Τον κοίταζε καθως εκείνος πάλευε να ανοίξει τα μάτια του μέσα της ήταν κομμάτια και όμως επικαλούνταν να παίξει αυτόν τον ρολο δεν είχε επιλογή ήταν μπροστά της ένας γκρεμός που αν εκείνη έπαιρνε απόφαση να πέσει θα σωζόταν εκείνος αυτό της έφτανε.
<< ειζια τι μου συνέβη;;; ποναω το κεφάλι μου..
<< τίποτα σπουδαίο αποκοιμηθηκες τώρα αν δεν σε πειράζει πρέπει να συνεχίσουμε έχουμε πολυ δρόμο Δημήτρη...
Γιατί ήταν τόσο παγερή μαζι του κάτι στο βλέμμα της φώναζε αδιαφορία μα τι της είχε κάνει..
Σηκώθηκε και την ακολούθησε ος το άλογο εκείνη δεν δέχτηκε την βοήθεια του για να ανέβει το έκανε μονη της καθώς κάθησε στην πίσω μεριά του αλόγου αποφεύγοντας να βρίσκετε κοντά του, αυτο τον έκανε να νιώσει σαν τέρας που φοβοσουν να το πλησιασεις .
<< γιατί με αποφευγεις;;
Η ειζια κοίταζε τα δέντρα που προσπερνουσαν με ταχύτητα και σκέφτηκε πως αυτό ηταν η ζωή της μια ταχύτητα που όσο γρήγορα πέρασε έτσι και φεύγει πέρνοντας της τα παντα ..
<< δεν σε αποφεύγω Δημήτρη ...
Εκείνος τράβηξε με δυναμη τα χαλινάρια του αλόγου κάνοντας το να σηκωθεί στα δυο πόδια με αφορμή να την ρίξει κάτω..ένα επιφώνημα πόνου ξέφυγε απο τα απαλά της Χέιλι, εκείνος κατέβηκε όσο γρήγορα μπορούσε ενω γονατίζοντας μπροστα κοίταξε την μεγάλη πληγή στο γυμνό της γονατο το αίμα της έκανε τα μάτια του να μαυρισουν ενω τα δόντια του τέρατος βγήκαν στην επιφάνεια.
<< είσαι τέρας Δημήτρη δεν μπορείς να το αλαξεις αυτό..
Μεσα της ούρλιαζε απο πόνο μα το έκανε για το καλό του μονο για αυτον..
Της Επιασε το χερι και το έβαλε στο μέρος της καρδιάς του ενω έφερε το προσωπο του κοντά στο δικο της έμοιαζε έτοιμος να της κανει κακο και όμως δεν τον φοβόταν.. Ο Δημήτρης έριξε το χερι της κάτω απομακρύνοντας το από πανω του ενω πέρνοντας πίσω το κανονικό χρωμα των ματιών του της Χαμογελασε δειλά..
<< με πληγωσες ειζια ....
Ή καρδιά της κόπηκε σε μικρά κομμάτια ήταν δύσκολο μα έπρεπε να αντέξει δεν έπρεπε να του πει σαγαπω δεν έπρεπε να τον αγκαλιάσει έπρεπε να παίξει εναν ρολο.
<< είσαι τέρας Δημήτρη ο Δημήτρης που αγάπησα χάθηκε εσένα δεν σε ξέρω ..
<< ενα τέρας γεννημένο μέσα μου σκοτωμένο για χαρι σου.
<< καλύτερα να χωρίσουν η δρόμοι μας Δημήτρη τρομαζω κοντά σου...
Αναμνήσεις στα ξαφνικα κατέκλυσαν το μυαλό του
( κατάρα πριγκίπισσα Δημήτρη σαγαπω)
Ταρακούνησε το κεφάλι του να διώξει της φωνές απο μέσα του μα ηταν μάταιο ούρλιαζαν κι αυτές όπως και η νεκρη καρδιά μέσα του.
<< ανεβα στο άλογο πριγκίπισσα θα περπαταω δίπλα σας όσο για τον φόβο σας για μένα μην φοβάστε δεν θα σας εκανα ποτε κακο..
<< πρεπει να σε πιστέψω;;;...
Κατέβασε το πρόσωπο του στο έδαφος προσπαθούσε να μιλήσει μα η φωνη του ηταν σπασμένη και βραχνή.
<< ειζια σε ικετεύω πάψε...
<< γιατί τι μπορεί να νιώσει κάποιος σαν εσένα οοο έλα Δημήτρη είσαι άψυχο σωμα..
<< ΤΟ ΆΨΥΧΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΣΤΑΜΆΤΗΣΕ ΝΑ ΧΟΡΕΨΩ ΧΤΕΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΕ ΦΟΒΆΣΑΙ;;;; ΠΟΙΟΝ ΕΜΕΝΑ? ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΘΥΜΆΜΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΘΥΜΆΜΑΙ ΤΙ ΈΖΗΣΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΤΕΡΑΣ;;;; ΤΙ ΛΑΘΟΣ ΈΚΑΝΑ, ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΈΓΙΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ.. λυπάμαι που το άψυχο σωμα μου σκότωσε την αγάπη μέσα σου ελπίζω να βρεις αλού τον ερωτα ήλιε...
Η ειζια δεν μπόρεσε να πει τίποτα αλλο τον είχε πληγώσει αρκετά για μια ημερα δεν θα άντεχε αλλο να τον κοιτάξει στα ματια και να του μιλάει μαυτον τον τροπο ..