Ο Δημήτρης είχε τα ματια του κλειστά η χθεσινή μέρα ηταν τόσο δυσκολη μπορούσαν να είχαν πεθάνει και η δυο τους μα ποιος ηταν αυτός που τους έσωσε.. Αυτό το ερώτημα βασάνιζε τόσο το μυαλό του οποίος Κίαν ηταν του έσωσε την ζωή ολοκληρωτικά εκείνη την μέρα ο Δημήτρης ηταν αδύναμος διότι δεν ήταν πλεον βρικόλακας οτι κακο είχε μέσα του ότι σκοτεινό έκρυβε η ψυχή του εκείνος ο άντρας λύτρωσε την καρδια του ηταν κάτι σαν σωτήρας μακάρι να μπορούσε να του πει ενα μεγάλο ευχαριστω πήρε την ζωή του πίσω!! Τώρα το μονο που τον βασάνιζε ηταν η εικόνες απο τα κακά που είχε προξενήσει ,πως μπορούσε να πίνει αίμα απο αγνά ζώα και μάλιστα μπροστά της!,,.. Ίσως η ειζια είχε απόλυτο δικιο ήταν τέρας και αργά ή γρήγορα η πράξης του θα τον καθιστούσαν νεκρό!....τα απαλά χέρια της ειζια έπιασαν τα δικά του εκείνος σηκώθηκε έτοιμος να φύγει μα η ειζια επέμενε πως έπρεπε να μιλήσουν ..
<< ειζια πρεπει να μείνω λίγο μόνος είμαι κομματια η αναμνήσεις όλα με τυραννούν.
<< εγώ σε πληγωσα το ξέρω μα μπορω να σου εξηγήσω..
<< όχι καταλαβαίνω ειζια ..
<< δεν μπορείς να καταλάβεις μπορω να σου εξηγήσω..
<< τι πρέπει να μάθω ειζια τόσο καιρό με πατάς τι αλλο πρεπει να ακούσω άκουσα λογια που απο τα δικά σου Χέιλι ήταν ο θάνατος μου με σκοτωσες ειζια και εγώ σε αγαπούσα ξανά και ξανά απο την αρχή ..
<< Δημήτρη θέλω να σου πω μια μικρή ιστορία,, ξες μια φορά ηταν ενα μικρο κορίτσι ενα κορίτσι Δημήτρη με μια κατάρα στο παιδικό του χερι πιστευε βαθιά μέσα του πως κανείς δεν θα μπορούσε να το αγαπήσει διότι ήταν ο θάνατος, έτσι κάθε μέρα μεγάλωνε με ενα βαθύ κενό μέσα του όσπου αυτό το κορίτσι γνώρισε ενα γλυκό αγόρι που την κοίταξε στα μάτια και της Ειπε πως αυτός που θα την αγαπήσει ακόμα και Με την κατάρα της θα είναι η αληθινή αγάπη, το κορίτσι μεγάλωνε με αυτήν την σκέψη όσπου μια μέρα η μοίρα την έκανε να πάρει την ζωή στα χέρια της κάνοντας τον εκλεκτό της καρδιάς της εκείνο το αγόρι που πλέον ηταν ένας κυνηγός ένας κυνηγός με καρδιά ιππότη το κορίτσι τον κοίταζε καθώς εκείνος της μιλούσε και κάθε μέρα αντιλαμβανόταν πως το αγόρι θα έδινε και την ζωή του για εκείνη όσπου μια μέρα το αγόρι αρρώστησε θανάσιμα απο την αγάπη της τοτε εκείνη έπρεπε να τον αφήσει ελεύθερο ελεύθερο μακρια της έτσι όσο εκείνος ήταν στο έδαφος και περιμενε να κλείσει τα απαλά του ματια το κορίτσι κάρφωσε ενα στιλέτο στην καρδιά της πέφτοντας εκείνη στο έδαφος ποτιζοντας με το δικο της αίμα την γη έτσι το αγόρι μπόρεσε να πάρει ανάσα όσπου η κακιά μάγισσα μου τον άρπαξε αλλη μια φορά ρίχνοντας σκοτάδι μέσα του κάνοντας τον ενα θηρίο δίχως αναμνήσεις, το κορίτσι ηταν σε ενα φέρετρο νεκρό όσπου η ψυχή του άντρα που είχε αγαπήσει ήρθε να την ξυπνήσει φωνάζοντας της να ξυπνήσει με χρειαζόταν ο ήλιος αναστήθηκε εξαιτίας της αγάπης του...
Γύρισε την πλατη παλεύοντας να σκουπίσει όλα του τα δάκρυα
<<<πεθανες για εμένα!!..
Η φωνη του ηταν σπασμένη καθώς και βραχνή.
<< Δημήτρη εγώ εγώ θα εκανα τα παντα...
Την τράβηξε με δυναμη κοντά του
<< σωπα με πονεσες τόσο γιατί με αγαπουσες μου χρωστάς μια μέρα ευτυχίας..
Κόλλησε πανω της καθώς τα Χέιλι του ήταν ακουμπισμενα στην απαλή της μυτουλα
<< όμορφη μου ειζια είσαι ο έρωτας της ζωής μου.
Πλέον τα Χέιλι του ήταν κολλημένα στα δικά της καθώς η ανάσες τους είχαν κοπή τα χέρια του την κρατούσαν σφιχτά σαν να ηταν το τέλος.
<< Δημήτρη έχουμε πόλεμο.
<< αύριο ειζια σήμερα έχουμε ο ένας τον άλλον.
Την σήκωσε στα χέρια και την πήρε στο δροσερό ποτάμι με το χρωμα ουρανού ,μπήκαν και η δύο μέσα μένοντας αγκαλιά ος το βράδυ, εκείνος της έριχνε νερά στο προσωπο και εκείνη γελούσε από ευτυχία ,έτρεχε μακριά του και εκείνος την έπιανε σηκώνοντας την στην αγκαλιά του ενώνοντας την ευτυχία τους ύστερα καθησαν γύρο απο την φωτιά τρώγοντας φρέσκο ψάρι, εκείνος είχε βγάλει την μπλούζα του κάνοντας την να κοκκινίσει απο ντροπή.
<< ει βάλε κάτι πανω σου δεν είναι σωστο!,.
<< και γιατί;; με φοβάσαι;.
<< όχι δεν εγώ..
Έκατσε δίπλα της και την τράβηξε στην αγκαλιά του τρυφερά.
<< μακάρι να μην τελείωνε ποτε αυτή η μέρα ειζια φοβάμαι πως ποτε δεν θα καταφέρουμε να είμαστε μαζι..
<< ειμαι ηδη κοντά σου δεν θα σε αφήσω ποτε μαζι θα γυρίσουμε σπίτι..
Της Χαμογελασε γεμάτος απο απρόσμενη χαρά ενώ κάτω απο εκείνη την φωτιά σφράγισαν τονν ερωτα τους για παντα..