1.0

1.8K 28 6
                                    

~MOLLYS PERSPEKTIV~
På morgonen när jag vaknade av solen som lyste in igenom en glipa i fönstret så vänder jag mig om i hopp om att se Kelly. Men han har redan klivit upp.
Efter en stund bestämmer jag mig för att kliva upp. Även om det kändes jobbigt... Jag tar upp en stor grå och varm tröja som tillhörde Kelly som jag tog på mig och till den ett par slitna jeans och till sist satt jag upp håret i en slarvig bulle.
När jag kommer ut i köket hör jag att det är bråk mellan killarna. Innan jag hinner in i köket så stoppar Marissa och Lisa mig.. De tog med mig till vardagsrummet där vi satt och pratade med varandra tills det lugnade sig i köket. Tydligen hade Alex kommit hit och fråga om att byta gäng och Kelly hade flippat ur. Och de visste inte vad de skulle göra riktigt??
Vi var på väg in i köket men i den smala utgången mötte jag Kelly han gick förbi oss med knutna nävar och hans ögon var svart av ilska. När vi möttes så knuffade hans axel in i min jag kollade lite chockat inan vi alla gick in och satt oss. Alex var kvar och tillbaka så jag antar att det var därför Kelly var irreterad. Visst jag ville absolut inte att Alex skulle bo här efter allt han har gjort emot Kelly men det var att bara acceptera...

Efter frukost gick jag ner för korridoren och ner för trappan till ett av rummen. Gymmet. Stället med alla styrkemaskiner, boxningssäck och lite annat. Kelly var alltid där när han var arg och ville få ut all ilska. Mycket riktigt så hör man hög musik spelas när man närmar sig rummet. Jag smyger mig in och ser Kelly utan tröja och mjukisbyxor. Det rinner svett av honom och han slår som aldrig tidigare på boxningssäcken. Han är såå arg det kunde man se på hela hans kroppspråk, hur han andades, hur han höll nävarna och hur hårt han slog.
Jag smög mig fram och pickade lite på hans axel med mitt finger han vänder sig hastigt om och kollar på mig med fortfarande svarta ögon.
Han lugnar sig en aning när han ser att det är jag..

-Förlåt... Jag... Jag bara... svarar han sakta när han ser mig

-Nej... Ehm jag förstår dig men vi kanske ska ge det en chans..? Bli inte arg okej? Svarar jag tillbaka

-Jag behöver nåt som distraherar mig nu... Vi gör så här. Vi har en fest ikväll. Okej? Det var längesen vi alla hade kul och bara kan släppa tankarna vi kan bjuda in några andra också? Frågar han med ett svagt leende

-Okej jag ställer iordning allt och pratar med de andra. Fest om tre timmar?
Svarar jag med ett lätt leende

-Toppen tack babe du vet att jag älskar dig massor va? Hans ögon glittrade nu istället och ett leende så man såg smilegroparna

-Ja det är klart jag är ju bäst.! Ler jag innan jag studas iväg och berättar för de andra. De alla gillade ideén och Louis och Oscar skulle bjuda in människor medans jag, Marissa och Lisa fixade allt de övriga som alkohol, musik, lokal och dekoration.
Efter två timmar var vi helt slut men vi var också sjuukt nöjda med alla lampor, dekorer, högtalare, alkohol, cigaretter, baren och allt var bara perfekt. Nu hade vi bara en timme på oss att fixa hår och sminka oss.!
Vi sprang iväg längs med korridoren och in i mitt och Kellys rum där vi valde kläder vi skulle ha. Jag själv hade på mig ett par korta shorts och en magtröja som var ganska tunn. Efter det lockade jag håret lite lätt och sminkade mig lite festligt. När vi kända att vi var klar och nöjd med sminket så gick vi iväg med ett leende på läpparna ich hörde att det redan var massa människor i huset så... Partyt var igång.!

Efter en stunds letade i folkmassan såg jag han. Min kille. Min Kelly. Jag gick fram till han och så fort han vände sig om så glänste hans ögon och man kunde känna lukten av alkohol på låång väg. Jag skrattade lätt åt honom när han drog in mig i en kram och sa "heej bae" lite sluddrigt av alkoholen.
Efter meningen så tryckte han plötsligt upp mig mot väggen och började kyssa mig. Han började vid munnen och gick sen ner vid halsen... Hans mjuka läppar som kysste min hals.. Känslan hade jag saknat! Mycket! Jag hoppar upp och slingrar mina ben runt hans midja och lägger mitt hår på ena sidan bara. Men till slut skrattar vi bara åt varandra för att mitt hår hela tiden slängdes upp i hans ansikte. Jag hoppar ner ur från hans trygga omfamning. Vi ler till varandra innan jag går iväg till tjejerna igen och Kelly gick iväg till något annat gäng.
Jag, Lisa och Marissa gick ut efter ett tag och ville ha lite frisk luft. Vi passade även på att ta en varsin cigg nu när vi var ute. Och vi pratade om allt. Skulle vi alltid bo såhär? Ett hus mitt i ingen stans.? Med en varsin kille. Och varje kille har varit riktiga svin men är nu som en tjejs dröm. Under tiden vi pratar ser jag hur Lisa helt plötsligt stelnar till lite och kollar ner mot slutet av infarten.
-Vad är det? Har du sett ett spöke eller? Skrattar jag lite lätt och kollade dit hon kollade.

-Ehm... Skulle ni säga att jag var knäpp om jag säger att jag tror jag såg William, Jacob och Andreé? Frågar hon lite försiktigt och kollar ut mot mörkret.

-Absolut inte... Dom ska alltid förstöra för oss... suckade jag med irreterad stämma...

När vi står kvar ute och pratar ser vi hur de börjar komma mot oss upp mot huset så vi skyndar oss in och säger till Kelly, Oscar och Louis. Vi berättar att de är på väg in i huset men vi vet inte vad de har planerat...

Förlåt, förlåt! Dålig uppdatering sista tiden och jag vill tacka för 2k! Helt otroligt! Ni vet ju sen tidigare vad som väntar vid 3k😊

Kidnappad (AVSLUTAD)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