Το κεφάλι του ήταν βαρύ άνοιξε σιγά σιγά τα ματια του όταν κατάλαβε πως ήταν δεμένος σε ένα σιδερένιο κρεβάτι, μια γυναικα ντυμένη στα μαύρα εμφανίστηκε μπροστά του κάνοντας με ενα βλέμμα της να ουρλιάζει απο πόνο.
<< ποσο ανόητη ηταν μπορεί να σε εσωσε από την κατάρα μα εγώ η ίδια θα φροντισω να μην σωθείς ποτε...
Τα ματια του έγιναν σκοτεινά καθώς ο πόνος στην καρδιά του μεγάλωνε τρομαχτικα
<< που ___ που είναι
<< νεκρη..
Η μάγισσα είδε τα ξαφνικα δάκρυα του να κυλούν στο προσωπο του .
<< είναι καταραμένη και πλεον και εσύ μαζι της..
Τράβηξε με μανία τα Σκοινιά που τον βαστούσαν
<< ΤΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕΣ ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΘΑ ΣΕ ΛΙΩΣΩ.
<< οοοο δεν σου Ειπε τίποτα;;; σε παράτησε καθως πεθαινες μόνος σου εκεί εξω.
<< ΛΕΣ ΨΈΜΑΤΑ.
<< βρηκε κάποιον αλλο εναν καλυτερο για εκείνην..
Το βλέμμα του έμεινε κενό καθώς τα μάγουλα του έγιναν κατακόκκινα απο την πίεση των συναισθημάτων του...
<< έχω αποδείξεις""" Τζένσεν Έλλα μέσα!!!!..
Ένας άντρας μετρίου αναστήματος μπήκε μέσα.
<< που την ειδες νεκρη;;..
<< στην αγκαλιά ένως άντρα έπεσαν σε ενέδρα.
<< ΣΚΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕ ΟΛΟΙΙΙΙ ΣΚΑΣΤΕΕΕΕΕΕ...
Χτυπιοταν καθώς κάθε κύτταρο του ερωτα του πέθαινε αργά κάθε ελπίδα του έσβησε. Αφησε χαλαρό το κορμί του να πεσει στο κρεβάτι αφήνοντας ανεξήγητα δάκρυα να τρέξουν.
Η μάγισσα τον πλησίασε αργά με ενα δαιμονικό χαμογελο..
<< θα σε κάνω να την ξεχάσεις για παντα θα γίνεις κυνηγός μου θα ξεχάσεις την ανθρώπινοι πλευρα σου σήμερα ος άνθρωπος πεθανες είσαι κάτι νεο!!!!!!!......
<<< σκότωσε με αλλιως μόλις λυθούν τα χέρια μου οτι και αν μου κανεις θα σε σκοτώσω!!!
Το χερι της μάγισσας ακούμπησε στο κεφάλι του..
<< δεν θα θυμάσαι ποιος είσαι ποια αγαπουσες δεν θα θυμάσαι τι θα πει καλοσύνη θα είσαι εκτελεστής { κυνηγός βαμπίρ }.
Ο Τζένσεν έδωσε ενα δισκοπότηρο στην μάγισσα με μαυρο αίμα μέσα του..
<< πίνοντας το αίμα δαίμονα κάθε μέρα θα δίψας...
Του έδωσε με το ζόρι να το πιεί ,ευθείς τα ματια του πήραν το χρωμα της Πίσας ενω το χερι της στο κεφάλι του του τραβούσε όλες της αναμνήσεις..
<< σήμερα είσαι νεος βρυκόλακας!!!!.
Του Ειπε καθώς τραβώντας ενα μαχαιρι απο την ζώνη της τον κάρφωσε στο στήθος..Ηη μάγισσα τον είδε να κλίνει αθόρυβα τα ματια του ..και τώρα περιμενε να τα ανοίξει, τον έλυσε και έκανε ενα βήμα πίσω όσπου τα ματια του άνοιξαν διάπλατα ενω δύο μυτερά δόντια ξεπρόβαλαν απτο στόμα του,με εναν γρήγορο τροπο πήδηξε πίσω απο την μάγισσα πιάνοντας την απο τον Λεμό.
