3.7

566 10 4
                                    

*Ja, tiden bara flyyger iväg! Hon är nu född o inte bara det..! Hon är 15år.! (PS namnet bleev Kim (Kimberly) Tack för förslaget matildac13
Är ni inte ok med att jag hoppade så långt så läs inte för att klaga helt enkelt...! Tror själv boken blir bättre nu när man hoppat fram såhär långt och det kommer hända mer osv...
NUU KÖR VI!

MOLLYS PERSPEKTIV

-Kim! Kom nu! Annars kommer du försent till skolan..! Ropar jag upp för trappen i samma hus som vi flyttade in i för 16 år sen

-Jaja mamma! Får jag till svar

Jag hade gjort i ordning mackor till henne som frukost och ett glas juice. När hon kommer ner ställer hon sin väska i hallen och kommer in till köket där jag får en kram. Hon har blivit så stor och fin tjej. Välformad, brunt långt fint hår, fina ögon... Hon är så fin. Det är pappas tjej dom är mest lika varandra. (Bild längst upp på Kim)

-Godmorgon älskling! Hör jag Kelly ropa till mig från hallen, han hade som vanligt varit ute på morgonen. Idag hade han fixat sin motorcykel. Vi kysser varandra och man hör hur Molly suckar. Louis och Lisa hade också fått barn så dom har flyttat ut, typ? Vi bor grannar med varandra så vi ses ändå varje dag. Marissa och Oscar bor i ett hus mitt emot oss.. Haha... Tja vad ska man säga? Bästa vänner för alltid, absolut. Marissa och Oscar har inget barn än. Men dom är gudförälder till våran Kimberly. Och vi (jag o Kelly) är gudförälder till Lisa och Louis barn Casandra. Hon är lika gammal som våran Kim. Bara att dom inte sa något om att dom skulle ha barn förrän det syntes. Casandra och Kim är som systrar. De går alltid med varandra till bussen. Men i skolan har dom andra kompisar än bara varandra såklart.

Vi hinner knappt prata med Kim innan hon ropar "hejdå!" Från dörren och springer över till Casandra och de skyndar sig mot bussen. Kelly skulle iväg med grabbarna idag och jag skulle in till stan med Marissa och Lisa.

-Kelly innan du går! Ropade jag till han så han vände sig mot mig, jag sprang och hoppade upp i hans famn där vi möttes i en kyss.

-Fan vad jag älskar dig och har gjort i hela 17 år nu älskling. Vilken otrolig resa det varit med dig alltså. Svarar Kelly med en fantastisk röst.

KIMBERLYS PERSPEKTIV
Så fort jag o Casandra hade gått på bussen satt vi så långt ifrån varandra som möjligt. Vi HATADE varandra så mycket de bara gick. Men vi låtsades framför våra föräldrar eftersom dom var bästa vänner och dom har alltid sagt att "vi behandlar oss alla som en familj"...! Ugh...
Jag menar, det är så så så stora skillnader mellan mig och "Cas". Hon är mer en av de som pluggar och har topp betyg o hänger mest med... Sina "plugg kompisar" under rasterna. Hennes kläder är typ jeans med ett basic linne o en kofta. Men jag har slitna jeans, ett lite pösigt o rockigt linne och en skinnjacka på det. Sen har jag alltid smink och hon aldrig. Vi är helt olika människor helt enkelt hoppas ni hängde med på min förklaring.

Jag skulle nog säga att jag är en av de populära i skolan. Jag o min bästis Aria. Vi är lika gamla och älskar att hänga med varandra! Hon ha sin kille Jorge och jag har min kille Noel.
Noel Willson. Mina föräldrar vet dock inget om Noel. Vi har varit tillsammans i två månader nu. Snyggaste killen på skolan om ni frågar mig. Noel och Jorge e typ skolans "bad boys" med några andra killar också, dom o deras gäng hänger alltid. Dom har de fetaste festerna och skolkar ofta från lektioner för att stanna ute o röka.

Även om det inte låter så på mig som jag förklarat har jag faktist bra betyg nästan topp betyg. Men det är inget jag vill skryta om på skolan eftersom i vår skola så räknas man då till en "pluggis" precis som Cas o hennes kompisar är. Jag sköter mig mest under lektionerna eftersom jag inte vill göra mamma o pappa besviken... Men dom verkar tro att jag är samma tjej som hemma. Hemma tränar jag antingen eller hänger uppe på mitt rum. Och skulle det läcka ut på skolan att jag har topp betyg eller att jag egentligen är den snälla duktiga tjejen så skulle jag snabbt försvinna ur min "populäritet" och bli en "pluggis".

Äntligen fredag, helg! Jag har nog inga planer för den här helg.... Eller, vänta.. Fan också.! Den här helgen skulle Louis, Lisa, Casandra, Marissa och Oscar stanna i vårat hus över helgen. Vi skulle alla umgås som en familj. Vi skulle grilla o bada osv...

Skolklockan ringde och vi alla elever sprang snabbt ut från lektionerna och ut på skolgården.
Precis när jag o Aria skulle säga hejdå till våra killar så säger Noel:

-Så vi ses ikväll då tjejer? Och ler snett.

-Absolut! Svarar Aria tillbaka o nickar snabbt. Jag nickade i medfarten men så fort killarna gått iväg så drog jag Aria intill mig.
-Vad var det där om? Vart ska vi? Frågade jag och låtsades som att jag inte hade andra planer...

-I hela två månader och två veckor har vi snackat med dom här killarna och ÄNTLIGEN är vi bjuden på en av Noels fester! Nu behöver vi inte höra de andra prata om festen utan vi kan uppleva den också. Så våga inte säga att du har andra planer för den här kvällen kommer att rocka! Säger Aria överlyckligt till mig.

-Nej då! Inga planer alls, vilken tid? Frågar jag som att inga planer fanns för min del...
Hon svarar med att hos sms:ar senare och sen går vi åt olika håll och jag gick mot bussen.
Hur skulle jag komma undan nu...?

Hej! Och förlååååt tack såååå mycket till er som fortfarande är kvar och läser boken. Har haft mycket sista tiden och därför har det inte blivit något publicerat. Men hoppas ni gillar det. Även om jag hoppade långt fram i boken😁😁❤️ Glöm inte att rösta och kommentera så är ni bäst❤️

Kidnappad (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now