1.6

1K 18 3
                                    

~KELLYS PERSPEKTIV~
Jag hade klantat till det igen... Men Alex var verkligen en irreterande, liten, jobbig, störande, pratande, korkad, dum idiot....
Vi hade haft ett kort förhör men båda släpptes eftersom de inte var kraftig misshandel och båda utförde handling. Men det var väldigt nära på att jag skulle fått fängelse i en månad.
När jag kommer hem är alla redan där. Jag går in på mitt och Mollys rum och byter till en T-shirt och tar en svart munkjacka uppe på det, sen valde jag att ha kvar dom slita jeansen sen innan. Jag tog paketet med cigg och en tändare innan jag gick ut igen. Jag gick iväg mot gläntan och tände upp när jag kom dit. Det fanns en del snö på backen och det fortsatte att singla neråt..
Det ända jag kunde tänka på var hur korkad jag har varit.. Och sur över att jag sårat Molly.. Jag kanske inte är bra för henne? Jag borde kanske sticka..?

~MOLLYS PERSPEKTIV~
Kelly hade varit borta i flera timmar och jag visste vart jag skulle gå. Gläntan. Jag tog på mig jacka, mössa, vantar och ett par varma skor. Efter det så gick jag ut och mötte kylan som kom som en vägg mot mig utanfördörren. Jag grävde ner ansiktet i jackan eftersom det var så kallt ute. När jag kommer till gläntan och Kelly får syn på mig så vänder han sig snabbt bort från mig och hoppar/springer in mot skogen han använde sig av det han kunde om parkor och han or framåt som på einnande vatten. Jag visste att det inte var någon idé att försöka haka på honom nu när han var så långt borta redan.
Jag släckte rlden och gick tillbaka till de andra. När jag kom in till dom så var de brydd över att inte Kelly var med och de blev ännu mer chockad över att han stuckit ifrån mig utan att... Jag avbryts i allt när han kommer in stressad och frusen. Han går bara rakt fram mot rummet och svarar inte när någon pratar med honom. Jag smyger efter och frågar med rädsla i rösten vad han håller på med..
-Jag sticker... Vet när eller om jag kommer tillbaka.. Jag är inte bra för någon speciellt inte för en person som dig Molly... Säger han kallt medans jag fick tårfyllda ögon.

-Skämtar du!? Jag älskar dig Kelly! Snälla försvinn inte ifrån mig! Säger jag med tårar i halsen

-Om du ser mig i knipa försök inte rädda mig. Följ inte efter mig. Glöm att du någonsin träffade mig. Säger han forfarande lika kallt mot mig medams han går ut mot hallen igen.

-Kelly! Går du ut genom den dörren vill jag aldrig se dig igen! Skrek jag med sprucken röst
Utan att vända sig om eller att ens bry sig så går han raka vägen ut genom dörren och försvinner från mig förevigt. Jag skrek rakt ut medans jag sjönk ihop längs efter väggen.. Han hade verkligen lämnat mig...

2 månader senare
Julen hade varit lite jobbig utan Kelly men vi gjorde den så bra vi kunde iallafall.. Vi hade ingen koll på vart han var men rykten sa att han övervägde att gå med i Williams gäng om han inte redan hade gjort det.. Det var vad som spreds mellan alla gäng iallafall. Även om jag borde så kan jag inte ge upp hoppet om att Kelly ska komma tillbaka iallafall så kände jag så för 20min sen tills Oscar kom och visade mig ett inlägg på Instagram där en tjej som hette Sahsha och var tydligen med i Williams gäng.

_BadQueenSash
Äntligen fick "BadQueen" sin "BadKing"💕👊🏼

_BadQueenSashÄntligen fick "BadQueen" sin "BadKing"💕👊🏼

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nu var jag bara helt tom. Helt förstörd. Jag visste hur den känslan var näj han hade det där trygga greppet om en.. Jag saknade han faktiskt som fan...

Hej! Vet att det blev sent publicerat idag också.. Men går i skola och sådär på dagarna så att jag hinner liksom inte men jag gör mitt bästa! Hoppas ni gillar det iallafall! Hur tror ni det kommer gå för Kelly, Molly och Sasha? Blir det drama eller vad händer? Kommentera!!😊👍🏼

Kidnappad (AVSLUTAD)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang