3.4

671 13 8
                                    

KELLYS PERSPEKTIV
Repet satt hårt och tajt runt mina handleder. Utan att jag var beredd är det samma människa som tar bort sin fot från min rygg och drar upp mig så jag står upp. Nu, just nu så var det två killar jag aldrig sätt förut som kom upp med Molly från en trapp. Hon var slagen och misshandlad.. Man såg det på det smutsiga, trötta och såriga ansiktet. Sen sättet hon gick och böjde sig var inte likt henne. Hela jag går sönder, allt river inom mig och jag vill bara skrika rakt ut.

-Låt hon gå för i helvete! Skriker jag och försöker rycka mig loss vilket inte gick.

-Säg det där igen!? Du fucking dödade min tjej! Framför mina ögon!
Först tänkte jag att jag bara skulle komma till er och skjuta henne men nej. Den jag verkligen var arg och ville ha hämnd på är dig Kelly Atwood. Så du står i ett val, antingen så ersätter du Molly och vi kommer ta dig istället, inte döda dig men du kommer önska att du var död. Eller så skjuter jag henne i huvudet bara här och nu.?! Säger Ryan och höjer en laddad pistol mot hennes tinning.

-Nej, nej, nej! Okej, okej...! Jag tar hennes plats.! Snälla låt bara hon och killarna sticka här ifrån i fred! Ni får mig.! Jag vet att du Ryan vill ha hämnd på mig men även Danne. För Danne du är du och du är alltid arg.
Sa jag ganska snabbt med tanke på min stress

-Deal. Svarar Ryan och ler.
Oscar och Louis som nyss har vaknat kollar argt på mig. Jag mimar till dom "ta hand om Molly låt henne aldrig försöka hitta mig, håll henne säkert." De sänkte typ sina huvuden men nickade åt mig. Så jag antar att de förstod vad jag menade.
Jag får en pistol mot min tinning och Ryan o Danne var efter mig ner för trappen. Sekunderna som de slängde in mig i ett rum med en tjock metalldörr så hör jag gråt och ett högt skrik från Molly Shay... "Neeeej, Kelly!!!" Det var ett skärande skrik som sprack i slutet.

Efter många timmar i det isolerade rummet utan fönster och enbart en säng som inredning så öppnades dörren. Jag kisar med ögonen och ser att de som kommer in är Ryan och två andra från hans gäng, Seth och Luke. Hela jag spänner mig beredd på det värsta, de värsta slagen eller den värsta.. Tortyren??
Ryan flinade mot mig när han släppte ner en axelväska i golvet. Vad som fanns i väskan hade jag dock ingen som helst aning. Luke kommer mot mig och drar först upp mig och slår sen upp mig mot stenväggen. Jag blundar hårt med ögonen eftersom det gjorde ont.. Mem sen drar Luke och Seth upp mina armar mot taket och jag känner hur de hakar fast mig i handbojor. Nu var jag helt utsträckt och nådde knappt med fötterna ner mot de kalla och hårda golvet.
Seth o Luke ler mot mig innan de ger Ryan en klapp på axeln o säger "sådär han är din nu, det värsta du kan nu!" Och sen lämnar dom rummet... Nu var jag själv här med Ryan, toppen.!

Ryan vänder sig ner mot sin väska och tar upp ett knogjärn... Toppen... Han ler mot men såg ändå arg ut? Och sen känner jag bara en hård jävla smäll in i magen. Allt jag får ut är en djup hostning och försöker sen hitta andan igen... Sen kom det ännu ett nytt slag som var härdare än det förra och träffade mina revben. Jag kan svära på att ett av mina revben knäcktes. Han skrattade tyst mot min innan han gick iväg till väskan igen. Då ser jag hur han drar upp en flaska med någon blank dryck? Jag försöker vrida bort huvudet på alla sätt men Ryan tar en av sina händer och håller ett hårt och fast grepp om mitt huvud och sen trycker han så min mun öppnas. Han böjer mitt huvud bakåt och jag känner vätskan rinner ner i halsen. Den brännande smaken var väldigt bekant, vodka... Men det måste vara något mer än bara det också eller?
Jag känner att jag börjar bli yr och se suddigt... Från ingenstans känner jag en djup smärta i min mage och sen i min axel. Efter det sista så blev min blick suddig och allt svartnade..

*en månad senare

MOLLYS PERSPEKTIV
Många gånger har jag försökt att sticka ut ifrån huset.. Det går inte! Natt som dag så håller alla i huset ett öga på mig... Bröllopet blev inställt på grund av att jag fan inte får rädda den ända jag älskar så så såå jävla mycket! För det kan tydligen vara "farligt" för mig att leta efter Kelly... Vem vet vad alla idioter gör mot honom? Min Kelly!
Och helt ärligt vet jag fan inte hur mycket jag ska palla nu alltså... I månader, ett år! Har jag och Kelly kämpat för oss två! Iallafall jag har gjort allt i min makt för att kunna hålla ihop oss. Och alla andra i gruppen tänker låta det sluta såhär!? När vi äntligen fått en nystart och kan börja om på nytt i ett nytt land! Men nu... Bara för ett par veckor sen flyttade vi in! Jag och Kelly hade sex för typ en månad sen, vi har hånglat. Allt som är vanligt i ett förhållande alla vill ha... Men nu är allt bara borta... Det skär som knivar i mig att han inte är vid min sida...

På eftermiddagen vid middagen hade de andra köpt sushi och det var en av mina favoriträtter.! Alla kämpade och försökte verkligen att vara glada och skapa en bra stämning mellan oss alla i gruppen när Kelly var borta men... Alla märkte att det aldrig skulle bli samma utan Kelly... Han var den sista pusselbiten till våran grupp.
Den här middagen var ändå ganska lyckad.? Första gången sen Kelly försvunnit så log jag vid middagen. Men något var fel med mig..? Jag hade bara ätit tre kanske fyra bitar sushi och jag mår såå såå illa... Jag ursäktade mig och hann inte mer än att springa in på toan och ner på knä böjd framför toan innan jag spydde.
"Molly!?! Vad händer?!" Hör jag Marissa säga bakom ryggen på mig innan hon flyttade bak mitt hår. När det kändes lugnt igen satt jag mig lutande mot väggen och nu var även de andra i gänget här.. Förutom Kelly... Lisa hade hämtat ett glas vatten till mig. Medan vi alla försökte komma på varför jag spydde utan orsak? Dock kände jag mig lite febrig.
Lisa och Marissa hjälpte mig in till vardagsrummet där jag fick lägga mig ner för att ta det lugnt.
Jag bad de andra att gå och äta färdigt och jag skulle säga till om något kändes konstigt igen.
Själv försökte jag komma på vad som var fel.. Saknade jag Kelly så jag blev fysiskt dålig? Nej..:?
Inte alls efter lång stund kom jag på det självklara, jag var inte sjuk på något sätt... Jag har senaste dagarna känt mig helt okej förutom att mina bröst varit lite ömma, min mens är försenad, trött, ont i huvudet ibland, och jag tror även att jag har haft ett helt annat humör bara de senaste dagarna?
Det kan inte vara möjligt... Jag menar... Det känns så overkligt... Är jag gravid?

Ojoj!🙊🙈
Vad händer nu! Graviditet? Vad tyckte ni om kapitalet och bad tror ni kommer hända längre fram? Kommentera och rösta så är ni bääst❤️

Kidnappad (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now