0.8

2.2K 35 2
                                    

~KELLYS PERSPEKTIV~
Och där står.... Alex med en mordhotande blick och skriker rakt ut "upp med händerna och ställ dig emot väggen.!" Jag lägger sakta upp mina händer bakom huvudet och ställer mig med min framsida mot väggen. Jag hör hur Molly skriker på de andra i huset, det dröjer inte länge innan alla står chockade över att Alex hotade mig. Han som nyss lämnat oss. Han som alla andra i gruppen sett mig som boss och ledare...
Efter en stund så hörs fler gå in i rummet och sedan så laddas pistoler i rummet. Jag känner snabbt igen dom... Killarna från Dannes gäng... Såå..? Alex är med dom nu? De som kom in från Dannes gäng var Melvin, Jacob och André.. Och om man ska räkna med Alex också. En bestämd röst från Melvin säger "kom igen nu Alex vi måste dra. Försöker ni ens rädda Kelly så är det sista gången ni ser honom levandes. Fattat!?" Efter de hårda orden dras mina armar ner bakom ryggen och handbojor spänns hårt fast runt mina handleder. André och Jacob tar tag i varsinn sida av mig, Melvin och Alex stod framför och bakom mig när vi började gå.
Jag fattade bara inte varför!? Vad ville dom mig?! Fast hellre stt dom tar mig än Molly... Hon har gått igenom ett helvete sista tiden...

När vi var framme vid byggnaden så drog dom in mig och ner mot källaren. När jag kom ner i källaren så kastedas jag in i ett rum med bara en madrass typ... Dom tar loss handbojorna och slänger igen dörren och låser efter sig.
Efter en stund lägger jag mig ner på madrassen men när jag la mig ner mumlade jag istället "aj som fan.." Och drog fram något hårt under mig.  Det var en brun bok med en brun läderrem.. Jag öppnar för att läsa och på första sidan så står det "Mollys dagbok"
Jag spärrar upp ögonen och börjar läsa.

12 juli
Kelly Atwood... Finns det någon som är lika patetisk som han?? Jag menar i veckor kanske i månader så har han försökt att få mig falla för honom... Vad vill han mig.? Varför mig han kan nöja sig med de andra tjejerna i stan som faller hur lätt som helst för honom. Iallafall så flirtade han med mig idag igen när jag och tjejerna var och åt på "Marrys".
Fast jag borde erkänna att han är såå snygg i den vältränade kroppen, bruna ögon, fint hår som ligger åt sidan... Och hans snygga klädstil.. Varför är allt komplicerat.?

Jag flinar lite åt allt hon skrev om mig innan jag började bläddra vidare.

25 juli
Hallå!? Va!? Ni har missat såå mycket.. Asså...? Jag bor typ hos Kelly... Och det värsta är att.. Jag tror jag har fått känslor för han. Men kan jag verkligen ha påverkat så mycket att han har fått känslor för mig?? Är det möjligt? Iallafall nu är det snart middag så jag ska ut och flirta lite..haha...vi hörs...

1 agusti
Trodde aldrig jag skulle vara så kär som jag är nu. Han visar att han gillar mig och jag visar all min kärlek till han. Men som vanligt brydde sig inte Danne om att rädda "lillasyster"... Men efter barndommen vi hade är jag inte förvånad.. Efter då han lämnade mig med jordens värsta människor.. Våra föräldrar.. Men... Jag orkar inte bry mig nu lever jag med Kelly och allt är bara bäst...

12 agusti
Danne är en idiot! Jag är fast här igen! Eller jag sprang hit tekniskt sett.. Men bara för att inte Kelly skulle så skit för allt.. Men som dom behandlar mig här hade Kelly aldrig tillåtit... Mat då och då, några slag av någon av killarna då och då... Men det som Melvin gjorde mot mig slår allt... Att han kunde sjunka såå lågt... Jag skakar bara jag tänker på det och tårarna slutar aldrig rinna.. Han överfall mig.. Han attackerade mig.. Jag var rädd allt jag ville var att känna värmen i Kellys famn och dra in lukten från hans kläder... Men istället så blev jag misshandlad, drogad, och fast spänd av tortyr... Han... Melvin Berg hade haft sex med mig mot min vilja.. Jag kan aldrig berätta för Kelly... Kelly min livs kärlek..

En ensam tår rullar ner från min kimd.. Det mesta jag kände nu var ilska.. Nummer ett att hon inte berättade nåt. Nummer två drack jag mig full under hela tiden och nummer tre... Jag ska döda Melvin Berg.
Jag rycker till av att dörren slits upp och in kommer Alex. Jag ställer mig upp och möter hans osäkra blick i de gröna ögonen. Han stänger dörren och kollar ner i golvet som att han skämdes.

-Kelly.. Jag.. Sorry, okej?! Jag var tvungen! De hotade med Jossan.! Du vet hur sådana känslor är ju..! Säger han medan han flaxar runt med armarna i luften.

-Alex! Skärp dig! Prata inte skit du lämnade oss för att gå med i deras gäng ellerhur?! Och nu har du din föredetta ledare som fången!!? Låter de här normalt? Låter det likt dig att kidnappa en nära vän!? Huh!? Tycker du det!? Svarar jag med en arg röst som nu är högre än innan

-Nej men.. Du fattar verkligen inte allt är komplicerat Kelly! Jag ångrar mig nu att du är här och inte får träffa Molly.! Okej jag inser att du går igenom samma som mig.! Svarar han med händerna fortfarande i luften

-Okej... Jag kan se att du ångrar dig.. Men för att bevisa att du verkligen gör det så släpp ut mig härifrån. Okej?

Alex vänder sig bara om och går. Han stänger dörren men låser den dock inte. Jag väntar en liten stund innan jag stoppar ner den lilla bruna boken i min jeansficka. Jag smyger ut genom dörren och hör att dom pratar där uppe. "Gav du Kelly rejält med spö nu rå Alex?!" Jag ville gå upp och nita människan som sa så men jag väljer istället att leta reda på bakvägen jag backar mot dörren så att jag ser korridoren i källaren. Jag var precis tänkt att vända mig om när jag känner nån som drar ut mig genom dörren och håller för min mun.
Molly mer glad kunde jag inte bli att verkligen få se henne.!

Tror aldrig jag har skrivit såå dåligt! Hjälp mig med förslag! Komentera o rösta om ni vill att jag fortsätter att skriva...
Vet själv inte om den är bra men kom gärna med tankar och ideér om vad ni tror kommer hända eller vad ni vill ska hända..❤️

Kidnappad (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now