγκαθιών τοτε τον είδε να έρχεται είδε ξανά και ξανά την σκηνή που την έσωσε και μετα το αντίο τους υστερα τον είδε μεγαλο να κοιτάζει ενα μάτσο τριαντάφυλλα σε εναν κλειδωμένο κήπο ένως ευγενή τον είδε να τα κόβει και υστερα να τα πετάει στην πανέμορφη λίμνη κοιτάζοντας τον ήλιο με δακρυσμενα μάτια
<< γεια σου πριγκίπισσα ..
Άνοιξε διάπλατα τα ματια της βγαίνοντας απο το μυαλό του ενώ η ανάσα της ηταν κομμένη δεν την ξέχασε ποτε!!! Έρριξε νερό στο προσωπο της ένιωθε πλήρως διαταραγμένη δεν μπορούσε να ελέγξει τα συναισθήματα της δεν ήξερε τι μπορούσε να κανει πνιγόταν,αρχισε να ακούει εναν απαλό θόρυβο δεν μπορούσε να ξεχωρίσει τι ακριβως ήταν έτσι πήγε να ελέγξει παλι τον Δημήτρη όταν τον είδε όρθιο να προσπαθεί να βάλει μπλούζα, το θέαμα του ηλιοκαμενου του στέρνου την σόκαρε κανοντας την να γυρίσει αλλού,
<< γιατί σηκωθηκες είσαι χάλια..
<< συγχώρεσε με ειζια αλλά κοιμηθηκα αρκετά αυτή η άνθρωποι εκεί έξω μαζεύουν τα νεκρά παιδιά τους στιγμη δεν με νοιάζει να κοιμηθώ θα προτιμούσα να πεθάνω και να ζησει ενα εστον παιδι απετυχα...
<< όχι όχι!! Τι είναι αυτά που λες εσύ μπηκες μπροστά μου με κίνδυνο να πεθάνεις έκανες τα παντα..
<< οχι κοιτά μας ειζια έκανες τα παντα να με σωσεις μα δεν μπορείς να σωσεις αυτους γιατί ? Γιατί εμένα..
Κατέβασε το κεφάλι της το να την κατηγορεί την πλήγωνε
<< ηταν ...ηταν ήδη νεκρά..δεν μπορουσα να κάνω τίποτα!,
Ειπε και έσπασε η φωνή της ,το βλέμμα του πείρε ενα ύφος κατανοησεις έτσι και την πλησίασε αργα και σταθερά τραβώντας την απο την μέση πανω του πέρνοντας μια γκριματσα πόνου.
<< Δημήτρη μη πονάς.
<< καλα είμαι ποιο πολυ ποναω ξέροντας πόση θέλουν να σε πονεσουν ..
<< θέλουν να δουν να παίρνω τον θάνατο μου στα χέρια μου.
Είδε την αλλαγή έκφρασης στο βλέμμα του είχε καταλάβει πως νοιαζόταν με ανεξήγητο τροπο για εκείνην τι να ένιωθε άραγε μέσα του...
Τον παρατηρούσε να βγαίνει σιωπηλά έξω τον κοίταζε να μορφαζει απο πόνο κι όμως ηταν εκεί και σήκωνε ξύλα υστερα τα καρφωνε βοηθώντας να ξανά χτιστούν εκείνα τα σπίτια κάθε λεπτο που τον έβλεπε να χαμογελάει σε Πονεμένες μάνες που έχασαν τα παιδιά τους κάτι μέσα της χτυπούσε δυνατά κάτι πονουσε έντονα κάτι μαγικό πήρε την φωτιά μέσα της κανοντας την να κοιμηθεί αφήνοντας την μια μεριά του εαυτού της αδύναμη μα τελείως ανθρώπινοι..
Ένας άντρας φωναξε στον Δημήτρη κοιτάζοντας τον με μίσος ενω σηκώνοντας το δάχτυλο δείχνοντας τον του Ειπε να φύγει μακρια απο το χωριό που η είσοδος του έκαψε, η ειζια είδε τον Δημήτρη να κανει κάτι που την άφησε έκπληκτη. Άνοιξε τα χέρια του αγκαλιάζοντας τον άτυχο πατέρα , η καρδιά της συνέχιζε να παλεύει έντονα μέσα της όχι κάτι δεν πήγαινε καλα οχιιιιι!!!!δεν μπορούσε να τον αγαπήσει δεν θα το έκανε δεν θα τον άφηνε να ξανά σκαλίσει το τοίχος μέσα της!!..
