0.3

4.4K 56 15
                                    

~MOLLYS PERSPEKTIV~
Jag vaknar av att solen lyser in genom fönstret och bländar mig. I små delar får jag tillbaka minnen från kvällen innan. Varför hade jag hamnat i fellan? Sex med Kelly?? Brevid mig var det tomt jag antog att han hade gått iväg för att göra något annat. Jag reser mig upp sakta men säker efter en stund.. Sen hoppar jag in i duschen för att kvickna till och rensa tankarna lite.
När jag är klar i duschen går jag iväg mot gerderoben, naken dock bara för att jag kunde jag menar det var ju mitt rum? Där bara jag ska bo?
Jag tar fram ett linne som var ganska tunnt och ett par slitna och såklart korta jeans shorts.. Blir dom aldrig less på klädstilen här?
När jag klätt på mig sminkar jag mig och sätter upp håret.
Precis innan jag ska gå ut ur rummet ser jag att det är en röd bok med svart text "REGLER" som ligger på min säng.
Jag går nyfiket fram och kollar vad det är för regler:
1. Lyssna alltid på killarna, framför allt Kelly.
2. När killarna kallar till möte kommer man.
3. Är det speciella dagar klär man sig som killarna vill.
4. Vill killarna ha sex så har man det.
5. Är killarna borta på dagarna så är man i sitt rum eller i "allas rum". Man lämnar inte huset.!
5. Mat tider är frukost klockan 10.00, lunch klockan 14.30 och middag 18.00
6. Kvällarna i "allas rum" är måndag, onsdag, fredag, lördag och söndag. Från klockan 20.00-03.00
Straff är slag man inte glömmer. Bryter man reglerna mer än 15 gånger är det dödsstraff..!

Jag kunde knappt fatta det jag läst!!? Varför ska tjejerna va deras slvar? Göra allt som dom vill och säger!!? När jag kollar på klockan så var den 09.57. Så jag tog nyckeln till mitt rum och gick ut i korridoren och följde efter alla andra tjejer mot matsalen. När jag kommer in så är det en stor och fin matsal killarna står på rad vid ena kortänden av bordet. Det står massor av olika goda saker framfukat på bordet. Vi tjejer sätter oss på varsinna stolar.
Sedan tar Kelly och Oscar av sig tröjorna.
Några tjejer börjar fnittra medan jag inte förstod något alls!!? Sedan sa Kelly "för er som är nya här.. Det är såhär vi killar gör på morgonen om vi har legat med någon under natten för att visa att vi är aktiva men... Ja det var allt njut av er frukost."
Jag kollade lite chockat innan jag började plocka åt mig av frukosten.

Efter frukosten gick jag iväg mot mitt rum igen. När jag kom in i mitt rum ser jag att Kelly är där inne... Jag suckar innan jag stänger dörren och går in i rummet. Han kollade på mig med ett flin... Han gick närmare och placerade sina händer vid min midja sen drog han mig nära. Jag stog still och gjorde som reglerna sa.. Vilket jag snabbt ångrade mig när han kysste mig och det rann ner en vätska i min hals ifrån hans mun. Smaken var bekant och jag visste att det var vodka. Jag hostade till och gick ett steg ifrån han och kollade argt medan han fortsatte att flina innan han gick till min garderob och tog fram en BH i svart spets som täckte lite mer än en vanlig BH. Han sa till mig att ta av linnet och sätta på mig bara BH:n och såklart de korta och slitna jeans shortsen jag hade på mig och sminka mig mer för tydligen skulle jag underhålla ikväll med de andra tjejerna i "allas rum"....
Jag suckade när han gick men gjorde mig klar för att slippa skärpet eller värre...

Jag var klar i tid och gick ut till de andra som var där ute och hade redan börjat. När jag kommer in så känner jag nån tafsa på mig bakifrån så jag vänder mig snabbt om och ser att det var Oscar? Han flinade bara o sa "snygging".
Jag kollade mig runt o såg Kelly j soffan han kollade på mig men såg arg ut.? Jag guck fram och han drog ner mig i soffan... På något sätt så gillade jag han, jag vet att det låter knäppt att vara kär i sin kidnappare!? Men det finns något bra hos alla? Ellerhur?
Efter en stund nickade killarna till att han skulle komma så han gick iväg och lämnade mig i soffan.

~KELLYS PERSPEKTIV~
Jag lämnade Molly i soffan även om allt jag ville var att hoppa i säng med henne...
I vilket fall så när jag kom fram till killarna valde vi att gå ut o prata så vi kunde ta en cigg i lugn och to också.. Dom visade upp ett mail fån gruppen "the kings in the shaddow" det var det dom kallade sig för det var den största ligan i landet och våran var en 2:a plats... Vi hade alltid haft dom som ett fiende. Men det som var värst är att skulle jag döda Danne Clifford så skulle jag även döda Mollys bror... Han är ledaren för gänget... Och fråga inte varför eller hur men något är speciellt med den här tjejen hon är speciell och kaxig.. Något jag gillar men.. Här kan vi inte få känslor för dom vi kidnappar!!?
Till sist så kom vi fram till att vi skulle ha Molly som ett lockbete det ända vi behövde göra var att få henne till källaren igen frågan är hur.? Fast jag har ju mina knep efter de här åren...
Efter snacket gick killarna till källaren och ställde i ordning allt medan jag hämtade Molly...

~MOLLYS PERSPEKTIV~
Kelly kommer fram igen och jag känner på lukten att han har rökt. Han ler fint åt mig innan han drar upp mig ur soffan och ger mig en kyss. Sen viskar han i mitt lra "kom jag vill visa en sak".. Dum som jag är så följer jag med. Jag menar jag förstår nu hur alla tjejer kan falla för dom.. Man blir som fölmad..?

Såå nu är kapitel tre ute! Gillar du det? Isåfall lämna en kommemtar och rösta😊

Kidnappad (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now