. << ΕΙ ΕΙΖΙΑ ΑΠΌ ΕΔΏ....
εκείνη έσφιξε τα μαλλια της Όστε να καταφέρουν να
στεγνώσουν ,τελικά η λίμνη αυτήν την εποχή ηταν τόσο ζέστη, περπάτησε προς το μέρος οπου ο Δημήτρης γελούσε σαν μικρο παιδι και κοίταζε χαμένος ενα κοπάδι όμορφων κύκνων που έκαναν τον κυκλο τους ..
<< ειζια κοιτά αυτούς εκεί....
Ήταν δυο μεγάλη και όμορφη κύκνοι με πανέμορφα μαυρο άσπρα φτερά και δίπλα τους κολυμπούσε ενα μικροτερο που μάλλον ηταν το παιδι τους,,
<< ειζια κοιτά εμείς και ο γιος μας..
Εκείνη έβαλε τα ποδια της στο νέρο και ακούμπησε στο στέρνο του κοιτάζοντας την ομορφια που απλωνόταν μπροστά της .
<< αν ήσουν ενα οποιοδήποτε ζώο ποιο θα ήθελες να ήσουν..
Τον ρώτησε..τα ζωηρόχρωμα ματια του Δημήτρη έλαμψαν ευχαριστημενα απο την ερώτηση.
Δάγκωσε ελαφριά τα Χέιλι του ενω με μια μονο κίνηση έβγαλε την μπλούζα του και έπεσε στο νερό..
<< ελάφι !!!!εσύ,.. Αναφώνησε γεμάτος χαρά...
Η ειζια τον κοίταζε και χαμογελούσε ασυνείδητα.
<< εγώ θα ήθελα ίσως να ένας κύκνος εσύ γιατί ελάφι? Δεν τα σκοτώνεις;;;..
Το βλέμμα του πάγωσε μεσα σε ένα δευτερόλεπτο..
<< ναι τα σκοτώνω η μάλλον τα σκοτωνα,ίσως μετα τα όσα πέρασα τα όσα επαθα έμαθα πως είναι να είσαι κυνηγημένος μια ζωή, έμαθα πως είναι να σε διαπερνάει ή λεπίδα, απο κυνηγός έγινα το ελάφι...Κάθε φορά που της μιλούσε για την ζωή του εκείνη ένιωθε ενα σφίξιμο στο στομάχι κάτι δυνατότερο απο εκείνην..
<< εσύ γιατί διαλεξες εναν κύκνο?..
<< δεν ξέρω είναι που έχουν τόσο ομορφια και ελευθερία είναι που καμια κατάρα δεν βαρύνει τους ωμους τους είναι που μπορούν να κρατάνε τα παιδιά τους κάτω από της φτερούγες τους ....
Κολύμπησε κοντά της και ακούμπησε τα χέρια του στα πόδια της που ακουμπούσαν το νερό.
<< δεν είναι όσο ελεύθερα φαίνονται ειζια , κάποια στιγμή χωρίζονται γιατί το μικρο παιδι τους πρεπει να μαθει να πετάει...
<< θα αφήσεις πότε τον γιο σου να φύγει;;;.
<< ίσως αν πρεπει να γνωρίσει την ειζια του...
Την τράβηξε απο τα πόδια και την έριξε στο νερό μπροστά του .τα χέρια της γατζοθηκαν στους ωμους του..
Ενώ τον είδε να σκύβει προς το μέρος της και να την φιλάει στα Χέιλι κοιτάζοντας την ακόμα στα μάτια.
<< τι είναι ειζια μου γιατί τρεμεις;.
Τα χέρια του δέθηκαν στην μέση της ενω το προσωπο του ταξίδεψε στο πανέμορφο Λεμό της οπου και της άφησε μερικά φιλιά ..
<< Δημήτρη.
<< μμ...
<< είσαι τόσο ομορφος..
Της παραμέρισε τα μαλιά και Χαμογελασε κοκκινιζωντας ελαφριά από τα λογια της..
<< χμ ομορφος ε..
<< μμ,ναι εχεις περισσότερη ομορφια από κάθε άντρα που ξέρω..
<< ναι ε;τοτε γιατί δεν...
<< τι??..
<< γιατί δεν με φιλας.
Ειπε και την φίλησε εκείνος δίχως να ξανά πει τίποτα περισσότερο..Πίσω στο παλάτι ο βασιλιάς είχε μαζέψει εναν στρατό αντρών και εναν αγγελιοφόρο
<< ΒΡΗΤΕ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΩΣ Ο ΔΙΆΔΟΧΟΣ ΧΆΘΗΚΕ.......