Η πόρτα της καλύβας άνοιξε και ο Δημήτρης έφερε μέσα το αγόρι που είχαν σωσει το προηγούμενο βράδυ..
<< ει μικρε κάτσε εδώ σου έχω κάτι ...
Η ειζια παρατηρούσε με προσοχή και περιέργεια..
Το αγόρι περιμενε με ανυπομονησία, τοτε ο Δημήτρης ήρθε κρατώντας στα χέρια του ενα μαυρο βέλος. Γονάτισε και το άφησε στα χέρια του μικρού αγοριού..
<< ξες γιατί στο δίνω αυτό;;;;
<< για να σκοτώνω κακούς ανθρώπους ;;;;,
<< όχι στο έδωσα για με θυμάσαι...
Το αγόρι αγκάλιασε σφιχτά τον Δημήτρη
<< είσαι ο μεγαλύτερος ήρωας για μένα κύριε δεν πρόκειται να σας ξεχάσω ποτε....
Η ειζια κρατούσε τα δάκρυα της μα ενα βαθύ συναίσθημα της έλεγε πως μέσα της πέθαινε αργά..
Το αγόρι στάθηκε μπροστά της δίνοντας της ενα απαλό χαμογελο..
<< η κακιά γυναικα χθες Ειπε οτι όταν αγαπησεις κάποιον θα πεθάνει τι σημαίνει αυτό κυρία;;;
<< σημαίνει οτι δεν μπορω να αγαπήσω...
Τοτε το αγόρι τράβηξε τον Δημήτρη απτο χερι και τον έβαλε να πιάσει το δικό της..
<< η κακιά γυναικα Ειπε ψέματα αν ήταν ολα αυτά αλήθεια τοτε ο ήρωας μου θα ήταν νεκρός φαίνεται ποσο τον αγαπάς το κατάλαβα εγώ..
Η ειζια μη μπορόντας να μιλήσει απο ενα ανεξήγητο συναίσθημα που την κατέκλυσε βγήκε τρέχοντας εξω!!.
Ο Δημήτρης έτρεξε πίσω της φωνάζοντας το όνομα της με εναν ξεχωριστό τροπο κάτι στην χροιά του ηταν σπασμένο. Η ειζια σταμάτησε γυρίζοντας προς εκείνον ήθελε να τον κοιτάζει στα ματια καθώς του μιλούσε
<< αυτά που Ειπε ο μικρός εγώ δεν...
Της έκλεισε με την παλάμη του το στόμα φέρνοντας τα πρόσωπα τους κοντά.
<< εσύ δεν με αγαπάς εσύ δεν ξες να αγαπάς σωστα?..
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι εφόσον δεν μπορούσε να μιλήσει με το χερι του μπροστά της.
<< εσύ θες να λυθεί αυτή η κατάρα για να αγαπησεις κάποιον άλλον κάποιον ποιο πολυ απο αυτό που έχω εγώ έτσι?..
Τα ματια της τον κοίταζαν ικετευτικά τον εκλιπαρούσαν να την αφήσει πριν εκείνη αφήσει τον εαυτό της να τον αγαπήσει πριν όλα καταστραφούν..
<< θα σου τα έδινα όλα Ασία όλα όσα είχα όσα θα είχα θα παλευα και καταραμένος αν χρειαζόταν ,θα ήμουν όμως εκεί μέχρι την τελευταια μου ανάσα θα ήμουν κοντά σου ..
Κατέβασε το χερι του απο τα απαλά της Χέιλι μένοντας ακίνητος περιμένοντας εστο μια μικρή φράση μια μικρή κουβέντα...
<< δεν θέλω τίποτα απο εσένα Δημήτρη δεν θέλω τίποτα ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΉΣΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ ΜΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΈΜΜΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΈΝΗ ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑ ΜΕ ΔΗΜΉΤΡΗ...
Γύρισε το κεφάλι του στα πλαγιά ακουμπώντας το χερι του στην καρδιά του..
<< αν συνεχίσεις έτσι δεν θα με σκοτώσει η αναθεματισμενη κατάρα σου αλλά τα λογια που ρίχνεις και με καρφωνουν εδωωω!!!!!..
