*2 veckor senare
MOLLYS PERSPEKTIV
Jag kan inte annat än att älska det nya huset här i London!
Jag vaknar av att solen lyser in genom det stora fönstret. Jag gnuggar mig i ögonen och sträcker på mig innan jag kollar åt sidan för o se om Kelly var där, sängen var tom bredvid mig.
Jag viker undan täcket och sätter mig upp. Jag går iväg mot garderoben och drar på mig ett par slitna jeans och ett tight svart linne. Innan jag går ut ur rummet så sätter jag upp håret i en hög hästsvans.
Jag hör skratt ifrån köket så jag går dit. Alla var där Marissa, Lisa, Louis och Oscar. Men det var ju inte alla.. Vart är Kelly.?
Precis när jag skulle fråga de andra så känner jag hur han kramar om mig bakifrån och gnuggar in ansiktet i min hals och ger mig små pussar.
Jag vänder mig om så att jag kan få en riktig puss istället.-Molly, vi ska ut på stan sen! Du går med oss tjejer och Kelly ska iväg med grabbarna. Vi ska köpa klänningar och killarna ska köpa kostymer till bröllopet! Kan ni fatta att ni gifter er om en vecka!!? Säger Marissa snabbt och glatt.
Jag skrattar och nickar som svar. Och Kelly kliar sig bak i huvudet medan han skrattar lite smått.Efter frukosten så gör vi oss klara för att åka. Jag har på mig samma kläder och tar bara en bomberjacka ovanpå linnet och mina vita sneakers.
Jag, Marissa och Lisa tar taxi dit vi ska o killarna tog sina motorcyklar.
Helt ärligt så är jag såå nervös över bröllopet jag har liksom fjärilar i magen samtidigt som jag ha typ en klump i magen eftersom jag inte vet hur det kommer gå. Men jag kunde inte vara lyckligare, jag ska gifta mig med mannen i mitt liv.!Lisa och Marissa visade mig till affären där de bestämt att vi skulle köpa klänningar, stället heter tydligen "Beauty queens"..? Jag tog ett djupt andetag innan jag gick in i affären med tjejerna. Så fort vi var inne i affären drog de med mig bort mot klänningar som var lite mer "fina" och längre. Många av dom var troligen avsedd till bröllop.
Efter många timmars letande och provningar så hade jag äntligen fått hjälp till att hitta va jag skulle ha på mig och vad dom skulle ha på sig som mina tärnor.!
Jag skulle ha en vit klänning som var lite större och längre. Tjejerna kommer ha vita spetsklänningar med "off shoulder" och mer tight. (Bild på båda klänningarna längst ner)Efter vi var nöjda så betalar vi efter oss och tackar artigt för hjälpen vi fått. Vi visslar in en taxi och hoppar in med dagens fynd och åkte hem.
När vi svänger in på infarten så inser vi att killarna inte va hemma än. Så vi skyndar oss in och upp för trappan. In till mitt sovrum där vi gömmer klänningarna i en byrå som används enbart som en prydnad typ i vårat sovrum. Precis när vi fnittrat färdigt och gömt dom försiktigt så hör vi hur killarna kommer in o ropar efter oss. Vi springer ner för trappan vilket var aningen svårt eftersom vi började skratta igen. Killarna kollade på oss med fundersamma miner innan de omfamnade oss.
Jag ger Kelly en kyss och han berättar att han o killarna hade köpt kött så vi kunde grilla ikväll. Vi blev superglada så jag drog med mig tjejerna till baksidan där vi började att fixa i ordning allt. Oscar tände grillen och jag o Marissa fixade musiken o kopplade in högtalarna. Lisa hämtade alkohol och började duka på våra svarta möbler utomhus med matchande stolar.Kelly och Louis kom ut med köttet och grönsaksspett för att grilla. När de började grilla skyndade jag mig in till köket och hällde upp potatisgratängen i en glasform och in i ugnen.
Sen sköljde jag sallad, tomat och gurka innan jag hackade upp och blandade i en skål. Sen tillsatte jag majs, fetaost, olja och salladskrydda innan jag blandade allt ordentligt i en stor glasskål.
När jag var påväg ut från köket så hör jag en mobil som ringer. Jag ser att det är Kellys och går fram för att kolla vem det var, på displayen står det "Mamma"... Ärligt så har jag aldrig hört han prata om sin mamma under tiden vi umgåtts. Jag bestämmer mig för att inte säga något till Kelly, är det ett känsligt ämne för han så blir han nere resten av kvällen o då bli allt förstört. Jag vänder hans mobil med displayen neråt och springer sen efter Marissa och Lisa som var påväg upp för trappen. De skulle byta kläder eftersom det var såå vart ute även om klockan var 20.00 på kvällen typ.!Jag satte upp håret i en hög hästsvans sen satte jag på mig en svart sport-BH och till det ett par slitna jeansshorts. Jag kollade in i de andra sovrummen och tjejerna verkade redan ha gått ner.
Mycket riktigt så är dom ute vid baksidan när jag kommer dit.Jag går fram till Kelly som omfamnar min varmt och tryggt i hans famn... Han ger mig små pussar först vid halsen som sen gick upp mot munnen, till slut skulle jag nog säga att de var hångel mellan oss.. hehe...
Han o ja ler o små skrattar när vi ser hur de andra kollar på oss. Kelly ler o säger till killarna "vi kommer sen" och snabbs så drog han med mig in.Efter hångel upp för trappen med skratt har vi äntligen kommit in i sovrummet.! Han slänger mig på rygg i sängen o sen drar vi sakta o smidigt av varandra kläderna.
Hans smekningar rör min kropp, kyssarna är bättre än någonsin och allt går snabbt men nu var jag i samma sits igen. Sex med Atwood. Kelly Atwood. Men nu älskar jag det! Jag och Kelly skulle om en vecka gifta oss!Förlååt! Såå dåligt med uppdatering från mig nu... Men nu i slutet på skolan ha det varit mycket som ska in o så, jag ha helt enkelt inte hunnit.
Men hoppas ni gilla kapitlet kommentera vad ni tycker o rösta så är ni bääst❤️
YOU ARE READING
Kidnappad (AVSLUTAD)
RomanceMolly Shay lever sitt liv normalt. Men jämfört med alla andra unga tjejer i stan så är inte Molly ett dugg intresserad av Kelly Atwood, stans player. Men Kelly är inte bara en player utan tillhör också ett gäng med andra killar i stan... Och tjej ef...