KIMBERLYS PERSPEKTIV
Jag blinkade snabbt några gånger och möter ett svagt sken från en taklampa. Jag sätter mig upp och inser att jag är i en källare typ? Golv, väggar och tak var gjort i betong eller sten och det drog kallt.
Hur fan kunde jag vara så korkad att falla för Noel... Varför!? H-hade han drogat mig?
Jag sätter mig i ett av hörnen och kurar ihop mig till en boll innan jag känner hur det börjar rinna tårar... Nu ångrade jag mig VERKLIGEN över att jag slängt dörren i ansiktet på mina föräldrar...Dörren öppnades och in kom Noel och... Hans pappa?
-Lilla fröken Kimberly alltså... Det är nog på tiden att vi träffas. Säger den äldre mannen mot mig
-Hur fan vet du vem jag är? Huh? Frågar jag kaxigt som svar
-Mitt namn är Danne Shay. Japp. Precis som Molly Shay, din mamma. Jag är hennes bror. Svarar han tillbaka.
-Va? Vad gör jag här då..? Varför har aldrig mamma nämt dig? Svara jag tillbaka
-Vi är två syskon som hatar varandra o du är här som ett bete.
Mer hinner jag inte svara innan båda går fram emot mig. Noel tar ett fast grepp om mig och Danne drar en tejp över min mun och sen rep runt mina händer.
Sen sätter sig Norm bakom mig och Danne började filma oss med en kamera?
" i vet vad lilla Kim kommer stå ut med här om ni inte hämtar henne, Kelly du vet att vi vill ha dig.!" Säger Danne som röst till klippet och under tiden känner jag hur Noel börjar ta och klämma på min kropp. Samtidigt börjar han också att dra av mig min tröja och kysser mig vid halsen. Jag skriker och sparkar medan tårarna sprutar.KELLYS PERSPEKTIV
Jag har inte ätit eller sovit på två dygn nu... Kim har aldrig varit borta utan att höra av sig till oss. Jag och Molly gör allt vi kan för att hålla oss samman och tar hand om varandra tills vi vet något mer.
Under tiden vi sitter i köket så plingar det till i Mollys mobil och båda skyndar oss att kolla:Från Danne "bror"😶 18.27
Saknar ni någon? Finns video i din mailbox skynda skynda nu!Jag och Molly kollade snabbt på varandra innan vi kollade på videon som kommit i mailboxen.
Vi båda blev först chockade av orden han sagt men jag sprang ner till gymmet i källaren. In i förrådet vi hade i gymmet och på översta hyllan fanns det lådor som vi alltid velat hålla borta från Kim. Jag öppnade den med mitt namn på. Där låg den. Min tröja jag ALLTID hade när vi hade uppdrag eller så i gängen. Jag tog upp den och drog på mig den utan på min svarta T-shirt och till det mina svarta Adidas byxor.
Jag greppade pistolen som låg i lådan och stoppade den i byxkanten innan jag ställde tillbaka lådorna och sprang upp till Molly igen.
Hon kollade storögt på mig och skakade på huvudet under tiden som hon bara grät och grät.-Älskling... Vi måste hämta hem henne okej? Hon kan fan inte vara kvar där och det vet både du och jag. Oavsett vad som händer så MÅSTE du fokusera på att hitta Kim och ta henne med dig hem så snabbt du kan okej? Du måste lyssna på varje ord jag säger när vi kommer dit okej..?
Säger jag mot henne under tiden hon torkar tårarna och samlar sig en aning-Men... Ehm... Okej... säger hon till svar och vi går ut och sätter oss i bilen. Nu är det krig.
Halloj! Ett kort kapitel men hoppas ni gillade det iallafall.!🙂
Vad tycker ni om boken och kommentera gärna om vad ni tror eller vill kommer hända här näst! Ha de bäst så hörs viii🙂❤️
YOU ARE READING
Kidnappad (AVSLUTAD)
RomanceMolly Shay lever sitt liv normalt. Men jämfört med alla andra unga tjejer i stan så är inte Molly ett dugg intresserad av Kelly Atwood, stans player. Men Kelly är inte bara en player utan tillhör också ett gäng med andra killar i stan... Och tjej ef...