1.8

1K 20 13
                                    

~KELLYS PERSPEKTIV~
Jag hade vaknat till sent på kvällen igår och kom bit för bit ihåg allt.. Molly.. Just nu kunde jag inte annat än att hata henne...! Hon var tänkt att skjuta Sasha bara för att vi gillar varandra!? Som mer bevis så la jag ut enm collage på instagram och bytta användarnamn.. Hon hade gått för långt.
Den här morgonen så var jag bättre i axeln där jag hade blivit skjuten, när vi hade kommit hit efter att jag blev skjuten så hade William och Mike sätt till att såret blev igen sytt och fixat.

När jag kommer ut ut mitt och Sash rum så hoppar hon fram från ingenstans och ler åt mig innan hon börjar fråga hur jag mådde. Jag sa att det var bra och att jag inte hade ont men det var en stoor lögn... Jag var jätte öm och kunde knappt röra på axeln.
När jag kommer ut i matsalen till den andra så börjar William att fråga...
-Hur är det med axeln? Frågar han helt normalt medan han tar en klunk av sitt kaffe

-Den.. Den är bra, okej.. Svarar jag med hes morgon röst och lite osäker stämma...

-Säkert? Vi måste ändå hålla koll på det så att det inte blev någon rest kvar som skaver eller ger inflamation. Säger han allvarligt och ger mig en klapp på axeln..
Jag hoppade till lite och drog in andan eftersom det gjorde förjävla ont.. William vänder sig om och kollar på mig med ett upp höjt ögonbryn. Efter det suckar han bara och säger Mike, Kelly in till vårt kontor nu....
Vi följer efter William medans de andra pratar vidare inne vid matsalen.
När vi kommer in i rummet så låser Mike dörren jag kollar förvirrat på dom båda. "Ehm... Så vad är det..?" Frågar jag med cool men ändå osäker röst. Mike kollar på William och säger allvarligt "är du säker på att vi inte måste ha en till?"
"Okej visst ropa in Chad" säger William medans han visar med kroppsspråk att jag ska sätta mig ner.
-Chad kom in och lås dörren. Kelly det här låter konstigt men ta av dig din tröja och luta dig bak i stolen.. Chad och Mike ni vet vad ni ska göra.

-Varför i hela helve.... Börjar jag men avbryter mig själv med tanke på mördarblicken han gav mig...
När jag tagit av mig tröjan så tände William en lampa mot mig och kollade på stygnen sen kvällen innan. Alla tre killarna såg lite äcklad ut.? Jag fick syn på min axel som var lätt svullen, röd och var som kom ur såret.
William klipper upp stygnen sen kvällen innan som gjorde ont men inte jätte ont. Utan att jag är berädd så greppar Mike och Chad ett fast grepp vid varsin sida av mina axlar. William tog något redskap och nån vätska som rengjorde innan har började karva loss rester av skottet som fanns kvar. Jag hoppade till lite innan jag började kvida och till slut skrika av smärta.
Efter en stund hör man hur Sash bankar på dörren i hopp om att få komma in vilket hon inte får.. Men efter cirka 10mim så var vi äntligen klar. William kastade min tröja mit mig så jag fick ta på mig den och gå ut till de andra igen.
-Okej gänget samling! Idag ska vi ha övningar och det är fest ikväll. Den årsliga festen där alla gäng samlas och har fred under ett dygn. Festen kommer vara i skogs brynet vid stranden Beach Walley okej? Men innan vi drar oss iväg så delar vi upp oss i två halvor ena delen gör parkor-övningar och ni andra håller på med självförsvar. Om du vill ta det lugnt Kelly är det okej? Men ger du dig in i en match så kan du inte dra dig ur.
Jag nickar svagt som svar. Sen splittrar alla upp sig och Sash drog med mig dit hon skulle börja vid självförsvaret...
Jag visste att Isac (en av killarna) var sur/arg på mig för att Sash gillade mig, tydligen hade de haft något på G innan jag kom hit till gänget..
När han stog i cirkeln där man fightade med varandra var jag dum nog att gå upp dit, i vanliga fall skulle jag kunnat slå ner han men min axel var inte helt bra så jag visste inte.
Sash ville hindra mig från att gå upp med ändå gick jag upp. Alla pratade om att han och William var de bästa när de kom till fight ich att jag inte skulle ha en chans. Jaja upp till bevis nu...
Innan jag för berätt mig får jag ett slag i magen sä jag gör en "djup" hostning. Innan jag slänger mig mot han och fick upp mitt knä i hans mage så han for halvägs ner mot marken. Jag gjorde samma spark några gånger tills jag visste att han var svagare. Då tog jag armen och slog till på hans rygg och han åkte ner i marken med en duns.
Alla busvisslade och klappade händerna för att jag hade viunnit matchen. Sash hoppar upp i min famn och jag tar tacksamt emot den. När hon hade hoppat ner så var jag strax efter hemne och vi gick ut och lärde oss nytt inom parkor.

Vi i gänget hade en förfest innan vi skulle iväg. Musiken dunkade i väggarna och det stank alkohol ich droger överallt. Än så länge var jag inte alls full men det blev jag väl under festen senare... När jag fick syn på Sash så gick jag fram till henne, tryckte upp henne mot väggen och hon hoppade snabbt upp i min famn och slingrar benen runt min midja. Hon lägger händerna runt min nacke och jag har ett fast grepp om hennes rumpa innan vi börjar hångla lite lätt. Efter bara en minut eller två så gör jag så hon hoppar ner och sen går vi iväg mot matsalen där det fanns massa alkohol. När vi kommer in så vinkar William till mig som att jag ska komma. Så jag och Sash går och sätter oss hos William, Mike, Chad och Isac. Jag tar emot en drink som William hade gjort i ordning och den brände ganska starkt i halsen när jag började dricka med låtsades som att det var en helt vanlig drink.
-Såå jag hörde att du gav Isac spö idag i ringen? Säger William medans man ser hur ilskan i Isac börjar öka.

-Nåt sånt antar jag väl? Säger jag helt coolt och ler lätt.

-Du ligger alltså på andra plats vad det gäller "de som är bäst i fight". Jag ligger på topp. Ska vi ta en runda innan vi drar? Säger Willaim vanligt undrandes utan tvång eller hot.

-Ehm... Okej? Det kan vi väl men räkna inte med att förlora över mig. Säger jag med en osäker stämma i rösten men spelar fortfarande cool och lugn.
Vi gick iväg mot ringer och bara fler och fler från gänget samlas runt för att kolla på när jag utmanar William.. Jävlar vad har jag gett mig in på...?
Första slaget kom från William och det var en rejäl käftsmäll inna vi flög ihop mot varandra och båda fick till bra slag jag skulle precis göra en spark så att han skulle huka sig. Men såklart får han ett bra grepp om min arm så han vrider till armen och får tag i båda armarna och han gör då ett polisgrepp och drar åt innan han släpper armarna och sparkar mig i magen som sista grej så att jag föll ihop.
Eftersom William hade vunnit ställde jag mig upp och vi skskade hand "trodde aldrig att du skulle ge upp! Tror aldrig någon har utmanat mig i över en kvart! Bra jobbat.!" Sa William svettig men med ett leende.

Hoppad ni gillar berättelsen! Kommentera vad ni tycker eller vad ni tror/vill kommer hända!😊
PS. Vid 5k läsare lägger jag ut kapitel en hel vecka!😊

Kidnappad (AVSLUTAD)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon