~MOLLYS PERSPEKTIV~
På morgonen vaknade jag i Kellys varma famn... Den här känlsan hade jag minsann saknat. Det fanns inget bättre sätt för mig att vakna.
Efter en stund i mina egna tankar hör jag hur Kelly börjar vakna, jag vänder mig om och tittar in i hans fina bruna ögon. Vi ler till varandra och sen kommer den efterlängtade kyssen. Vi kysser varandra länge och det går över till lite smått hångel. Han lägger sig ovanför mig och håller upp sig med sina armar han kysser mig från munnen och ner för halsen. En sån här morgon hade vi inte haft på såå lönge kanske skulle mitt liv äntligen bli liite normalt igen...?
Plötsligt stannar vi helt när det knackar på dörren och man hör Oscar ropa "Upp och hoppa era 7-sovare" vi skrattade och jag fick en snabbt puss innan han hoppade upp ur sängen.
Jag lindade ett tunt täcke runt min kropp och gav Kelly en snabb puss innan jag låste in mig i badrummet och tog en dusch.När jag hade duschat färdigt klädde jag på mig och gick ut till matsalen där alla andra var. Jag satt mig mer och kom snabbt in i samtalet som pågick och vi (ALLA) skrattade och hade kul under frukosten, Kelly var nästan helt bra bara lite öm här och där.
Efter vi hade ätit färdigt så ville jag ich tjejerna ut på promunad i skogen. Vi tog på oss mössa, vantar och en varsinn dunjacka eftersom det var kall höst ute. Det var bara två veckor kvar till julafton nu. Troligen skulle vi bara vara hemma vid jul och ha det mysigt bara vi.
Ute på promunaden pratade vi om vad vi skulle köpa i julklapp till alla och hur länge vi trodde att vi skulle klara oss utan att det kom nåt problem in till våra liv. Lisa sa imorgon Marissa sa om en vecka och jag skrattade och sa "nää kan vi imte vänta tills efter jul?"
Resten av promunaden så skrattade vi och pratade ikapp massor med varandra.
Dagen forsatte alltså att vara såå bra. Allt var som förut när vi alla hade blivit kär i varandra, det enda problemet nu var att Alex var tillbaka... Det fick nog ingen av oss att vara glad egentligen men vi har beslutat oss att ge allt en sista chans.När vi kom tillbaka till huset så hörde vi att det var några som bråkade vi tjejer kollade på varandra och suckade innan vi mumlade "där var freden slut"... Sen gick vi iväg dit man hörde rösterna det var Kelly och Alex som stod och grälade medan Louis och Oscar satt och åt lunch i matsalen. När vi tjejer kom in så gick vi och satt oss och åt lunch, medan fortsatte grälet men man kunde inte riktigt uppfatta vad de handlade om.
Det som väckte allas uppmärksamhet var när Kelly hade slagit in näven i magen på Alex. Alex föll ihop på golvet och hostade.
Jag tog tag i Kellys arm och drog med han bara ut i korridoren utanför rummet där vi alla åt.
-Vad håller du på med!!? Röt jag argt åt han.-Jag!? Akex började bråka med mig och vi kom in på en allvarlig diskussion och han.. Han bara gick mig på närverna! Säger han snabbt och man ser ilskan i hans ögon.
-Kelly! Jag trodde du var förbi tiderna där du är hemsk och elak mot dig själv och andra! Svarade jag han itreterat
-Du nämner inte något därifrån det var längesen nu och det vet du. Du...! Han var påväg att säga nåt när jag avbröt
-Vet du vad!? Du är lika hemsk som William.! Du kan lika gärna gå över till hans gäng.!? Det jag hade sagt var lite elakt sagt men... Det bara flög ut ur mig...
Jag såg hur hans ögon blev mörkare och mörkare han var så arg och han kunde inte kontrollera sig när han var såhär arg. Plötsligt känner jag ett hårt slag mot min käke vilket jag absolut inte hade räknat med... Mina ögon fylls av tårar och jag ser hur Louis och Oscar tar ett varsitt grepp i en varsin arm på Kelly och trycker upp han mot väggen. De frågar samtidigt vad han hade gjort och frågade om jag var okej.
Men jag var mest i chock jag sprang ut i hallen hoppade i mina skor och greppade tag i jackan och sprang ut genom dörren.
Det sista jag ville nu var att vara kvar i huset iaf ett tag jag måste tänka för mig själv vad som egentligen hade hänt..
Jag menar Kelly han jag älskar mest av allt hade slagit mig, han som slltid skyddar mig var nu jävulen....
Jag sprang och till slut hamnade jag där jag alltid hamnar, i deras glänta.. Jag sätter mig ner vid grillplatsen och hämtar lite pinnar och näver från träd, efter det tog jag upp tändaren och fick eld till slut. Innan jag stoppade ner tändaren i jackfickan så tog jag upp en cigg och tände. Jag rökte inte ofta alls bara på fester och ibland när jag var hemma.Det drog kallare och kallare i luften ju senare det blev. Jag gnuggade händerna mot varandra för att hålla värmen i händerna. Det kom rök ur min mun eftersom det var kallt ute när jag sitter kvar i mina tankar om dagen så knakar det i skogsvrån och jag vänder mig hastigt om och jag känner snabbt igen kroppsformen. Kelly... Jag backar lite men till slut kunde jag inte hålla mig. Jag springer mot han och slänger mig upp i hans famn och lindar mina ben runt hans midja och mina häner runt honom... Jag brister ut i gråt och Kelly har ett hårt och fast grepp om mig... "förlåt, förlåt, förlåt babe jag vet inte.. Men min ilska tog över mig.. Snälla förlåt" bad han med en grötig röst vilket betydde att han hade varit ledsen...
Jag nickade bara snabbt och jag hoppade ner ur hans grepp och det sista vi gjorde var att släcka elden innan vi gick tillbaka mot huset.Tack för 3k!!! Trodde aldrig de skulle vara en bok som någon ville läsa🙈 För att fira så kommer jag lägga ut kapitel mån, tis, ons, tor och KANSKE fredag också nu till veckan😊👍🏼 (V.45)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kidnappad (AVSLUTAD)
RomanceMolly Shay lever sitt liv normalt. Men jämfört med alla andra unga tjejer i stan så är inte Molly ett dugg intresserad av Kelly Atwood, stans player. Men Kelly är inte bara en player utan tillhör också ett gäng med andra killar i stan... Och tjej ef...