<< εγώ__ είμαι πλεον η βασίλισσα σου!!!!..
Ο Τζένσεν του πέταξε ενα σακούλι αίμα και εκείνος έτρεξε ενω!ανοίγοντας το το ήπιε όλο.
Τα ματια του στο χρωμα της Πίσας κοιτούσαν τώρα την μάγισσα με απόλυτη ενταση.
<< θα είσαι στρατιώτης μου αν ποτε σου παραβιασεις εστο!και μια μου διαταγή θα σε σκοτώσω μια για παντα αφήνοντας σε θαμμένο στο χώμα δίχως αίμα!!
Τον είδε να χαμογελάει πονηρά και πρώτη φορά στην ζωή της φοβήθηκε..
<< ηη!! Μπορω να σε σκοτώσω εδώ και τώρα.
<< δίχως εμένα δεν θα τα καταφέρεις ποτε σου..
<< τι πρεπει να κάνω για σένα?..
Για αρχή να μάθεις αν πεθανε μια παλιά μου φιλη.
<< πως την λένε;;;.
<< ειζια" θα βρεις στοιχεια κοντά στο παλάτι του βασιλεία Αλεξάντρου φρόντισε να μην σε δει κανεις...ΜΜε σκοτεινά ματια και τα τόξα του στην πλατη του πήρε ενα άλογο και έτρεξε σαν άνεμος μέσα απτό δάσος, το αποφασιστικό του βλέμμα κοιτούσε ευθεία καθώς κάθε λεπτο που πλησίαζε στο παλάτι μύριζε και περισότερο αίμα...
Την μεγάλη πύλη φρουρούσαν δέκα άντρες θα μπορούσε να τους σκοτώσει και να περάσει μα η διαταγές του ηταν ρητές!!!.
Έτσι πέρασε αστραπιαία πίσω απο τα τοιχώματα καθώς με έναν δυνατό Σάλτο μπήκε μέσα. Άκουγε έντονα τους ηχους νιώθοντας μεγάλη ενοχλήσει, ενω το φως του έκαιγε το δέρμα, μπήκε όσο γρηγορα μπορούσε μέσσα από ενα ψιλό παράθυρο, τα κλάματα ηχούσαν δυνατότερα στα αυτιά του. Πλησίασε ποιο κοντά στον ήχο όταν μαυροφορεμένη άντρες και γυναίκες ηταν γονατιστοί κάτω απο ενα γυάλινο φέρετρο προσπάθησε να κοιτάξει καλυτερα , οταν μια μικρή κοπελα με ενα κατάμαυρο φόρεμα και κλειστά ματια στεκόταν νεκρη .
Περπάτησε Μαρμαρωμένος μπροστά στο πληθος άνθρωπον βλέποντας κοκαλομενος το χλομό της πρόσωπο
<< ποια είσαι;..
Μια γυναίκα τον κοίταξε με φανερή περιέργεια, εκείνος την προσπέρασε και πλησίασε περισότερο το φέρετρο.
Τα κλειστά της μάτια ήταν τόσο απαλά αφημένα καθώς την κοίταζε κάτι μέσα του ξυπνούσε την δίψα του για αίμα.. Έκανε ενα βήμα πίσω κοιτάζοντας την ακόμα ,,ένας ξαφνικός ψιθυρος τον έκανε να πεσει σοκαρισμένος σε έναν τοίχο.
<< Δημήτρη>>.
Γύρισε ξαφνιασμένος μα δεν ηταν κανεις ανεξήγητα συγχυσμένος βγήκε με φορά εξωω ενω τρέχοντας ανέβηκε στο άλογο του πέρνοντας το μονοπάτι του γυρισμούΠοια ηταν και γιατί τον ένοιαζε τόσο!!!
Το βλέμμα του ηταν παγωμένο
Ηταν νεκρη!!
<< ποια είσαι και γιατί σε ακούω μέσα μου...