Ειπε καθώς Χτυπησε δυνατά το χερι του στην καρδιά του.
<< και τι πρέπει να κάνω Δημήτρη;; ΕΕ ΤΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΉΣΩ ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ;;; ΠΕΣ ΜΟΥ!!.
Μετα απο πολυ καιρό κατάφερε να δει άλλη μια φορά τα ματια του υγρά πιεσμενα πονεμένα...
<< Δημήτρη;;;;;.
<< τέλος αυτό το θέμα εμείς τέλος εγώ τέλος απλα ας βρούμε την μάγισσα σου και μετα η δρόμοι μας χωρίζουν..
Η καρδιά της διάλυσε κι όμως έτσι τον κρατούσε ζωντανο αν άφηνε τον εαυτό της να τον κοιτάξει λίγο παραπάνω θα χανόταν μέσα του και υστερα θα τον έβλεπε να πεθαίνει όχι!!!όχι!!! Τέρμα με εκείνη τέρμα η σκέψεις της όλα πλεον θα ασχολιόταν μονο με την κατάρα η αγάπη της θα έπαυε μια για παντα..
Πέρασαν μερικές ώρες που έκαναν σαν ξένοι και υστερα όταν όλοι μαζεύτηκαν γύρο απο την φωτιά για να μοιραστούν το φαγητο τους η ειζια έκατσε κάπου μονη της δίχως να θέλει να φαει το οτιδήποτε..Οτι Κίαν περάσαν αυτή η άνθρωποι δεν έχαναν το κουράγιο τους ουτε μια στιγμη έτρωγαν τραγουδώντας γύρο απο την ζέστη φωτιά που η ειζια είχε ανάψει ενω έβλεπες τα ήρεμα τους χαμογελα ,ο Δημήτρης λάτρευε αυτους τους ανθρώπους κι όμως δεν μπορούσε στιγμη να χαρεί είχε ενα τεράστιο βαρος μέσα του κάτι έλειπε..
Σήκωσε το κατσαρολι με το ελάχιστο φαγητο του και έκατσε δίπλα της αφήνοντας το μπροστά της
<< ευχαριστω μα δεν πεινάω.…
<< δεν Ρώτησα αν πείνας θα φας!!!
<< τι;;; όχι δεν θα σε ρωτησω αν πεινάω η όχι ακούς!!πάρε δρόμο μακρια μου..
Κατάλαβε ποσο άσχημα μίλησε μα καλυτερα να την μισούσε..
<< τελειωσες;;;; Ειπες τα ψεύτικα λόγια σου;; τώρα θα με ακουσεις τέρμα το πριγκιπικό σου αίμα εδώ για μένα είσαι μονάχα ένα κορίτσι δεν θα δεχτώ ουτε μια διαταγή και όσο για το αν είσαι μάγισσα η όχι δεν με απασχολεί ακόμα Κι αν με κάψεις ήλιε παλι θα σε θαυμαζω πάψε να νομίζεις οτι έτσι είμαι ασφαλής ..
<< δεν θα το καταλάβεις ποτε έτσι;; δεν ___ σε __ α _γ_α..
Πριν προλάβει να τελειώσει την φράση της εκείνος τίναξε με δυναμη το κατσαρολι με το φαγητο μακρια της ενω τραβώντας την απτον αυχένα κόλλησε τα Χέιλι του στα δικά της κόβοντας της τον αέρα ,όταν την τράβηξε απο κοντά του κοίταξε την αναστάτωση στα μάτια της..
<< το να με κρατας ζωντανό μακριά σου ποτε δεν θα με σωσει με σκοτώνεις κάνοντας με ζωντανο πτώμα και όσο και να μου μιλας άσχημα χτυπώντας ανελέητα την καρδιά μου δεν λιγοστεύει η αγάπη μέσα μου αν πεθαίνω απο μοναξιά καλυτερα να χαθω από τον ερωτα σου....
Έφυγε μακρια της κάνοντας την σκουπίδι έτρεμε ολόκληρη όχι απο το φιλί του αλλά γιατί εξαιτίας αυτου του φιλιού απελευθέρωσε την καρδιά της τον αγαπούσε όσο κανέναν. Σοκαρισμένη έπεσε κάτω βάζοντας δυνατά κλάματα όχι!!!δεν μπορούσε να τον χασει οχιιιιιιι!!!!!!!