Po tom, čo Tiffany omdlela a Zack ju odniesol do izby, nemohla som sa od vyčerpania ani pohnúť. Ležala som na gauči s hrnčekom čaju a Tanaja si šla pospať. Snažila som sa na nič nemyslieť, pretože sa potom objavoval intenzívny pocit únavy.
Akoby už len myšlienky, na to stvorenie mi odoberali energiu. Pomaly sa mi začali zavierať oči a ja som si predstavovala, aké by to bolo poddať sa tomu všetkému. Proste prestať bojovať proti smrti a nehrať sa na hrdinov, ktorými ,aj tak nikdy nebudeme.
Tie myšlienky akosi podvedome stopnem, pretože si stále musím pripomínať, že Lia by to tak nechcela. Bojovala by do samého konca, aj keby mala prehrať. To viem naisto. Prebudila by v sebe všetky schopnosti a naučila sa bojovať. A to urobím aj ja.
Prudko som otvorila oči práve v momente, keď dnu vchádzal Zack. Na tvári mal prívetivý výraz a celú miestnosť naplnila energia. Moja únava sa vytratila a všetky negatívne myšlienky sa stratili. Sadol si vedľa mňa a unavene si pretrel oči.
„Takto som si to teda nepredstavoval," povzdychol si.
„Mali sme Tiffany ukázať kým je a miesto toho sme ju vystrašili," v očiach sa mu na malú chvíľu zračí zúfalstvo.
„Možno je to tak lepšie. Chápeš, terapia šokom," myknem plecami a jemu sa vyjasní tvár.
„Myslíš ako, keď hodia dieťa do vody, aby sa naučilo plávať?" pýta sa a ja pobavene prikyvujem.
„Presne a je to len na ňom či sa utopí, alebo naučí plávať," prisvedčím, aj keď viem, že to nie je celkom tak. Na jeho tvári sa objaví poloúsmev a mňa príjemne zahreje pri srdci.
„Dúfam, že máš pravdu," zahľadí sa mi do oči.
„No v každom prípade , ja mením názor. Chcem sa naučiť ovládať mágiu a nakopať každého upíra," žartovne prednesiem, pretože Zack vyžaruje pozitívnu energiu, ktorej je plná miestnosť.
„Už som sa bál, že to nepovieš. Tak sa vyspi a zajtra začneme," postaví sa z pohovky, no ja ho zadržím.
„Prosím počkaj. Nie som unavená. Tak mi aspoň povedz niečo o schopnostiach a živloch.," upriem naňho prosebný pohľad a on sa nechá prehovoriť. Usadí sa do tureckého sedu tak, že naše kolená sa dotýkajú . Tým miestom mi do tela prúdi príjemné teplo, ktoré rozochvieva každý nerv v mojom tele.
Zack začne s ohňom a rozpráva o tom, že ho dokáže vytvoriť a formovať. Dokáže rozdávať životodarné teplo a dosiahnuť neviditeľnosť. Až vtedy mi dôjde, že to bol práve on, ktorý ma sledoval na tú strechu. Nikdy som sa veľmi nezamýšľala nad tým, ako tam mohol byť, tak rýchlo. Teraz to už dávalo zmysel, no ja som si svoje úvahy nechala pre seba, pretože som ho nechcela prerušovať.
Ďalšiu mi objasnil zem. Ide o silný živel, pri ktorom dokáže Tanaja manipulovať so všetkými neživými prírodninami. No objavovali sa aj situácie, kedy ovládla rastliny a dokonca aj hmyz. Jej najsilnejšou mágiou, však bolo spojenie so svetom mŕtvych .
Bola médiom, ktoré cítilo duše mŕtvych. Mala však ešte niečo. Niečo, čo som mala tú česť zažiť na vlastnej koži. Svojím pohľadom, dokázala uviesť do bezvedomia. Bolo to rýchle a bezbolestné. Ako v ten prvý večer, keď som napadla Zacka.
Ten bez akejkoľvek prestávky prešiel k Tiffany a rozhovoril sa o vzduchu. To dievča ani nevie aké má šťastie. Dokáže ovládať vzduch a všetky látky v plynnom skupenstve. A akoby toho nebolo málo, ovláda telekinézu, takže má jednu z najsilnejších schopností.
Pomaly sa dostával ku mne a ja som s napätím čakala čo mi povie. Voda. Ovládnem všetku, ktorá je naokolo ,a pretože voda tvorí nadmernú časť planéty, tak je moja moc takmer nezastaviteľná. Rovnako ako Zack ju dokážem formovať , no nie tvoriť.
Chcel päticu živlov dokončiť, a tak prešiel k poslednému živlu. Duch. Nevie sa o ňom skoro nič, takže mi ani nedokázal povedať, ako veľmi je nebezpečný. Zároveň však vyjadril obavy, ohľadom fungovania oboch živlov v jednom tele.
„To si ma teda nepotešil," zareagovala som na jeho slová.
„Ja viem, no verím, že to zvládneš," po prvý krát sa naozaj usmeje a mne sa na chvíľu zastaví srdce.
„A teraz spi," preberie ma z tranzu a stisne mi ruku. Je to len malé nenápadné gesto, no vo mne to vyvolá nespočetné množstvo emócií. Kým sa však stihnem spamätať, jeho vyhriata dlaň opúšťa moju a na jeho mieste ostane nepríjemný chlad.
Poriadne sa zabalím do deky a ihneď, ako odíde, na mňa znovu doľahne únava a skôr než sa nazdám, už dávam zbohom realite.
ESTÁS LEYENDO
Predtým, než zomriem...
FantasíaZázraku vraj predchádza nočná mora. No čo ak je príliš temná na to, aby sme si všimli zázrak? Čo ak bolo preliate priveľké množstvo krvi a zničených kvantum životov? Možno je mágia smrti natoľko silná, že sa o zázrak neoplatí bojovať. cover by: LeeG...